_slipknot1_ Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Undrar hur det är om min pappa som nu ska öppna pokerkonto. Dels kan spela smatidigt som mig? Kan han uttnyttja sign-up bonusen utan att ni för misstankar att man fuskar? Citera
ParadiseOscar Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Undrar hur det är om min pappa som nu ska öppna pokerkonto. Dels kan spela smatidigt som mig? Kan han uttnyttja sign-up bonusen utan att ni för misstankar att man fuskar? Under förutsättning att ni inte använder er av samma kredit- eller betalkort är det inga problem alls. Mvh SportingbetOscar Citera
_slipknot1_ Postad 10 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2007 Under förutsättning att ni inte använder er av samma kredit- eller betalkort är det inga problem alls. Mvh SportingbetOscar ah okej tack för svaret! Citera
SouthEast Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Undrar hur det är om min pappa som nu ska öppna pokerkonto. Dels kan spela smatidigt som mig? Kan han uttnyttja sign-up bonusen utan att ni för misstankar att man fuskar? Ni ska inte heller sitta vid samma cg/sng bord. Citera
ParadiseOscar Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Ni ska inte heller sitta vid samma cg/sng bord. Helt riktigt. Tack för hjälpen SouthEast. Mvh SportingbetOscar Citera
Recommended Posts