Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU

SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

• Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Går det att köra datorn i den där plasman du köpt? Fett att grinda på en tv som täcker en hel jävla vägg! :mrgreen:

Hehe, klart det gör :) Måste fixa dator med trådlöst nätverkskort först bara och kolla om man kan skicka bildsignal med nån liten mojäng trådlöst till skärmen :D

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu väntar vi på homegame på söder med tillhörande tv-visning... :roll::-D

lol, det e taget! :D Tyvärr e jag ingen sportkille, så det blir inte bärs, fotboll å poker. Bärs, ciderhusreglerna och poker, hur låter det?! ;) lol Eller varför inte Tinas mat?! Eller Planet Earth! Kan ju bli hur bra som helst :)

/SK

Länk till kommentar

lol, det e taget! :D Tyvärr e jag ingen sportkille, så det blir inte bärs, fotboll å poker. Bärs, ciderhusreglerna och poker, hur låter det?! ;) lol Eller varför inte Tinas mat?! Eller Planet Earth! Kan ju bli hur bra som helst :)

/SK

Jag är inte heller så jättesportintresserad (längre) faktiskt, ändå har jag själv sportat väldigt mycket förut. Är inte så mycket för bärs heller. Vad sägs om poker, fika och lite skitsnack? Planet Earth vore ju klockrent på din feta tv!

Länk till kommentar

Homegame it is then. Ska fixa allt med TV å så, så återkommer jag med datum till de utvalda medels PM :D Vore riktigt skoj. Kanske en sväng förbi Sviten å ta en turnering på kvällen sen?! :)

Blir förresten en turre på Sviten för mig ikväll. Polarn som ska ha 10% av Riga-vinsten kommer förbi med en polare så ska vi ta nån öl här hemma innan. Sen glider vi ner och klonkar hem skiten, hur låter det?! ;)

/SK

Länk till kommentar

Onlineliret går fortfarande piss. Känner att jag tappat lite skill oxå faktiskt. Varit så mycket runt omkring att jag inte riktigt kunnat fokusera. Detta i kombination med att jag springer in i AA på bubblan hela jävla tiden gör att jag backar rakt ut. Ska nog skita i SNGs tills jag fixat allt med alla pengaöverföringar hit och dit så jag har koll på rullen igen. Kommer (försöka) att bara lira MTTs, där jag lirar riktigt bra just nu, ett tag framöver. Har varit nära att klonka hårt några gånger, men blivit utdragen varje gång. Känns som att det bara e en fråga om tid dock.

Måste dock verkligen sätta mig ner och gå igenom mitt SNG-spel på nytt, tappat flowet nu.

Bilder på den ENORMA TVn kommer på tisdag, då Maria e i Glasgow med kameran. Kan bara säga att den e STOOOOR :D

/SK

Länk till kommentar

Tyst :D

Haha, mena ju i MTTs online på sista tiden 8-)

Räknade precis klart. När jag pröjsat allt med TVn och pungat in lite i rullen igen, så åker iaf SEK 60k in på bankboken. Det känns verkligen bra, med tanke på att onlineliret gått knagligt som fan.

Tänkte tjacka premieobligationer för slantarna, nån som har nån bättre idé? Jag har verkligen inte tid att pula med aktieköp just nu, utan vill ha riskfri avkastning. Har redan två serier premieobligationer oxå, och tänker att det kan va skönt å ha alla sparpengar samlade. Kom gärna med andra förslag dock!

/SK

Länk till kommentar