eurythmech Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Verkar som man måste bygga upp ett förtroende under x antal år för att sedan kunna härja hur man vill på forumet utan att bli bannad, eftersom det funkar för en del här på forumet. Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Kan ni inte sluta med det här tramset att banna folk i tid och otid? Väx upp och skaffa er lite distans. Eller så kan folk välja mellan att växa upp och inte förpesta min tillvaro och slösa min tid med en massa bullshit eller bli bannade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Verkar som man måste bygga upp ett förtroende under x antal år för att sedan kunna härja hur man vill på forumet utan att bli bannad, eftersom det funkar för en del här på forumet. Det må så vara, men förhoppningsvis så har de tillfört något till forumet också (läs ej Eury ), och inte enbart muppat sig. Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Tristessens och trötthetens nomenklatura har alltid hyst en förkärlek till bannor och straff. Lita på mig... de trötta typerna kommer aldrig vinna... människors glädje, skratt och kärlek kommer alltid vinna i slutändan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Tristessens och trötthetens nomenklatura har alltid hyst en förkärlek till bannor och straff. Lita på mig... de trötta typerna kommer aldrig vinna... människors glädje, skratt och kärlek kommer alltid vinna i slutändan. welcome back Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Är pokkemon bannad? (hoppas) eller var är han?. För övrigt gillar jag inte Klyka och jennez speciellt mycket ( deras inlägg ) dock en personlig åsikt och inget illa menat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Är pokkemon bannad? (hoppas) eller var är han?.För övrigt gillar jag inte Klyka och jennez speciellt mycket ( deras inlägg ) dock en personlig åsikt och inget illa menat. lol. Läser heller en av deras inlägg (du får välja vilken du vill) än alla dina Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 lol. Läser heller en av deras inlägg (du får välja vilken du vill) än alla dina Vi har alla våra personliga åsikter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 För övrigt gillar jag inte Klyka och jennez speciellt mycket ( deras inlägg ) dock en personlig åsikt och inget illa menat. Don't be a playa' hata'... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Jo, det har faktiskt varit riktigt skönt att slippa Pokkemon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 då finns det andra verktyg att ta till om så skulle vara att det fortsätter att komma in personangrepp od. från samma dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Jo, det har faktiskt varit riktigt skönt att slippa Pokkemon. Ban pls. Personangrepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Ban pls. Personangrepp. Vill jag ligga med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 då finns det andra verktyg att ta till om så skulle vara att det fortsätter att komma in personangrepp od. från samma dator. Jag vet var ditt namn bor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Jag vet var ditt namn bor?Ganska exakt så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Är pokkemon bannad? (hoppas) eller var är han?.För övrigt gillar jag inte Klyka och jennez speciellt mycket ( deras inlägg ) dock en personlig åsikt och inget illa menat. Why me?? F.ö. saknar jag pokkemon... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 WTF Klyka är ju jättegullig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 lol. Läser heller en av deras inlägg (du får välja vilken du vill) än alla dina WTF Klyka är ju jättegullig :heart: (ett var) Jag vet, jag försöker ju bara sprida kärlek och värme. Lite dryg mot de dryga kanske.. Detta tog hårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Du är bra Klyka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Du är bra Klyka! Tack för den Juggler-mupp! (sorry för personangreppet) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Jag ville inte genera dig Jennez, jag vet ju att du är en machoman. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Jag behöver ju mkt kärlek, eftersom jag ger bort så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 :heart: (ett var) Jag vet, jag försöker ju bara sprida kärlek och värme. Lite dryg mot de dryga kanske.. Detta tog hårt.. Ska kanske ta bort mitt inlägg vill inte att någon ska bli ledsen. Är också en kärleksfull person ju även om det kanske inte märks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Ska kanske ta bort mitt inlägg vill inte att någon ska bli ledsen.Är också en kärleksfull person ju även om det kanske inte märks Det är ingen fara, Jennez och jag är glada typer som är rätt svårstötta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobbe102 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Det är ingen fara, Jennez och jag är glada typer som är rätt svårstötta Om du nu är svårstött så kan du väl sluta tjata om att folk ska bannas? Jag tycker inte att du tillför något av värde men inte vill jag att du ska bannas för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts