devalanteriel Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 *fäller en tår* Det var nog det vackraste poem jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2007 Nu slår vi i bordet våra nävar,inser att NL är för bävrar. SnG är det som självklart gäller, du ska se att då pengarna in väller....... :h: PUSS Instämmer med föregående talare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Nu slår vi i bordet våra nävar,inser att NL är för bävrar. SnG är det som självklart gäller, du ska se att då pengarna in väller....... Kan inte annat än hålla med vår poetiske vän! SnG! SnG! SnG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Jag har ju inte följt din dagbok slaviskt sen begynnelsen men... Tänkte just på dej idag när jag gick å rörde bland grytorna... Jag gjorde ytterligare ett försök i början av denna månaden att seriöst spela SH. Jag tyckte faktiskt att jag spelade ganska bra men vinsterna uteblev. Visst jag hade en del otur faktiskt:rolleyes: men jag orkade inte fortsätta. Skall göra ett nytt försök nån annan gång. Så jag gick tillbaka till FR efter ca 9 dagar å nu är allt återställt samt att jag har plussatt en del denna månaden. Men som sagt, när jag gick där bland laxar å pate'er så tänkte jag på dej å undrade hur det egentligen gått för dej i SH?...har han fått bättre edge där än i FR?...är det mer givande och lärorikt mm? Skulle vara intressant att höra vad du har att säga om det? Sen var det ju inte så rolig läsning man möttes av här idag. Förstår att det gått ganska dåligt senaste dagarna. Jag får väl massa skit nu av alla andra här i din dagbok men jag tycker du skall gå ner i nivå igen. Typ till 1/2..där hade du ju bäst värde sist jag såg några pt-stats från dej. Du lär inte få sämmre värde där nu när du har varit uppe på lite högre nivåer ett tag. Gå ner å börja om lite...tror det kan vara gott att ta åtminstone ett halvt steg tillbaka ibland. Lycka till hursomhelst å hoppas det vänder igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 13 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2007 J Tänkte just på dej idag när jag gick å rörde bland grytorna... Lycka till hursomhelst å hoppas det vänder igen. Bara för att jag gillar mat då eller? Alltså, det har inte gått dåligt de senaste dagarna utan bara den. Annars har jag efter downswingen vunnit tillbaka det jag losade i början av december. Sedan så gjorde jag några riktigt dåliga spel i förrgår och det var därför jag va så irriterad på morgonen. Det satt i nästan hela dagen.Mest var jag arg på mig själv för att jag lirade så dumt. Annars så tycker jag att min edge har blivit bättre sen jag gick över till SH. Dessutom är det roligare än FR och det ger större möjligheter att spela spelaren än korten på SH än på FR tycker jag. Och jag tycker att det är mer utvecklande än FR. För närvarande så tycker jag att jag är stabil på 2,5/5 och där finns egentligen inget motstånd längre som skrämmer mig. Idag hade jag 280 händer och + 118BB/100. Därför är jag uppe på 5/10 och provar ibland. Och då med väldigt selektivt bordsval. I förrgår så kom Jerico först och satte sig och därefter två ytterligare regulars. Då satt jag kvar med insikten att det troligen va EV- för mig men eftersom man utvecklas av att möta bättre motstånd så var det en kalkylerad risk. Nu var det inte på det bordet som mina stora misstag och idiotspel va utan på två 2,5/5. Kommer att forsätta lira SH tills vidare för jag tycker det är lärorikt och intressant. Det jag efter nyår kommer att göra är att börja donera lite på Omaha för att prova på det spelet. Satan vad trött jag är. Man kommer hemstapplande vid ½8-8 och det känns som om man blivit överkörd av ett expresståg. Ikväll hade jag tänk ha en myskväll med frugan istället för poker då hon sa: - Nu ska vi se på Bonde söker fru. :shock: - Njaeäeäaäaaäe, jag tror jag står över, sa man så lent man kunde. - Jadå, gå du in och lira lite poker, sa hon då. Och då va man ju nödbedd . I morgon blir jobb till 14.30 och sen blire whisky och dusch på jobbet. För sen är det julfest som börjar med förfest vid fyra innan vi äter vid sex osv. Så det blir nog ingen poker i morgon. Gonatt på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Tack för ett mycket utförligt svar. Skall göra ett nytt seriöst SH-försök vid senare tillfälle. Men jag känner mej lite förvirrad på SH. Svårt att veta var man står med marginella händer mm. Kände mej ofta stabil pre och på floppen, men sen var det värre. Tror min största lucka på SH var att jag just bara synade ner marginella händer å därmed ofta lät fi dra ut/få bra betalt, men visst är det det kul, det blir ju lite mer action. Hur många bord spelar du SH föresten? Personligen klarade jag inte mer än 3 istället för 4 som jag brukar spela FR. Antagligen är det dumt av mej att spela flera bord överhuvudtaget så här i början av en tänkt SH karriär. Eller vad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Tack för ett mycket utförligt svar. Skall göra ett nytt seriöst SH-försök vid senare tillfälle. Men jag känner mej lite förvirrad på SH. Svårt att veta var man står med marginella händer mm. Tror min största lucka på SH var att jag just bara synade ner marginella händer å därmed ofta lät fi dra ut/få bra betalt, men visst är det det kul, det blir ju lite mer action. Är jag ensam om att tycka att detta är så sjuuuuuuukt mkt svårare i FR? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Är jag ensam om att tycka att detta är så sjuuuuuuukt mkt svårare i FR? Jag håller med. Tycker också det är svårare i fullring. Skillnaden är väl att du behöver spela fler marginella händer i shorthanded än i fullring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2007 Alltså, ska försöka få till det här ur whiskydimman (tjuvstartatt liyte grand ). Ja tycker att det är enklare att spela FR än SH beroende på att man spelar mkt tajatare och att man kan vänta på lite bättre händer. Man kan liksom luta sig tillbaka och lira enbart ABC-poker och ändå plussa bra. Däremot så håller jag med sture om att det är svårare att veta var du står med marginella händer i FR. När det gäller antalet bord så är jag med min simultankapacitet begränsad till att lira två max tre samtidigt. Har lirat 4 och känner väl att jag tappar edge då iom att det blir svårare att ha koll på Fi. Så för stunden lirar jag bara två. när det gäller ditt val Adsl så måste du känna själv. Jag gjorde så att när jag gick från FR till SH så började jag med ett bord och lirade samtidigt ett eller ibland när kraften var med mig två FR-bord samtidigt. Så gjorde jag tills jag kände mig bekväm med SH. Prove det så får du se hur det känns. Nu åter till whiskyn . Som ni säkert förstått står jobba inte högst på listan över prioriterade saker idag . Min (nu ni ärr man självsäker) personal och jag har lite trevligt istället . Straxt ska vi lira whiskybingo, fem irad och man vinner en drinkbiljett till ikväll . Som om det skulle behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Klonka bingon nu Ängeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Är jag ensam om att tycka att detta är så sjuuuuuuukt mkt svårare i FR? kanske beror på att du nästan enbart härjar på short handed borden och därmed är mer van vid just sh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 15 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2007 Klonka bingon nu Ängeln! Nu blev det ingen klonk men man kan säga att det gjorde nog inget. Lyckades pilla i mig tillräckligt med whisky ändå och ett antal snappsar där den sista smakade parfym (uurrk). Rånäs eller nått hette den. Dessutom hade mina arbetskamrater väldigt roligt åt att min stol sprack och gick i två delar när jag hade ätit hälften av julbordet. Man är väl stabil . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 Synd att det inte blev någon klonk.... jag är grymt imponerad iaf... av att du var uppe så tidigt alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2007 Blev just påmind om varför jag la ner SnG på SvS: ***** Hand 537609116 ***** 50.00/100.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Sunday, December 16, 2007 10:38:20 AM Gers (Vanlig /Turnering ) Plats 1: Jamte1 (710.00) Plats 2: Hero (820.00) Plats 4: AcePace (225.00) Plats 5: PellePlutt (805.00) Plats 6: MatrixBlue (3765.00) Plats 7: Braxen (1050.00) Plats 8: starwoman (920.00) Plats 10: jonte69 (1705.00) MatrixBlue lägg LM 50.00 Braxen lägg SM 100.00 ** Giv ** Jamte1 [N/A, N/A] Hero[, ] AcePace [N/A, N/A] PellePlutt [N/A, N/A] MatrixBlue [N/A, N/A] Braxen [N/A, N/A] starwoman [N/A, N/A] jonte69 [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** starwoman Syna 100.00 jonte69 Lägg Jamte1 Lägg Hero All-in 820.00 AcePace Lägg PellePlutt Lägg MatrixBlue Lägg Braxen Lägg starwoman Syna 820.00 *** Flop(Board): *** : [, , ] *** Turn(Board): *** : [ ] *** River(Board): *** : [] *** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 1790.00 Jamte1 Lägger mig Vinst: 0.00 Hero [, ] Par i sjuor Vinst: 0.00 AcePace Lägger mig Vinst: 0.00 PellePlutt Lägger mig Vinst: 0.00 MatrixBlue Lägger mig Vinst: 0.00 Braxen Lägger mig Vinst: 0.00 starwoman [, ] Par i kungar Vinst: 1790.00 jonte69 Lägger mig Vinst: 0.00 Dessutom blev jag utdragen som 6:a mot runner runner stege där jag inte fick nån HH. Men i en gick bra ***** Hand 537609866 ***** 100.00/200.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Sunday, December 16, 2007 10:40:21 AM Gers (Vanlig /Turnering ) Plats 4: Jakobi (3170.00) Plats 5: Toffekung (2860.00) Plats 7: Hero (3970.00) Hero lägg LM 100.00 Jakobi lägg SM 200.00 ** Giv ** Jakobi [N/A, N/A] Toffekung [N/A, N/A] Hero [, ] *** Bet Runda 1 *** Toffekung Lägg Hero Höj till 600.00 Jakobi All-in 3170.00 Hero Syna 3170.00 *** Flop(Board): *** : [, , ] *** Turn(Board): *** : [ ] *** River(Board): *** : [ ] *** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 6340.00 Jakobi [, ] Två par, tior och treor Vinst: 0.00 Toffekung Lägger mig Vinst: 0.00 Hero [, ] Två par, damer och treor Vinst: 6340.00 Så när vi blev HU ***** Hand 537610079 ***** 100.00/200.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Sunday, December 16, 2007 10:40:58 AM Gers (Vanlig /Turnering ) Plats 5: Toffekung (2860.00) Plats 7: Hero (7140.00) Ängeln17 lägg LM 100.00 Toffekung lägg SM 200.00 ** Giv ** Toffekung [N/A, N/A] Hero [, ] *** Bet Runda 1 *** Toffekung Lägg Hero Höj till 400.00 Toffekung Höj till 800.00 Hero Höj till 3000.00 Toffekung All-in 2860.00 *** Flop(Board): *** : [, , ] *** Turn(Board): *** : [ ] *** River(Board): *** : [ ] *** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 5720.00 Toffekung [, :Dr:] Par i damer Vinst: 0.00 Hero [, ] Par i ess Vinst: 5720.00 Nu kommer barnbarnen :lol: Blir nog en kanondag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Ängeln en liten fråga bara, vad är din rekordplus och rekordback på en session 2.5-5? vill se hur mina swings är jämfört med andras Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lanzinghkronha Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Ängeln... var du berusad när du spelade igår? Må Väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2007 Ängeln en liten fråga bara, vad är din rekordplus och rekordback på en session 2.5-5? vill se hur mina swings är jämfört med andras Just på 2,5/5 så är det faktiskt ruggit lika plus och minus. Knappt 1900 både plus och minus. Men då ska man veta att jag bara lirar 2 bord åt gången. Ängeln... var du berusad när du spelade igår? Må Väl. Nä, men på slaskhumör . Därav 1/2 samtidigt som jag lirade en MTT. Funkade ju så där men å andra sidan gick det jämt ut i slutändan. Visste att du satt på settet men eftersom jag hade nötfärgdraget så ville jag ha in din deg innan det satt , vilket det ju tyvärr inte gjorde . Men du förtjänade dem. WP. Jahaj nu har barnbarna lämnat byggnade. Så har även moffas ork gjort . Man e ingen ungdom längre. I eftermiddags när vi kom tillbaka från tågen, brandbilarna och leksaksaffären så satte jag mig fåtöljen medans de lekte med sina nya leksaker. Då råkade jag vila ögonlocken lite och då hörde man en späd stämma som sa: - Moffa sover. Va knasig han är. Jaja trevlig va det och roligt hade vi och när det kom ett godståg med femhundrasjuttiofem vagnar då va lyckan fulländad. Ikväll ska jag faktiskt lira lite SnG och till det bara ett bord CG. Blir inte så länge för risken är överhängande att jag somnar på tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2007 Här hade Nisse höjt 4x i rad pre men inte fn va det meningen att Kalle skulle sitta med monstret 75.00/150.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Sunday, December 16, 2007 9:55:19 PM Gers (Vanlig /Turnering ) Plats 3: kegus (1625.00) Plats 5: texas14 (1020.00) Plats 6: Hero (800.00) Plats 7: J Daniels (3255.00) Plats 8: lee-bj (3300.00) J Daniels lägg LM 75.00 lee-bj lägg SM 150.00 ** Giv ** kegus [N/A, N/A] texas14 [N/A, N/A] Hero [,] J Daniels [N/A, N/A] lee-bj [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** kegus Höj till 300.00 texas14 Lägg Hero All-in 800.00 J Daniels Lägg lee-bj All-in 3300.00 kegus Lägg *** Flop(Board): *** : [, , ] *** Turn(Board): *** : [ ] *** River(Board): *** : [] *** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 1975.00 kegus Lägger mig Vinst: 0.00 texas14 Lägger mig Vinst: 0.00 Hero [] Högsta kort ess Vinst: 0.00 J Daniels Lägger mig Vinst: 0.00 lee-bj [, ] Par i ess Vinst: 1975.00 Å inte får man hjälp när man behöver det 75.00/150.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Sunday, December 16, 2007 8:51:49 PM Gers (Vanlig /Turnering ) Plats 4: Vitalis (3500.00) Plats 5: Camber (2390.00) Plats 7: Hero (725.00) Plats 8: Tasse (730.00) Plats 9: PEson56 (1100.00) Plats 10: Nomiz (1555.00) Nomiz lägg LM 75.00 Vitalis lägg SM 150.00 ** Giv ** Vitalis [N/A, N/A] Camber [N/A, N/A] Hero [,] Tasse [N/A, N/A] PEson56 [N/A, N/A] Nomiz [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Camber Lägg Hero All-in 725.00 Tasse Lägg PEson56 Lägg Nomiz Syna 725.00 Vitalis Lägg *** Flop(Board): *** : [, , ] *** Turn(Board): *** : [] *** River(Board): *** : [] *** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 1600.00 Vitalis Lägger mig Vinst: 0.00 Camber Lägger mig Vinst: 0.00 Hero [Er, 9k] Högsta kort ess Vinst: 0.00 Tasse Lägger mig Vinst: 0.00 PEson56 Lägger mig Vinst: 0.00 Nomiz [, ] Par i tior Vinst: 1600.00 Totalt 7 lirade men bara 2 ITM (1-1-0) så man backa 80 iom att en OOOTM va en 220 seks. Tur man plussa på CG så dagen gick ihop. Nu sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2007 Nu börjar man känna igen riggen ***** Hand 539012102 ***** 10.00/20.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Monday, December 17, 2007 8:41:31 PM Gers (Vanlig /Turnering ) Plats 1: Hero (1000.00) Plats 2: Y0DA (990.00) Plats 3: Carl-CoXx (1020.00) Plats 4: lee-bj (1000.00) Plats 5: SoetMille (1330.00) Plats 6: Newercreek (680.00) Plats 7: berntan (1000.00) Plats 8: töjbypoker (980.00) Plats 9: Hagel_ (1000.00) Plats 10: Orcc (1000.00) Newercreek lägg LM 10.00 berntan lägg SM 20.00 ** Giv ** Hero[10h, 10r] Y0DA [N/A, N/A] Carl-CoXx [N/A, N/A] lee-bj [N/A, N/A] SoetMille [N/A, N/A] Newercreek [N/A, N/A] berntan [N/A, N/A] töjbypoker [N/A, N/A] Hagel_ [N/A, N/A] Orcc [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** töjbypoker Lägg Hagel_ Lägg Orcc Lägg Hero Syna 20.00 Y0DA Lägg Carl-CoXx Höj till 80.00 lee-bj Lägg SoetMille Syna 80.00 Newercreek Lägg berntan Lägg Hero Syna 80.00 *** Flop(Board): *** : [Kr, Knh, 10k] *** Bet Runda 2 *** Hero Passa Carl-CoXx Satsa 100.00 SoetMille Höj till 260.00 HeroAll-in 920.00 Carl-CoXx Lägg SoetMille Syna 920.00 *** Turn(Board): *** : [Kr, Knh, 10k, 2r] *** River(Board): *** : [Kr, Knh, 10k, 2r, 6h] *** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 2210.00 Hero [10h, 10r] Triss i tior Vinst: 0.00 Y0DA Lägger mig Vinst: 0.00 Carl-CoXx Lägger mig Vinst: 0.00 lee-bj Lägger mig Vinst: 0.00 SoetMille [Dk, Es] Stege med ess i topp Vinst: 2210.00 Newercreek Lägger mig Vinst: 0.00 berntan Lägger mig Vinst: 0.00 töjbypoker Lägger mig Vinst: 0.00 Hagel_ Lägger mig Vinst: 0.00 Orcc Lägger mig Vinst: 0.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lanzinghkronha Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Nä, men på slaskhumör . Därav 1/2 samtidigt som jag lirade en MTT. Funkade ju så där men å andra sidan gick det jämt ut i slutändan. Visste att du satt på settet men eftersom jag hade nötfärgdraget så ville jag ha in din deg innan det satt , vilket det ju tyvärr inte gjorde . Men du förtjänade dem. WP. Hehe - I see. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2007 Långa dagar, kom hem vid 20.30 ungefär. Och så lär det bli hela veckan. Så djvla sjukt det här med SnG. Varför går man på det igen. På SvS är det ju synmupparna som regerar. 4 raka OOTM utöver den första (fem totalt alltså)innan man lyckades knipa en 3:dje plats. Följande händer åkte jag på men allin pre från mig och syna av SvS berömda SnGspelare. Han som kommer om 7 dagar. KJs vs K5 QTs vs A2 AK vs J7 77 vs Q6s I CG gick jag i stort +-0. Just för tillfället sätter jag inte ett drag och träffar fn inte set en gång med PP. Började med att losa ~500 mot en halvstack när jag satte h*n allin på flopp med kombodrag och h*n hade set. Fick sen jobba mig tillbaka med slit och släp. Nu blire bingen för moffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Du ska inte spela SnG's på SvS, Stars is da shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Du ska inte spela SnG's på SvS, CG is da shit! FYP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 Tjena kära dagbok. Har inte orkat skriva något på några dagar då jag kommer hem så djvla sent på kvällarna. Pokermässigt så lirade jag i förrgår 2 SnG och klonka den ena och åkte som 6 i den andra. Plussade lite på CG oxå. Igår lirade jag inget alls då jag inte va hemma förrän straxt före 22. Blir långa dagar när företaget går bra och alla vill ha våra produkter. Nu är det bara ett fel med dom. De har tagit slut . Men man får va glad att man har nått att göra även om det är för mycket egentligen, det finns ju dom som inte hat nått att göra. Jag har nu slutat fundera på det ena av de två arbetena jag var på intervju för förra veckan. Vill de inte betala för kompetens så får de väl anställa nån annan. Vi var rätt långt ifrån varandra och även om jag kanske tycker att pengar inte betyder allt när man ska ta ett jobb så finns det självklart en gräns för vad jag tycker är rimlig lön i förhållande till det ansvar man ska ha. När det gäller det andra så får vi se. Vi ska träffas igen i början av nästa år. Nu ska jag fortsätta jobba. Tveksamt om det blir nån poker ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Jag har nu slutat fundera på det ena av de två arbetena jag var på intervju för förra veckan. Vill de inte betala för kompetens så får de väl anställa nån annan. Vi var rätt långt ifrån varandra och även om jag kanske tycker att pengar inte betyder allt när man ska ta ett jobb så finns det självklart en gräns för vad jag tycker är rimlig lön i förhållande till det ansvar man ska ha. Det där är ju bara en förhandlingsfråga, ta jobbet men säg att du bara jobbar Mån-Ons för den lönen. Sen kan du ju vara dagis-farfar/morfar på torsdag och pokerproffs på fredag... Jag siktar på nått sånt när/om jag når din ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts