Gå till innehåll

Jag blir frånkopplad när jag sätter mig på ett bord.


anegym

Recommended Posts

Hej! Jo det är så att när jag sätter mig på ett bord så säger klienten att den inte är uppkopplad. Det går bra att se på ett (eller flera) bord, när andra spelar. Det blir inga fördröjningar eller så då, utan spelet flyter på bra. Men när jag sätter mig ner på en plats så tappar klienten genast uppkopplingen... Tycker detta verkar mycket skumt. Nån som vet vad det kan bero på?

 

Kan tillägga att det var första gången som jag använde mig av mac-vesionen av partypoker. Köpte nyss en mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mac-versionen är en beta vilket gör att den ibland kan reagera lite lustigt.

Har du testat Anywhere-versionen eller den nedladdningsbara?

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Hej , jagf hade strul med er kient igår när det gällde turneringar och har dörför en fråga. Jag spelade en 22 dolalrs rebuy där ja totalt lade in 102 dollar och sedan inte kunde ta min plats, så jag blindades ut emd en ganska stor stack. Sedan spelade jag även en 55 dollars där ja redan efter ett par händer sades bliva sit out, fast jag inte var det, och blindades ner och kom in först på slutet och hade 6 big blinds kvar. Spelade även en 6 dollars rebut som avbröts innan jag kunde ta min seat. Skulle minst vilja ha tillbaka min buyins för detta missöde, vet du hur detta funkar? skickade fler mail igår men har itne fått ngt svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej , jagf hade strul med er kient igår när det gällde turneringar och har dörför en fråga. Jag spelade en 22 dolalrs rebuy där ja totalt lade in 102 dollar och sedan inte kunde ta min plats, så jag blindades ut emd en ganska stor stack. Sedan spelade jag även en 55 dollars där ja redan efter ett par händer sades bliva sit out, fast jag inte var det, och blindades ner och kom in först på slutet och hade 6 big blinds kvar. Spelade även en 6 dollars rebut som avbröts innan jag kunde ta min seat. Skulle minst vilja ha tillbaka min buyins för detta missöde, vet du hur detta funkar? skickade fler mail igår men har itne fått ngt svar.

 

har hört med en till kille som hade samma problem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...