Cyntax Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Nu är det dags för oss på Full Tilt Poker att sparka igång vår egen grupp. Vi hoppas med detta få en närmare kontakt med våra svenska spelare. Vi kommer att försöka vara inne varje helgfri vardag och ha mer sporadiskt kontakt över helger. Då detta är en helt ny kanal för oss så ber vi om överseende under en uppstartsperiod. Passa på att öppna konto på Full Tilt Poker via de länkar som tillhandahålls på Poker.se och i forumet. Då får ni förutom vanlig bonus även en spännande goodie. Tanken med denna är kanal, är som med andra grupper, att inte vara den primära supportkanalen. Vanliga supportärenden hänvisar vi till support@fulltiltpoker.com för snabbast handläggning. Med vänliga hälsningar Full Tilt Poker Senaste aktivitet: Idag 01:51 Senaste inlägget: 2007-02-06, 19:11 Jag skickade ett PM: 2007-02-12 KL 23:12 till "Full Tilt Poker" men har ännu inte fått något svar. Ganska dålig stil va? Snart finns det ju inga sajter kvar man kan spela på. /C Citera
tim_linus Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 skickade ett oxo igår btw inget svar här heller Citera
Juster Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Tanken med denna är kanal, är som med andra grupper, att inte vara den primära supportkanalen. Vanliga supportärenden hänvisar vi till support@fulltiltpoker.com för snabbast handläggning. Kanske det har med saken att göra? På mailen får jag svar iaf. Citera
Cyntax Postad 16 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2007 Kanske det har med saken att göra? På mailen får jag svar iaf.Fick svar nu, men han svarade inte på frågan.Jag var lite för ärlig lixom. Vi får se, jag tror jag löser mitt problem på annat sätt. /C Citera
tim_linus Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 fick svar jag oxo det som inte vanliga supporten kunde klara av på 2 månader klara han av på under 24h starkt jobbat Citera
Recommended Posts