Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du ska oxå dit asså?

 

Har du kirrat flyg å hotell? Jag ringde just Ving, å de hade inte en enda flygstol kvar ens! Man blev ju tipsad om nån travelling agency på costa rica, men man e ju lite konservativ å skulle gilla å få allt fixat hemifrån Svedala lixom... PMa gärna om du har info!

 

/SK

 

Hold your horses m8 :-)

Vad jag menade var att jag ska göra allt som står i min makt för att kunna följa dina fortsatta äventyr via diverse kanaler, typ nätet, tv, tidningar, flaskpost och brevduvor.

Hoppas det löser sig med frakten. Om allt skiter sig är det bara att höra av sig. Jag har en 30 hästars med styrpulpet, hårda bänkar och några lådor bira som nog ska kunna ta oss till Aruba :lol:

 

/z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

psst, han lirar kval hela tiden och berättar bara om klonkarna ;)

 

Jorå, har blitt en del kval på sista tiden faktiskt :D Inte varit grindsugen alls, så det har blitt mtts och sattar istället. Men jag har ju inte ödat särskillt mycket på't, har ju lixom inte så mycket :)

 

Har iaf bokat flyg å hotell nu. Var sjuuuukt utsålt! Första alternativet tjejen på resebyrån fick upp var flyg för 40'000:- och hotell för 27'000:- Efter ytterligare en del detektivjobb hade SoderKrippa bokar 11 nätter på lägenhetshotell och flyg t/r för 14'200:- :)

 

Jag bor på Blue Village (http://www.arubabluevillage.com).

 

Flyger från arlanda till London och sen vidare till New York. Får en natt i New York (tänkte slagga på nån bänk på flygplatsen typ, kan sova hela nästa dag :)) Drar på morgonen vidare till Aruba.

 

Eventveckan börjar den 29e sept, men jag läste att turneringen inte börjar förrän den 2a okt. Jag åker den 30e (fanns inga flygstolar till rimliga priser tidigare) och kommer fram den 31a. Åker hem från Aruba den 11e okt, samma rutt tebax.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jorå, har blitt en del kval på sista tiden faktiskt :D Inte varit grindsugen alls, så det har blitt mtts och sattar istället. Men jag har ju inte ödat särskillt mycket på't, har ju lixom inte så mycket :)

 

Har iaf bokat flyg å hotell nu. Var sjuuuukt utsålt! Första alternativet tjejen på resebyrån fick upp var flyg för 40'000:- och hotell för 27'000:- Efter ytterligare en del detektivjobb hade SoderKrippa bokar 11 nätter på lägenhetshotell och flyg t/r för 14'200:- :)

 

Jag bor på Blue Village (www.arubabluevillage.com).

 

Flyger från arlanda till London och sen vidare till New York. Får en natt i New York (tänkte slagga på nån bänk på flygplatsen typ, kan sova hela nästa dag :)) Drar på morgonen vidare till Aruba.

 

Eventveckan börjar den 29e sept, men jag läste att turneringen inte börjar förrän den 2a okt. Jag åker den 30e (fanns inga flygstolar till rimliga priser tidigare) och kommer fram den 31a. Åker hem från Aruba den 11e okt, samma rutt tebax.

 

/SK

Hur stor del av kostnaderna betalar UB?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jorå, har blitt en del kval på sista tiden faktiskt :D Inte varit grindsugen alls, så det har blitt mtts och sattar istället. Men jag har ju inte ödat särskillt mycket på't, har ju lixom inte så mycket :)

 

Har iaf bokat flyg å hotell nu. Var sjuuuukt utsålt! Första alternativet tjejen på resebyrån fick upp var flyg för 40'000:- och hotell för 27'000:- Efter ytterligare en del detektivjobb hade SoderKrippa bokar 11 nätter på lägenhetshotell och flyg t/r för 14'200:- :)

 

Jag bor på Blue Village (http://www.arubabluevillage.com).

 

Flyger från arlanda till London och sen vidare till New York. Får en natt i New York (tänkte slagga på nån bänk på flygplatsen typ, kan sova hela nästa dag :)) Drar på morgonen vidare till Aruba.

 

Eventveckan börjar den 29e sept, men jag läste att turneringen inte börjar förrän den 2a okt. Jag åker den 30e (fanns inga flygstolar till rimliga priser tidigare) och kommer fram den 31a. Åker hem från Aruba den 11e okt, samma rutt tebax.

 

/SK

 

Hittade samma för ca 13.329:- 8-)

AA: Sthlm via London och NY - 6876:-

Boende: Ateljevåning på BlueVillage för $949

 

Inte för att jag ska dit, men ändå.

Lycka till nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittade oxå flera billigare, men problemet e att när man väl kommer till sista steget i bokningen, så står det att "antagligen hann nån före eller så har flygbolaget inte uppdaterat sina platslistor". Testade boka ca 10-12 resor innan jag ringde resia å fixa denna. Sjukt glad att jagfick tag i nån alls. Vingresor sa "du jag har inte en enda flygstol åt dig ens, lycka till" :)

 

Cyntax: UB gav mig $3'000 med en gång som jag har att boka resa+flyg för. Sen har de redan köpt in mig till turren oxå. Så de pröjsar allt mao :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! :-D

 

Fan, jag hade också hittat buggen på sidan 76.. ville ju se railsnacket o läsa när någon lackat ur för att SK dragit ut någon highstakesPF.

 

Men men, 2007 uppfann dom sidskrollning så om man skrollar åt höger så kommer man fram till texten till slut.

 

Sen att ingen railat är ju en annan femma.

 

Lycka till i aruba!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SoderKrippa har en quest!

 

Jag ska försöka lira in så mycket som möjligt till inköp till sido-eventen på Aruba. Har inte fått svar från nån sajt än ang. spons, men det kan nog bli svårt antar jag.

 

Eventuellt har jag stejk till ett av de billiga sidoeventen ($540) men vill ju köpa in själv till npt iaf.

 

Rulle just nu: $193. Jag kommer att köra $20 FR SNG, det jag kan bäst. Gular jag så gular jag, risken e rätt stor.

 

Aja, CROSS UR FINGERS!!!!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värsta jag varit med om.

 

Första: Springer in i AA när det varit fold till sb som miniraisar. Jag har 9bb och ställer med A9.

 

Andra: 3-outad. Minns inte riktigt hur.

 

Tredje: QQ vs TT ai pf. T på river.

 

Fjärde: AK vs AT ai pf med 20bb i stacken (jävla tomte). T som första kort som står.

 

Helvete!!!! Drygt $100 kvar i rullen. Kör igång 4 till ikväll, så kanske e gul imorrn...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värsta jag varit med om.

 

Första: Springer in i AA när det varit fold till sb som miniraisar. Jag har 9bb och ställer med A9.

 

Andra: 3-outad. Minns inte riktigt hur.

 

Tredje: QQ vs TT ai pf. T på river.

 

Fjärde: AK vs AT ai pf med 20bb i stacken (jävla tomte). T som första kort som står.

 

Helvete!!!! Drygt $100 kvar i rullen. Kör igång 4 till ikväll, så kanske e gul imorrn...

 

/SK

 

 

Låter som ett utdrag ur mitt tragikomiska pokerliv :-(

 

Påromsåromblör!!! :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...