Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

Jaha, idag är en ny dag. Gårdagens back är glömd (lr?! :roll: ). Fredag brukar dessutom betyda lätta pengar, vilket vi hoppas är fallet även idag!

 

Det drar i live-tarmen! Skulle vilja lira Svitens fredagsturre ikväll, men det e såååå dumt när man kan dra hem stålar på nätet. Nu när jag ligger back också, så är det ännu viktigare känns det som.

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Första perioden:

 

Sitter med :Jh::Js: på knappen och synar en 4xbb. Vi e tre som ser floppen.

 

Floppen kommer :As::Ks::Qs:

 

Jag check, FI1 check, FI2 (som raisade PF) bet 200 (potten e på ca 250).

 

SoderKrippa?

 

 

Jag synade och vek turn då det kom en till K...

 

/SK

 

Förstår inte varför du får agera först på knappen.

Pushar du så har du nog i bästa fall en coinflip. Syn känns iskallt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför du får agera först på knappen.

Pushar du så har du nog i bästa fall en coinflip. Syn känns iskallt.

 

 

Helt rätt. Hur fan var det egentligen...

 

Jo, det var FI1-check, FI2 bet 200 Krippa?

 

Push känns inte bra. Jag hittar större EV+ vid senare tillfällen känns det som. Hade det varit på semibubblan med 75/150 i blinds hade push varit kanon...

 

Tack för kommentaren iaf /SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Moooooooooooooootrigg!!!! Helt sjukt idag! Loosade ena på bubblan i en 70/30 och åker sen från att vara chippe till att åka som trea i den andra med AK mot AQ, sen AQ mot AT - SJUKT!

 

Ligger $900 back idag och igår. Måste slita lite till ikväll, hoppas jag kan minska backen lite...

 

 

/SK

 

P.S. Tack ängeln för uppmuntran, du e en ängel ;) D.S.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att jobba på! Tänk positivt och no offence men knappt 9-inköp back är nada. Du har ju tokplussat tidigare (och säkerligen haft endel tur oxå) så det är inte jättekonstigt att man backar ibland.

 

Aja, jobba på så vänder det! :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst e det som du säger consp, men känns tugnt ändå. Inte van vid swings på denna nivå...

 

Åker ur MTTn nu. Monsterstack dubblar bb i sen position. Jag synar på bb med T8 (e ganska kort). CRAI på floppen 248, han synar - med QJ!

 

Q på turn å jag e ute... Hur lyckas folk hitta synen där?! Han synade 2xpotten utan träff...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst e det som du säger consp, men känns tugnt ändå. Inte van vid swings på denna nivå...

 

Åker ur MTTn nu. Monsterstack dubblar bb i sen position. Jag synar på bb med T8 (e ganska kort). CRAI på floppen 248, han synar - med QJ!

 

Q på turn å jag e ute... Hur lyckas folk hitta synen där?! Han synade 2xpotten utan träff...

 

/SK

 

De va väl i färg?

 

Det svaret fick jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara säga det, att skönt med så jävla najsa människor här på pf. Faktiskt skönt att skriva av sig, få tröst och sparkar i ändan då det behövs :D Sorry om jag whinar mycket, men det funkar faktiskt för mig att hålla tilten borta.

 

Hoppas ni ursäktar! U all rock!

 

/SK

 

whina på du.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade ett spel medans tjejen sov lite till efter frukost. Kom 2a. Inflyttningsfest ikväll gör att grindet uteblir. Hade varit najs att plocka alla lördagsfiskar, men men man måste vara social ibland oxå ;)

 

Blev förresten Gold member på stars idag också, vad nu spelar för roll...

 

Trevlig helg!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oooooh, vad skönt! Lirar fyra spel. Vinner två, 2a i en och OOTM i den en. Detta ger mig ett totalt dagsplus hittills på $895, och jag är då uppe på $10'175 i rullen! :D Räddade backen snyggt! 8-)

 

Köper in mig för ett sista spel för att plocka lite fisk till innan jag går till sängs. Hoppas på klonk, annars har jag ändå en rulle på över 10k igen :lol:

 

 

/En nöjd SK 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste bara säga att det är sjukt starkt det du gjort med att grinda från deras gratis sit n go... har själv ca 25$ på expekt nu, som jag på samma sätt skaffat genom att grinda de små nivåerna :)

 

Tack tack! :)

 

$25 e oxå stark jobbat. Det var lika mycket slit att ta sig från $0 till $25 som från $1000 till $4000 kan jag säga!! Helt allvarligt! La säkert mer tid på 0-25.

 

 

Fortsätt grinda och håll dig till ABC-SNG på låga nivåer är mitt nöt-tips! :)

 

Sitter som tokchippie i sista liret för kvällen, fem kvar. Hitta klonken nu SK! ;-)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är kvällar som denna man önskar att man var ensam hemma och kunde grinda hela natten - e så sjuuuukt fisktätt ikväll! 6 fulla bord sitter å lirar och alla jag lirat på har haft minst 3-4 riktiga nötter som bara skänker bort markerna.

 

Men men, tror det är mycket bra för mig med en social struktur nu när det går så bra i pokern. Lätt att det skenar iväg annars...

 

Pengar är inte allt, men rätt najs när man varit fattig student i sex år och levt på existensminimum typ ;)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...