MacDaddy Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Jag har spelat sparsamt på party cashgame. Varit All-in preflop i CG lite över 10ggr men faktiskt aldrig vunnit en. Alla AA loosar, ingen utdragning. Jag har spelat poker i 18 mån o vet allt om badbeats och det är ok på andra siter eftersom det händer då o då som det ska göra. Jag måste helt enkelt ställa frågan om det är bara jag som loosar allting på party, isf är det jättebra och då kan jag vänta ut alla badbeats. Citera
Zyr Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 om alla losar sina all-ins vem vinner dom då? Citera
Beef__Cake Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Har du spelat i 18 mån? Jag kan bara säga att jag är glad att du finns, riktigt kul att se att det finns dem som håller i spelandet såpass länge som 18 månader, det tycker jag är riktigt roligt att se. Oftast så slutar man väl när det går trögt och pengarna kanske inte rullar in som man tänkt, keep it up! Ang party, jag tror du måste spela lite mer för du har nog bara haft otur där tror jag. Citera
Recommended Posts