Limpan Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Poker Stars Limit Holdem Ring game Limit: $30/$60 5 players Converter Pre-flop: (5 players) Hero is Button with :? UTG raises, CO folds, Hero 3-bets, 2 folds, UTG caps, Hero calls. Flop: :jc :8s :5c (9.5SB, 2 players) UTG bets, Hero raises, UTG 3-bets, Hero calls. Turn: :9d (7.75BB, 2 players) UTG bets, Hero raises, UTG calls. River: :8h (11.75BB, 2 players) UTG checks, Hero bets, UTG raises, Hero 3-bets, UTG calls. Results: Final pot: 17.75BB Nå vad kommer ni fram till? Jag kommer att avslöja handen den 8:e februari så diskutera gärna. Citera
Kenan83 Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Oj, vilken svår Vad har du för read på Fi? Citera
dekutree Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Supersvårt, tajtfisken i mig skriker JJ men jag har ingen aning egentligen på denna nivån Citera
Tiggr Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 AA JJ eller möjlig 99. Men eftersom du postar har du säkert tomtat runt med 67s. Citera
Limpan Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 Fi har varit mest lös på bordet. Jag vill ha lite resonemang omkring detta. Hur hade ni spelat om ni hade haft 88-AA? Är det möjligt att jag sitter på 88? Vinner jag med AA? Vad har FI isf? Citera
cryo Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Du har JJ mot FI som har 88. Jag tycker att den forsiktighet efter turn(Stegkort) tyder pa set mot set, samt att eftersom du postade så borde det vara du som blev badbeatad... fast dock visar preflop på bättre händer än så AA mot KK Rimligast vore då AA mot JJ, vem har vad vet jag inte... Citera
Snabelguy Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Jag tror du sitter på QQ+ och Fi AJs. Citera
Haggisen1 Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 I min värld så skulle fi med 88 cappa river.... Du har JJ mot FI som har 88. Jag tycker att den forsiktighet efter turn(Stegkort) tyder pa set mot set, samt att eftersom du postade så borde det vara du som blev badbeatad... fast dock visar preflop på bättre händer än så AA mot KK Rimligast vore då AA mot JJ, vem har vad vet jag inte... Citera
Limpan Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 Du har JJ mot FI som har 88. Jag tycker att den forsiktighet efter turn(Stegkort) tyder pa set mot set, samt att eftersom du postade så borde det vara du som blev badbeatad... fast dock visar preflop på bättre händer än så AA mot KK Rimligast vore då AA mot JJ, vem har vad vet jag inte... Preflop är ju ingenting man kan se eftersom spelare kan cappa floppen med k7 off det är mer psykologiskt övertag som gäller. Varför tror du inte att jag har stege? Citera
Limpan Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 I min värld så skulle fi med 88 cappa river.... helt klart Om han inte gjorde missklick? Citera
sverre Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Vad har du för image vid bordet då? Du skrev att fi var lösast vid bordet. Har han möjligtvis samma uppfattning om dig? Citera
Limpan Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 Jag anpassar mig vid motståndet, men dom har nog uppfattningen som solid + semi slask. Iaf så satt jag på JJ och han muckade sina QQ.. Kan inte förstå hur han spelade så aggresivt med sina QQ iaf.. mer än jag som tyckte att dom var överspelade? Citera
Recommended Posts