Hox Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Poker Stars No Limit Holdem Tournament Blinds: t100/t200 (Ante: t25) 5 players Converter Stack sizes: UTG: t40 CO: t3915 Button: t3410 SB: t3790 Hero: t2345 Pre-flop: (5 players) Hero is BB with 7:heart: 8:heart: UTG calls all-in t15, CO folds, Button calls t200 (pot was t440), SB calls t100 (pot was t640), Hero checks. Flop: 6:heart: 3:heart: Q:diamond: (t740, 3 players + 1 all-in - Main pot: t185, Sidepot 1: t555) SB checks, Hero checks, Button bets t600, SB calls t600 (pot was t1340), Hero folds. Leda ut floppen, CRAI kanske eller är ni också i en downstreak och inte vågar göra någonting som jag... Citera
Max Cady Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Jag hade nog fan foldat som du gjorde och låtit de andra göra upp om potten. Mini-ministacken är ju all in så ni är snart på bubblan (troligen?), bättre att vänta istället för att göra av med stacken nu! Citera
Blattanfejan Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Personligen hade jag foldat, tror knappast att jag leder i ett sånt läge. Snart är det bubbeldags och då kan du själv välja när det är dags. De övriga lär ju bli rätt tajta eftersom stackarna är hyfsat jämna. By the way, nickar du theHox på Stars? I så fall hade jag den stora äran att spela en SnG i fredags. Citera
Hox Postad 5 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2007 Personligen hade jag foldat, tror knappast att jag leder i ett sånt läge. Snart är det bubbeldags och då kan du själv välja när det är dags. De övriga lär ju bli rätt tajta eftersom stackarna är hyfsat jämna.By the way, nickar du theHox på Stars? I så fall hade jag den stora äran att spela en SnG i fredags. Stämmer bra. Du blev utdragen i den med typ AQ mot AJ allin pf också om jag minns rätt:-( Citera
Blattanfejan Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Stämmer bra. Du blev utdragen i den med typ AQ mot AJ allin pf också om jag minns rätt:-( Japp, stämmer, var short efter mitt 2 par torskade mot triss. Asch, det var ändå en tiltskottning. Citera
Recommended Posts