Gå till innehåll

Nordicbet Reload, 100% upp till $200, 5x


Ekenstar

Recommended Posts

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sinnessjukt att Nordicbet tar 2% vid insättning från NETeller och sedan 2% vid uttag till NETeller.

 

Sätter in 5000 kr och tar sedan ut 5000 kr. Avgift 200 kr.

 

De skötte SM exemplariskt men deras transaktionspolicy är fasen ett skämt. No more for me...

 

"Uttag

Ditt första uttag under en fyra veckors period är gratis. Uttag därefter inom samma tidsperiod blir belagda med en avgift på 2% upp till max 30 USD (Uttag på 1500 USD och däröver blir också belagda med en avgift på 30 USD). Avgiften går oavkortat till Neteller. Minsta uttag är 200 NOK/SEK/DKK 30 USD, 25 EUR eller 20 GBP. Maxbelopp för ett uttag är 50 000 USD (eller motsvarande i annan valuta)."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk blir oroliga snabbt. Jag bonushorade Nordicbet för mellan ett och två år sedan. Satte in, spelade rätt antal händer, cashade ut.

 

Igår satte jag in, spelade händerna, väntade några timmar, mejlade dom, sen kom pengarna.

 

Sluta vara så jävla paranoida hela tiden!

 

Med tanke på hur mycket knas med diverse pokersajter jag + andra haft och specialvillkor som ska uppfyllas så är det bättre att hellre vara lite extra paranoid än bara tro/hoppas för det bästa.

 

Det blev inga problem med bonusen för min del iaf.

Skickade iväg e-post till NordicBet ca 14:00 och pengarna hade kommit in för 5 minuter sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

försökte med Kollikocks variant, lira först och fråga efter bonus sen...

 

surt bara när de då säger att jag inte gjort sign-up bonusen (signade med bonus i oktober 2005) men att de "gladeligen" skulle sätta in pengar för sign up bonus (givetvis när jag rejkat 1500 händer (:evil: skoja att snubben i supporten måste varit nöjd när han nekade bonusen...skadeglädjen...)

 

Nåväl, min fråga är hurvida det kan vara möjligt att få bananas samtidit som jag får den förbannade sign up bonusen? Men antar nästan att de räknar av det man rejkat under clearandet av bonusen? Nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...