Myssion Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Usch, sunkiga utdragningar... Blir tvåoutad på river i två stora potter där vi är all-in på floppen. Blir sedan utdragen av runner-runner färg på floppen AKQ, när vi är all-in pre med AK (jag) vs 54s (mupp)... Nåja, bara att bita ihop och komma igen. Jag spelar mycket bättre på sistone iaf, är mer aggressiv i position (stjäl från limpare etc), hittar fler marginella värdebetar och betfoldar lite mer. Blev rättså hjälpt/inspirerad av titta på Staahlas lir (ty sir ). Tycker dock att det är svårt att hitta balansen mellan att inte vara en nit och inte var en synmupp efter att Partyborden har skiftat från att vara löspassiva till att vara lite mer lösaggro... När man ser alla muppar dundra in med sina bluffar och mellanpar så får man tunnelseende och vill inte släppa sina topp-par/överpar fastän det är rättså uppenbart att man är slagen. Får jobba lite på det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafgaard Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Nån som har lust att tipsa mig om nån DVD-box att inhandla? Sopranos, The office, Seinfeld, Six feet under, The Wire. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Nån som har lust att tipsa mig om nån DVD-box att inhandla? Mrs Marple Band of Brothers Nord & Syd 7 Lives Xposed Jane Austen Collection Seinfeld The Private Gladiator The Waltons Carmen Electra's Aerobic Striptease Collection Nåt sånt hade jag satsat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Personlig hygien, anyone...? http://img505.imageshack.us/img505/5267/tobleroneo5ek.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlLee Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Köpte entourage s 1&2 idag.. hoppas det är +ev nöten tittande grind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Carmen Electra's Aerobic Striptease Collection Sex and the city Twin Peaks (Ses. 1, ej 2) Friends (Alla 10 ses.) Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Åhhh SCRUBS!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Gudfadern Fletch och allt med Robert de Niro så klart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Allvarligt talat så skjuter jag mig snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Allvarligt talat så skjuter jag mig snart. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 ? Jag känner bara ingen samhörighet med mänskligheten. Alla gillar Scrubs. För övrigt testade jag 22-borda $3 turbosar idag. Gick inte så bra, började med 18 OOTM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Jag känner bara ingen samhörighet med mänskligheten. Alla gillar Scrubs. Nä scrubs suger rätt rejält. Tack alla för förslagen om boxar, de jag funderar på är: * Sopranos * Wire (som jag knappt hört talas om men verkar rätt bra) * Six Feet Under Köpa alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Nöten vore en SpinCity box, men det finns inte tror jag:cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Jag känner bara ingen samhörighet med mänskligheten. Alla gillar Scrubs. INTE jag. Du har sällskap på stigen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Alla gillar Scrubs. Inte jag heller. ----------------- Snubblade över en intressant blog till frukosten imorse. Var egentligen på jakt efter boken Den Sexuella Människan - Etiska Perspektiv, av Ann Heberlein, men landade här: Vilket i sin tur förde mig till Louise Perssons frihetspropagandablogg, också intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Magnum P.I, Sopranos, Arkiv-X, Millennium och Alias känns ju som inte alltför kalla bidrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Spooks, Twin Peaks och Las Vegas är måsten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 INTE jag. Du har sällskap på stigen. Hur kan man inte gilla scrubs Hur skönt som helst ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Jag känner bara ingen samhörighet med mänskligheten. Alla gillar Scrubs. Jag vet fan inte ens vad Scrubs är..... Är jag helt tappad bakom en vagn då? För övrigt kan man köpa Ultimate Poker Challenge 7dvd i en box för 199 på Ginza. Men det var inte så jättekul att sträckkolla poker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Nån som har lust att tipsa mig om nån DVD-box att inhandla? Andra förslag? Alien-boxen (4 filmer: Alien, Aliens Directors cut, Alien 3 samt Alien Resurrection) på CDON.com för endast skamlösa 149 svenska bobs + frakt. Ett måste för cineasten. Man känner ett lätt tryck i bröstkorgen flera dagar efteråt. Ripley rules. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Matrix-box inklusive Animatrix och allt extramaterial Sagan Om Ringen-box Frugan: Hipp-Hipp såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 men landade här: Hon skriver en hel del på Flashback, bl a: http://www.flashback.info/showthread.php?t=447178 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Jag känner bara ingen samhörighet med mänskligheten. Alla gillar Scrubs. oj, fy fan vad du är tuff som inte gillar samma som oss andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 oj, fy fan vad du är tuff som inte gillar samma som oss andra Nej, jag är tuff för att jag tycker du är ett litet fjortisrövhål, men det har inget med Scrubs att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Jag känner bara ingen samhörighet med mänskligheten. Alla gillar Scrubs. Nä scrubs suger rätt rejält. INTE jag. Du har sällskap på stigen Inte jag heller. Öhh .. Okej, this is news to me! Jag vet fan inte ens vad Scrubs är.....Är jag helt tappad bakom en vagn då? Japp ... oj, fy fan vad du är tuff som inte gillar samma som oss andra Han är faktiskt stentuff! No words on that, that can we all agree on? Hur kan man inte gilla scrubs Tack, en vettig människa här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts