Mikey Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Tänkte höra när det släpps en Partyklient som har stöd för Vista? För tillfället funkar det inte jättebra att lira Party då borden låser sig titt som tätt. Nån ETA? Bäst o köra XP ett tag till kanske! Citera
PartyPoker Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Vista är ju tyvärr inte helt problemfritt för gamla program. Vet att vi jobbar på kompatibiliteten, men har inga klara besked om det. Återkommer så fort jag har ett bättre svar. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Mikey Postad 6 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2007 Ok tack för svaret Party! Ska testa att köra Vistas egna "kompabilitetsfixare" så får vi se hur det funkar. Återkommer ikväll med resultat om det verkar funka eller ej. Citera
Brumpa Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Ett tips är annars att börja använda vista först om ca ½-1år.. när det börjar komme lite säkerhets/stabilitets fixar... Förresten. kunde mna inte spela på partypoker via deras hemsida? vill minnas att jag läste detta nånstans... Citera
vetgirig Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Partys webbklient är i betastadiet och fungerar bara för kontantspel. Inget stöd för turneringar. Så jag 'bojkottar' Party tills det det går att spela deras turneringar via webbklienten. Citera
Mikey Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 Igår testade jag att köra Vistas kompabilitetsfixarfunktion. Samtidigt ställde jag in att använda temat "Vista Basic" istället för "Vista Aero", och jag hade inga problem med klientfrysningar. Kanske en tillfällighet men kanske är det en tillfällig fix för Vistaanvändare. Citera
Recommended Posts