Gå till innehåll

Myssion + Conspiracy = Sant!


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelade ett par MTTs på Stars igår, $18k gtd $27 freexout och $20k gtd $3+R. I rebuyen åkte jag efter 1,5h eller nåt. Kom på runt 1000:e plats av drygt 2000.

 

freezouten gick lite bättre, kom ~135:a av ca 1000 st. Fick $45 eller nåt för de. Med runt 230 st kvar torskade jag en rätt stor pott mot en shortstack som hade TP med högre kicker än mig. Sen blev det mest push/fold och lyckades dubbla med J8 vs AQ på bubblan. Ställde sen en hel del med runt 10BB i stacken. Fick till sist syn av AA när jag pushade 22. Ska inte klaga iom att jag drog ut på bubblan iaf.

 

Har förresten kollat klart på House säsong 1. Ska nog åka upp till A6 och köpa säsong 2 idag tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske den som började vid 18.00 med garanterat 5000 USD, eller?

 

Isf lirade vi i samma turre. Gick lite bättre och blev 181 å fick 34 USD.

 

Nepp, den jag spelade började vid 02.00 om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska nog åka upp till A6 och köpa säsong 2 idag tror jag.

 

A6s eller A6o?

 

 

Jag grindade CG i 13 minuter igårkväll innan Smilla panikvaknade och bara kunde somna om i selen. +$13 iaf. Yeay. :)

 

Idag bär det av till svärföräldrarna, blir förmodligen väldigt god mat och kanske lite vin. Sen ska vi nog inviga jättesuperhightechlekplatsen utanför deras lgh. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ET time eller hur = 20.00 swedish time. jaa?

Då var det samma. Vet inte var jag fick 18.00 ifrån. Hjärnsläpp antaglien. :roll:

 

hehe, nej den jag spelade började 02.00 SVENSK TID. sen va den jag spelade högre gtd än 5k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fn det e ju MITT I NATTEN JU :lol:

 

Men vad står gtd för?

 

hehe, ja. standard att börja spela MTTs vid två-tre ju :)

 

gtd = guaranteed

 

5k gtd = en MTT med en garanterad prispott på minst 5k.

 

EDIT: Men tilt, badbeatad av wajt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte jag skulle spela sunday million ikväll på stars men orkar inte. Kör dock warm-up'en istället. Kommer förmodligen ta en kort pokerpaus fram tills jag får nya datorn (förhoppningsvis nästa vecka) för att ladda upp inför tokgrinden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betapet-grind ikväll mot Frugan. Ord är tydligen inte min starka sida, men jag lyckas iallafall klonka in guldkorn som "fis" och "röv" titt som tätt. Vet inte vad det säger om mina tankegångar, något freudianskt antagligen... :roll:

 

Känner igen det där, men sambon har rullat med ändtarm och lagt både fitta och penis på samma bräde så det är inte bara jag:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev lite CG på förmiddagen, plussade en del men spelade faktiskt lite halvsunkigt ibland, blev lite av en synstation. Sen kommer gigantofyrvägspotten där jag har topptriss/toppkicker med AQ. Dock är det även 3 st :h: på bordet på river. SB openpushar, jag kräks och viker, knappen synar. SB visar 33 (inga :h:) för tokbluff som fångades upp av knappens K8 (inga :h:) för tvåpar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ju inte fått datorn än så jag hittar på andra sätt att få tiden att gå. Funderar på att börja spela lite bordtennis (på motionsnivå eller va man ska kalla de) igen. Nån JKPG-bo som vet var? Är KFUM enda alternativet?

 

Kom förresten på att det är rätt kul att läsa böcker så jag sträckläste Alkemisten av Paulo Coelho på drygt tre timmar nu ikväll/inatt. Har läst den tidigare men den är så fantastiskt bra så den tål att läsas hur många gånger som helst. Utan tvekan det bästa jag någonsin läst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har lust att tipsa mig om nån DVD-box att inhandla?

 

Har nyligen plöjt igenom säsong 1 & 2 av House, som äger såklart.

 

Kommer beställa säsong 1 & 2 av Mord i Sinnet men tänkte passa på att köpa lite mer när jag ändå är igång.

 

Entourage kanske? Nån som kan säga om de e bra?

 

Andra förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ju inte fått datorn än så jag hittar på andra sätt att få tiden att gå. Funderar på att börja spela lite bordtennis (på motionsnivå eller va man ska kalla de) igen. Nån JKPG-bo som vet var? Är KFUM enda alternativet?

 

Kom förresten på att det är rätt kul att läsa böcker så jag sträckläste Alkemisten av Paulo Coelho på drygt tre timmar nu ikväll/inatt. Har läst den tidigare men den är så fantastiskt bra så den tål att läsas hur många gånger som helst. Utan tvekan det bästa jag någonsin läst.

 

Sick. Jag har också funderat på Bordtennis och ska köpa dvd-box.. :shock:

 

Visserligen bor jag inte Könjöping, men min tjej däremot..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom förresten på att det är rätt kul att läsa böcker så jag sträckläste Alkemisten av Paulo Coelho på drygt tre timmar nu ikväll/inatt. Har läst den tidigare men den är så fantastiskt bra så den tål att läsas hur många gånger som helst. Utan tvekan det bästa jag någonsin läst.

 

 

Kanske får ge den en till chans, såg inte riktigt storheten när jag läste den.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...