Gå till innehåll

Cash out-strul


schimmi

Recommended Posts

Tjena,

 

Gjorde en cash out, via bank wire transfer, den 2/2 som inte kom fram. Efter att ha varit i kontakt med supporten ett antal gånger har nu pengarna kommit tillbaka till mitt Party Poker-konto utan förlaring. Mailade supporten igen och får då som svar att jag inte får göra en wire transfer. Istället rekomenderar de att jag ska använda nån annan metod. Till saken hör att jag inte har ett visa-kort (har mastercard) ej heller neteller-konto.

 

Det som återstår att göra är att använda det hypermoderna checks per mail-systemet vilket ju inte är speciellt effektivt plus att banken man växlar in checken på förmodligen tar ut en hög avgift.

 

Anledningen att jag skriver här är för att det vore intressant att få ett riktigt svar på vad som har gått fel och inte ett av de otaliga mängder standardmail som jag har mottagit plus eventuella tips om nått annat sätt att få ut mina pengar.

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

Gjorde en cash out, via bank wire transfer, den 2/2 som inte kom fram. Efter att ha varit i kontakt med supporten ett antal gånger har nu pengarna kommit tillbaka till mitt Party Poker-konto utan förlaring. Mailade supporten igen och får då som svar att jag inte får göra en wire transfer. Istället rekomenderar de att jag ska använda nån annan metod. Till saken hör att jag inte har ett visa-kort (har mastercard) ej heller neteller-konto.

 

Det som återstår att göra är att använda det hypermoderna checks per mail-systemet vilket ju inte är speciellt effektivt plus att banken man växlar in checken på förmodligen tar ut en hög avgift.

 

Anledningen att jag skriver här är för att det vore intressant att få ett riktigt svar på vad som har gått fel och inte ett av de otaliga mängder standardmail som jag har mottagit plus eventuella tips om nått annat sätt att få ut mina pengar.

 

Tack på förhand

 

 

Hur satte du in pengarna, PP kräver ju mer eller mindre att du tar ut på samma sätt som du satt in. Är det gratispengar så måste du nog sätta in en liten summa och sen casha ut till den metoden du satte in. Att skaffa sig en online plånbok som t.ex. NETeller eller Moneybooker kan nog vara en ide för dig om du ska spela på flera ställen. När det gäller mer direkta svar från PP supporten måste man nog ringa deras "indiska" engelsktalande support för att över huvudtaget få några svar. Har du inte satt in några pengar till kontot själv så ring dom och fråga ifall du får ta ut med BankWire om du gör en deposit direkt från banken först eller välj NETeller. Check är bara att glömma om du inte tar ut en ganska stor summa. Avgifter på mellan 500 till 1000 SKR för att casha in en check känns vansinnigt.

 

Hoppas detta gav dig lite svar på dina funderingar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för ditt svar. Jag satte in pengarna från mitt mastercard första gången jag satte in så en wire transfer till det kontot trodde jag skulle vara enkelt men det funkade som sagt inte.

 

Skulle uppskatta ett svar från Party Pokers kille om varför jag inte kan överföra till mitt konto. Har som sagt varit i kontakt med supporten utan nån vidare framgång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...