eurythmech Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Martha Stewart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Martha Stewart? Sexy Punk Ass Bitch Ill tell Ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hang_10 Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 conspiracy, i dina videos snackade du om att du lirade på party förut, spelar du någonting där nu? varför slutade du? Tycker majoriteten av spelarna på 22 är riktigt värdelösa... plus att strukturen är ju nice ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Han hårdlirar Expekt nu för bonusens skull ju! Allmänt känt FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 conspiracy, i dina videos snackade du om att du lirade på party förut, spelar du någonting där nu? varför slutade du? Tycker majoriteten av spelarna på 22 är riktigt värdelösa... plus att strukturen är ju nice ! Japp det stämmer. Just nu ligger SnG-spelet på is men om jag återupptar det så kommer jag förmodligen flytta tillbaka till Party och spela $33s. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Nu blir det spel fram till 19.00 och då blir det att grinda HV Ni kan lägga ner nu, så slipper ni bli besvikna i finalen mot LHC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Ni kan lägga ner nu, så slipper ni bli besvikna i finalen mot LHC. men ORKA att färjestad torskar, leder till gravt minskad bankrulle för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 men ORKA att färjestad torskar, leder till gravt minskad bankrulle för min del Rättvisa för alla språkbegåvade överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Varför har alla jävla tyskar sån jävla tur för i varje hand???? Helt jävla sinnessjukt är det. bilden? ps. tyskar är nästnöten, efter norrmänn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 men ORKA att färjestad torskar, leder till gravt minskad bankrulle för min del :shock: :shock: :shock: Hur kan missa att lira på en så självklar bortaseger. Själv sitter jag och räknar sek just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 omfg, man ksiter väl i hockey? ;? SVENSKA FOTBOLLS LANDSLAGET :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 men ORKA att färjestad torskar, leder till gravt minskad bankrulle för min del Samma här. Fy fan, sen bor man i skitstaden linköping också så det går knappast att missa att bli påmind om det. sorry för OT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Spelat 45 st idag...plus typ $40 eller nåt. Ha varit småtungt hela tiden så jag är nöjd med att inte backa. Har ca 18k FPP nu, imorgon blir det hårdgrind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Och du var nånsin orolig? Nice going. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Det där med HU SnGs verkar roligt, man får prova på det någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Det där med HU SnGs verkar roligt, man får prova på det någon gång. Håll dig borta. Det är ett jävla gift. Det finns ingenting annat som så fort får en att inse hur ohyggligt dålig man är. Alla krossar mig. Oavsett tidigare resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Hur fan kan dom alltid ha den????????? Och varför fungerar det inte när JAG spelar som ett överaggro patentmongo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 fyrtal....ålds<äå'vlkåzxb k¨äxzs yfp9+rysduh9zxpoicväoåxcpbj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 varför var alla cepeskadade äckellimptomtar som konstant överbetpushade på alla gator förra veckan, men tokaggro folk som alltid har stålet idag och igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Hur fan kan dom alltid ha den????????? Och varför fungerar det inte när JAG spelar som ett överaggro patentmongo? Spela mot MarthaStewart28, eazzzy money! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Spela mot MarthaStewart28, eazzzy money! 41 plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Har spelat 30 st so far: Siffrorna är: 4-6 7-3 5-5 vilket ger ett plus på ungefär $20. Ska spela mycket mer ikväll. Siktar på att spela så jag har 1/3 av bonusen avklarad. Blir det för segt med HU så kör jag kanske nån/några Jackpot SnGs...vill egentligen undvika dom mtp att det är så sjuk rake men dom är bra att ha som back-up om man inte hinner cleara på "vanligt" sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Consp: Finns det egentligen någon anledning till att INTE lira jackpott-sng, med tanke på att man får $2.5 för varje rejkad dollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Btw, skulle man inte kunna be expekt lägga upp någon sng med supersupersuper jackpot, med en kostnad på $50+1950? Själv är man mest bitter för att man upptäckt denna bonus för sent (semester vankas). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Consp: Finns det egentligen någon anledning till att INTE lira jackpott-sng, med tanke på att man får $2.5 för varje rejkad dollar? Med tanke på att den förväntade vinsten blir mycket mindre tack vara monsterrejken så känns det dumt att spela dom. Jag vill försöka spela på "som vanligt" trots att jag spelar mot bonusen men om det krisar sig så får jag väl tänka om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts