MacDaddy Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Spelar mest på förmiddagarna på stars men har senaste tiden spelat lite på kvällarna oxå och märkt att det inte går lika bra. Blir alltid utdragen av hålstegaar osv på bubblan. På dagarna brukar det flyta på fint annars. Är det någon mer som känner av skillnad på dessa tider? Citera
Jennez Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Det är den så kallade ”kvällsriggen”, trodde att alla kände till den. Annars kan du PM:a Elvis 77 – he’ll let you know what’s what! Citera
MacDaddy Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 Ax ä fan nöten på denna siten. Ska nog bli en Ax nabb som går alll-in hela tiden med det. Mina KK QQ gör de slarvsylta av 4ggr av 5. Oftast kommer A redan på floppen. Annars får de en runner runner str med sin kicker. Citera
XaaL Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Ax ä fan nöten på denna siten. Ska nog bli en Ax nabb som går alll-in hela tiden med det. Mina KK QQ gör de slarvsylta av 4ggr av 5. Oftast kommer A redan på floppen. Annars får de en runner runner str med sin kicker. Du spelade runt 15.00? Har jag rätt? Då råder eftermiddagsriggen. Akta dig för den! Den gör alla Ax till oslagbara händer, så ett tips, limpa A3off, bli raisad och ställ in. Gå upp i nivå för maximalt värde ! Tack för mig, nu ska jag exploita kvällsriggen (dvs raisa med 53off från alla tidiga pos) Citera
MacDaddy Postad 16 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2007 Shit aldrig sett så många hålstegar sättas. Alltid på bubblan oxå. Citera
emil_c Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Shit aldrig sett så många hålstegar sättas. Alltid på bubblan oxå. I wish I could slap you across the face! Om du helt ärligt tror att kortens utgång är beroende av vad klockan är i sverige så kan du lägga ner poker. Citera
anderson_86 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Hoppas verkligen du skämtar, annars har du kanske inte alla hemma , som man brukar säga Citera
lallaren Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 I wish I could slap you across the face! Om du helt ärligt tror att kortens utgång är beroende av vad klockan är i sverige så kan du lägga ner poker. Tidigare fanns det ju sajter som använde sig av en slumpgenerator som genererade blandingen efter vilken tid på dygnet det var, och det var några som knäckte den och visste hur alla kort låg. Snälla som de var så publicerade de sin upptäckt i stället för att håva in storkovan. Men för mig går spelet bättre på nätterna/tidig morgon i synnerhet på helgerna, men det är ju för att jag hittar mer fisk på dessa tider. Så man ska nog tänka sig för en smula innan man idiotförklarar någon. Citera
Kenan83 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 I wish I could slap you across the face! Om du helt ärligt tror att kortens utgång är beroende av vad klockan är i sverige så kan du lägga ner poker. Jaha Då kanske du kan förklara varför mina AA alltid blir utdragna när jag spelar på kvällen men aldrig på dagen? Citera
eurythmech Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Tidigare fanns det ju sajter som använde sig av en slumpgenerator som genererade blandingen efter vilken tid på dygnet det var, och det var några som knäckte den och visste hur alla kort låg. Snälla som de var så publicerade de sin upptäckt i stället för att håva in storkovan. Men för mig går spelet bättre på nätterna/tidig morgon i synnerhet på helgerna, men det är ju för att jag hittar mer fisk på dessa tider. Så man ska nog tänka sig för en smula innan man idiotförklarar någon. Källa? Citera
lallaren Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Jag kanske dock ska poängtera att pokerstars använder dels en hårdvaruslumpgenerator och dels samlar in entropi från användarnas musrörelser och detta är ju betydligt svårare att knäcka. Citera
lallaren Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Källa? http://www.developer.com/tech/article.php/616221 http://www.pokerstars.com/poker/room/features/security/ Citera
lolboll Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Jaha Då kanske du kan förklara varför mina AA alltid blir utdragna när jag spelar på kvällen men aldrig på dagen? LOL! Riggen för mig är helt tvärtom, på dagen är de lika bra och lägga AA preflop, medans på kvällen går det ej att förlora. Citera
Kenan83 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 LOL!Riggen för mig är helt tvärtom, på dagen är de lika bra och lägga AA preflop, medans på kvällen går det ej att förlora. hmm borde testa din sajt på kvällarna då =) Citera
Killeralfa Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Spelar mest på förmiddagarna på stars men har senaste tiden spelat lite på kvällarna oxå och märkt att det inte går lika bra. Blir alltid utdragen av hålstegaar osv på bubblan. På dagarna brukar det flyta på fint annars. Är det någon mer som känner av skillnad på dessa tider? Jag lirar alltid sen natt på Pkerstars..verkar vara mest fiskar på kvällstid ET... Citera
MacDaddy Postad 16 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2007 Nä lägger ner kvällsspelet, går inte plussa då tyvärr. Får så mkt smisk av Ax o K7s nabbs så det finns ingen gräns. Är FTP bättre o lira på på kvällarna? Kanske kan switcha. Citera
widde_f Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Ftp suger på kvällen enl mig.. Citera
Kenan83 Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Ftp suger på kvällen enl mig.. FTP suger alltid! Citera
MacDaddy Postad 19 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2007 Någon annan bra SNG site då. Är trött på noob kompensations riggen på stars. -Bara i senaste 4-setet sngs åker jag på KK vs K8 All-in. Han synar ca 10BB preflop 88 vs A5. Blir all-in på floppen 237. TT vs Q6. All-in preflop för 7BB. Sista SNGn loosar jag 3 av 3 all-ins. Citera
eurythmech Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Någon annan bra SNG site då. Är trött på noob kompensations riggen på stars.-Bara i senaste 4-setet sngs åker jag på KK vs K8 All-in. Han synar ca 10BB preflop 88 vs A5. Blir all-in på floppen 237. TT vs Q6. All-in preflop för 7BB. Sista SNGn loosar jag 3 av 3 all-ins. Testa Stars, bästa SnG-siten. Citera
MacDaddy Postad 19 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2007 JAg bara måste spela in ett demo vad som föregår på Stars för det är matematiskt fantastiskt. 4 senaste: Ut med AA vs Q6 AA vs QQ Flush mot högre flush. Q5 mot 77. Visst underdog men mina fi:s visar ju att det inte är några problem. Citera
MacDaddy Postad 3 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2007 Någon som vinner på sng på denna siten längre? Känns som det blivit värsta Partyriggen, belöna idioterna. Vinner ca 1 av 6 all-ins och jag är favorit i kanske 75% av dem. Minns bara senaste 5 all-ins nu men vann 1 all-ins på 10 sngs. Q8 vs 78. Ak vs 55=loss QJs vs 33=loss AJ vs A7=loss TT vs A2s=loss KK vs A9 och AK=board 9999T=loss -Snälla säg att FTP är ett paradis lr något annat ställe för orkar inte med belöna idioter riggen. Försökt med A2s men loosar med det så det är tydligen bara guld i händerna på eliter som vet hur man trollar fram ett A på floppen. -Testade 2st regular sngs och kom 2a i båda. Blev ju tyvärr all-in i slutet där oxå o fick då förstås smaka doja. Men hade nästan glömt att de är klart roligare då man faktiskt kan spela poker så långt in som på 75/150 nivån och i viss mån på 100/200 oxå. Citera
MacDaddy Postad 4 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2007 I rest my case. Ring polisen ngn snälla. Skurkar i gärningen!! Seat 1: Barocky (6485 in chips) Seat 3: RoninKenshin (5170 in chips) Seat 5: hexengon (465 in chips) Seat 9: HERO (1380 in chips) Barocky: posts the ante 25 RoninKenshin: posts the ante 25 hexengon: posts the ante 25 HERO: posts the ante 25 RoninKenshin: posts small blind 100 hexengon: posts big blind 200 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO [Kd Kc] HERO: calls 200 Barocky: calls 200 RoninKenshin: raises 800 to 1000 hexengon: calls 240 and is all-in HERO: raises 355 to 1355 and is all-in Barocky: calls 1155 RoninKenshin: calls 355 *** FLOP *** [4h 6s 7d] RoninKenshin: bets 3790 and is all-in Barocky: calls 3790 *** TURN *** [4h 6s 7d] [9c] *** RIVER *** [4h 6s 7d 9c] [8s] *** SHOW DOWN *** RoninKenshin: shows [Qc Qh] (a pair of Queens) Barocky: shows [5h Ac] (a straight, Five to Nine) Barocky collected 7580 from side pot-2 HERO: shows [Kd Kc] (a pair of Kings) Barocky collected 2745 from side pot-1 hexengon: shows [4d 5c] (a straight, Five to Nine) hexengon collected 930 from main pot Barocky collected 930 from main pot *** SUMMARY *** Total pot 12185 Main pot 1860. Side pot-1 2745. Side pot-2 7580. | Rake 0 Board [4h 6s 7d 9c 8s] Seat 1: Barocky (button) showed [5h Ac] and won (11255) with a straight, Five to Nine Seat 3: RoninKenshin (small blind) showed [Qc Qh] and lost with a pair of Queens Seat 5: hexengon (big blind) showed [4d 5c] and won (930) with a straight, Five to Nine Seat 9: HERO showed [Kd Kc] and lost with a pair of Kings Citera
Juggler Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Nu räcker det med gnäll-inlägg MacDaddy. Kör i bad-beattråden om du behöver skriva av dig. Citera
Recommended Posts