The Grand Bark Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Ja. inte fan blev jag speciellt förvånad. Hela hennes liv verkade ju vara tragik i kubik. http://www.expressen.se/index.jsp?a=870367 Citera
Myssion Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Han är väl upptagen med annat. Men han har fått otaliga erbjudanden om guld och gröna skogar. Känns som att ert förhållande kanske är lite åt Anna Nicole Smith-hållet? Där Myssion är Anna Nicole då alltså.... Citera
thekid Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Rip. (ska skriva rip varje gång nån jag inte bryr mig det minsta om går bort i fortsättningen. Med tanke på alla människor som jag inte känner som går bort varje dag kommer det bli en hel del jobb.) Ja, nu var jag smaklös men skjut mig då. Vilken jävla ickenyhet. Min signatur förbjuder mig dock från att kritisera vidare. Citera
Goose_strike Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Mer penga kat manniska far man leta efter. Angna hela sitt lat att jaga gammla gubbars enorm formogenhet, for att sedan driva det till domstol nar det dott for att fa pengarna. Men vem hade inte gjort det? Citera
devalanteriel Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Å andra sidan har hon gett mer pengar till välgörenhet än de flesta någonsin kommer att göra... Plus att hon lämnar ett ganska nyfött barn efter sig. Citera
Saint_Bjorn Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 All tragik är sorglig. Men när jag läser om småbarn som blir ihjälhuggna av psykopater, då vill jag gråta. Det här kommer ett antal snäpp lägre på skalan. Citera
jello Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Garanterat självmord egentligen. Citera
zuupah Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Å andra sidan har hon gett mer pengar till välgörenhet än de flesta någonsin kommer att göra... Plus att hon lämnar ett ganska nyfött barn efter sig. Exakt vart och vad har hon donerat!? Citera
Jennez Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Han är väl upptagen med annat. Men han har fått otaliga erbjudanden om guld och gröna skogar. Känns som att ert förhållande kanske är lite åt Anna Nicole Smith-hållet? Där Myssion var Anna Nicole då alltså.... Fixed my post Citera
Broccoli Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Sörjd och saknad av ingen Hon hade barn. Citera
Myssion Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Hon hade barn. Dog inte hennes son rättså nyligen också? Citera
pwned Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 sonen dog väl för bara ett par månader sen? Citera
baller Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 ja i samband med att hon födde ETT nytt barn... Citera
KenHag Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Rätt så säker på att det barnet får ett mycket bättre liv på något annat ställe.Sorgligt men troligtvist sant. Citera
The Grand Bark Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2007 Fast nu är jag lite förvånad. Expressen och Aftonbladet slår ju upp det här stort på nätet. Man kan nästan tro att det är Moder Teresa som mulat. Citera
majorj Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Fast nu är jag lite förvånad. Expressen och Aftonbladet slår ju upp det här stort på nätet. Man kan nästan tro att det är Moder Teresa som mulat. Vad som förvånar mig är att det verkar gigantiskt stort även i USA-media. Trodde hon var lite av kultikon just i svenska kvällstidningar. cnn.com/ Citera
Matteprof Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Fast nu är jag lite förvånad. Expressen och Aftonbladet slår ju upp det här stort på nätet. Man kan nästan tro att det är Moder Teresa som mulat. Och hur det än må låta så bryr man sig ju faktiskt lika lite om Moder Teresa dör som Anna Nicole. Citera
KenHag Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Och hur det än må låta så bryr man sig ju faktiskt lika lite om Moder Teresa dör som Anna Nicole. Kunde inte sagt det bättre själv Citera
Hjort Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Och hur det än må låta så bryr man sig ju faktiskt lika lite om Moder Teresa dör som Anna Nicole.Ja, det är tråkigt iom att Anna Nicole varit mycket bättre för världen än Moder Teresa. Lite av ett hån mot ANS faktiskt. Citera
psykologen Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Och hur det än må låta så bryr man sig ju faktiskt lika lite om Moder Teresa dör som Anna Nicole. Fast nu är jag lite förvånad. Expressen och Aftonbladet slår ju upp det här stort på nätet. Man kan nästan tro att det är Moder Teresa som mulat. Ni vet att hon är död va? Citera
jello Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Moder Teresa är väl iofs en av de större bluffarna i världen... I själva verket var hon en småvidrig religiös fundamentalist. Citera
Hjort Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Moder Teresa är väl iofs en av de större bluffarna i världen... I själva verket var hon en småvidrig religiös fundamentalist.Det största problemet var väl att hon motverkade kondomanvändande, antagligen försnillade donationer, och pressade kvinnor att föda barn de inte kunde försörja själva. Citera
Recommended Posts