Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

:shock:

Han är väl upptagen med annat. Men han har fått otaliga erbjudanden om guld och gröna skogar. Känns som att ert förhållande kanske är lite åt Anna Nicole Smith-hållet? Där Myssion är Anna Nicole då alltså....

:rolleyes:

Postad

Rip.

(ska skriva rip varje gång nån jag inte bryr mig det minsta om går bort i fortsättningen. Med tanke på alla människor som jag inte känner som går bort varje dag kommer det bli en hel del jobb.)

Ja, nu var jag smaklös men skjut mig då. Vilken jävla ickenyhet. Min signatur förbjuder mig dock från att kritisera vidare.

Postad
Å andra sidan har hon gett mer pengar till välgörenhet än de flesta någonsin kommer att göra...

Plus att hon lämnar ett ganska nyfött barn efter sig.

Exakt vart och vad har hon donerat!?

Postad
:shock:

Han är väl upptagen med annat. Men han har fått otaliga erbjudanden om guld och gröna skogar. Känns som att ert förhållande kanske är lite åt Anna Nicole Smith-hållet? Där Myssion var Anna Nicole då alltså....

:rolleyes:

Fixed my post

Postad
Fast nu är jag lite förvånad. Expressen och Aftonbladet slår ju upp det här stort på nätet. Man kan nästan tro att det är Moder Teresa som mulat.

Vad som förvånar mig är att det verkar gigantiskt stort även i USA-media. Trodde hon var lite av kultikon just i svenska kvällstidningar.

cnn.com/

Postad
Fast nu är jag lite förvånad. Expressen och Aftonbladet slår ju upp det här stort på nätet. Man kan nästan tro att det är Moder Teresa som mulat.

Och hur det än må låta så bryr man sig ju faktiskt lika lite om Moder Teresa dör som Anna Nicole.

Postad
Och hur det än må låta så bryr man sig ju faktiskt lika lite om Moder Teresa dör som Anna Nicole.
Ja, det är tråkigt iom att Anna Nicole varit mycket bättre för världen än Moder Teresa. Lite av ett hån mot ANS faktiskt.
Postad

Ni vet att hon är död va? :shock:

Postad
Moder Teresa är väl iofs en av de större bluffarna i världen... I själva verket var hon en småvidrig religiös fundamentalist.
Det största problemet var väl att hon motverkade kondomanvändande, antagligen försnillade donationer, och pressade kvinnor att föda barn de inte kunde försörja själva.