gdaily Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Vad tycks? Ris och ros, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Isha Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Jag gillar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElNeko Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Jag tycker inte att 10 senaste inläggen är brett nog för att avgöra om det är en intressant tråd eller inte. Den föregående startsidan innan ni la om forumet tycker jag var riktigt bra, där kunde jag gå in direkt på startsidan och se om det var något intressant att läsa utan att behöva klicka mig vidare. Jag låter inte mit... PRG: Allt om Poker... alternativ till ne... (1600*1200) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 jag gillar det, men någon av kolumnerna borde tas bort, eftersom de är så smala att man inte kan utläsa riktigt vad det handlar om som står i kolumnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Det jobbas på en lösning med kollumnbredden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Har alltid klickat på bannern uppe till vänster för att uppdatera forumet, nu kommer jag istället till startsidan. Fixa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Vet inte om det är så mkt bättre än förra, men snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
azN- Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Jag tycker inte att 10 senaste inläggen är brett nog för att avgöra om det är en intressant tråd eller inte. Den föregående startsidan innan ni la om forumet tycker jag var riktigt bra, där kunde jag gå in direkt på startsidan och se om det var något intressant att läsa utan att behöva klicka mig vidare. Jag låter inte mit... PRG: Allt om Poker... alternativ till ne... (1600*1200) Det ska vara "Alternativ till neteller" tror jag, så nu vet du om du ska kolla den eller inte. Ang. första sidan, tycker det är härliga färger och fomer, skön på något sätt. Och gillar man inte startsidan så kan ni väl bara lägga till /forum efter adressen i adressfältet så var det problemet ur världen liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Snyggt imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Ett tips. Rubrikerna till senaste inläggen i de olika kategorierna (forum, ämne, dagbok) på framsidan bör (så klart?) vara klickbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Det jobbas på en lösning med kollumnbredden Istället för att lägga kolumnerna bredvid varandra så kan ni lägga dom på varandra. Det stora fältet med "väkommen till pokerforum.nu och datumet" flyttar ni till den ytan där forumrankingen ligger nu, alltså under månadens sponsor. //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VanMassenhoven Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Mycket bra jobb! Överskådligt och tilltalande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen85 Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Gillar det skarpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bozzzo Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Jag tycker att det räcker med max två kolumner (Forum - Senaste inläggen och Forum - Senaste ämnen) Gör dessa bredare och ta bort "Dagböcker - Senaste inläggen" Själv så använder jag ofta funktionen "Nya inlägg" så jag skulle gärna se att det fanns länkar även den och övriga funktioner som t.ex. sök. Det borde även finns info och länkar om man är inloggad eller inte t.ex. en snabblänk till "Kontrollpanel" för att snabbt kunna se prenumerationer. Tycker dock att den är väldigt snygg ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Är man autoinloggad direkt på framsidan? I så fall... - Lägg in en "Välkommen tillbaka, Saint_Bjorn" som bekräftelse på att man är inloggad - Minska utrymmet för "Välkommen till PF.nu"-bannern (för autoinloggade) - Använd en del av det utrymmet istället till att visa "Ämnen med prenumeration" som finns under Kontrollpanelen - Sen vore det ju smuttigt om det gick att personalisera vilka "Senaste inlägg" man vill ha, t ex Handanalys Fixed Limit istället för Dagböcker I övrigt: - Lite stor betoning på "registrerade medlemmar", "antal inlägg" etc, dessutom i två upplyfta positioner - Pusha ännu mer för Poker.se, t ex snabblänkar för "Senaste artiklarna", "Dagens fråga" och "Fråga Ola" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Snyggt och överskådligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
azN- Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Upptäckte precis att om man vill sen hela rubriken på en tråd är det ju bara att hålla musen över texten så står hela där sen. Behåll det såhär, mycket hemtrevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Jag tycker inte framsidan är så värst upphetsande men å andra sidan så går jag alltid in via poker.se så jag ser aldrig framsidan. Tycker det är lite trist att man inte blir automatiskt inloggad när man går via länkarna (10 senaste inläggen) på poker.se . Det blev man tidigare. Dagens i-landsproblem: Logga in två ggr. Jooooooobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Länka rubrikerna i kolumnerna. Det är lite irriterande att behöva först klicka på "Till Forumet" och sen "Nya inlägg" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Snyggt!. Inte ens jag visste om den, fast då går jag ju alltid direkt till forumet via länken: http://www.pokerforum.nu/forum/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
azN- Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Snyggt!. Inte ens jag visste om den, fast då går jag ju alltid direkt till forumet via länken: http://www.pokerforum.nu/forum/'>http://www.pokerforum.nu/forum/ Nämen jag brukar alltid gå in via http://www.pokerforum.nu och har aldrig sett någon förstsida alls innan, är inte detta något helt nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lassis Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Jag har gått från frekvent besökare till att hitta nya sajter... Bra man försöker förnya men synd när det inte blir som man tänkt sig... Sidan är inte längre överskådlig alls förutom dom nya inläggen.... Har ni ingen statistik på hur mkt tex sökfunktioner mm används nu mot förut... Numera har jag sökt mig vidare från pokerforum som alltid förut framstgått som nr1 av svenska forum... En tråkig utveckling i mina ögon... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Lassis, är den inte lika överskådlig, är det huvudorsaken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lassis Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Lassis, är den inte lika överskådlig, är det huvudorsaken? Ja... Förut så letade jag mkt gamla trådar, sniffade upp små trådar om allt som man nu kan tänkas leta efter..från Neteller-trådar till Olika sajt-trådar till Heltoks gamla dagbok till att spela HU och bokrec.... Kan tänka mig att jag hör till dom mest frenkventa användarna när jag väl har datorn igång (När jag är uppkopplad mot nätet vilket är 2-3dar i veckan) och använde förut pokerforum som en sajt för at lära mig mer om poker, läsa på om det jag är intresserad av och leta upp värdefulla nya sidor, bonusar, info över huvudtaget... Numera går jag endast in och tittar på 10senaste inläggen.. Är det inte intressant så använder jag sökfunktionen...och hittar 7ggr av 10 inte ens tråden jag söker (som jag VET att den finns nånstans)... Den står väl inte och faller med mig och alla jag känner som slutat surfa/posta här men det är synd då ni ju var överlägset bäst förut... Lite vettig kritik är att den gamla sidan var överlägsen den här... Forumkalender/rankingen/frirullekalendern borde halveras i storlek och resten av utrymmet kan utnyttjas bra mkt bättre än vad den gör nu... Det gäller inte enbart nya framsidan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 14 Februari , 2007 Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 http://www.pokerforum.nu/forum/index.php Är det så stor skillnad mot ovanstående och hur det såg ut förrut? kanske, jag har väl förträngt hur bra det var... Ett annat bra tips är att använda "Visa alla Dagens inlägg" om man är här mycke dvs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts