Zyr Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 vad bör man tänka på att göra innan man tar ut för första gången? (satte in med moneybookers) ska man skicka in nått? orkar inte få kontot låst i en vecka, eller vad det nu tar.. vill ju fortfarande spela på everest mvh zyr Citera
DrRoland Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Fattar ingenting. Brukar man sitt konto låst på everest om man gör sitt första uttag? Citera
Zyr Postad 31 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2007 Fattar ingenting. Brukar man sitt konto låst på everest om man gör sitt första uttag? enligt nån post verkade det så tills man skickat in ID o sånt Citera
DrRoland Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 enligt nån post verkade det så tills man skickat in ID o sånt Låter synnerligen udda. Har aldrig varit med om att man blivit tvungen att skicka in sitt ID när jag tagit ut med neteller från någon sajt. Den här posten? http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27253 Citera
Zyr Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 ok, valde att casha ut 14k för nån dag sen. (10k kvar på kontot) har bara satt in med moneybookers.. idag har mitt konto blivit låst och jag måste verifiera mig... IBS som sköter verifieringen säger att jag ska skicka in dessa 4 saker "Welcome to IBS Account Verification. For your protection, IBS has requested that you provide these 4 sets of documentation in order to verify your Account and validate financial transactions: Photo ID Front & back of Credit Cards Credit Card statements Purchase Authorization form" varför ska jag skicka in kort på mitt VISA? har ju som sagt inte använt mitt visa på everest. sen säger everest poker att jag kommer få pengarna via check.. jag valda att ta ut till moneybookers... och hoppas detta ska fungera.. senast jag casha ut något via check fick jag vänta 6 veckor på pengarna, flera rundor till banken och sjukt dålig växelkurs (ukbetting).. så hoppas verkligen jag får casha ut samma väg jag satte in.. positiva är att jag inte fått kontot låst,kan spela under tiden även fast det står "Säkerhetsvarning! Din säkerhet är viktig för oss. Vi har nyligen lagt märke till ovanlig aktivitet på ditt spelarkonto. För att skydda dig har vi stängt av ditt konto temporärt. Alla väntande och framtida utbetalningar kommer att hållas av oss tills du kan verifiera denna aktivitet och bekräfta annan kontoinformation. " varje gång jag loggar in nån mer som testat o ta ut "större" summor till moneybookers? Citera
K_MaN Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Hmm det här bådar inte gott..... trodde inte heller att man behövde skicka in kopia på kreditkort+körkort då man skulle ta ut till Neteller, men så var det idag när jag skulle ta ut cash idag från en site som heter Mansion.... Citera
Zyr Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 Hmm det här bådar inte gott..... trodde inte heller att man behövde skicka in kopia på kreditkort+körkort då man skulle ta ut till Neteller, men så var det idag när jag skulle ta ut cash idag från en site som heter Mansion.... ok, inte är så konstigt då, kanske många sajter som har det så? Citera
Juggler Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Jag behövde inte skicka in något till Everest när jag överförde en del av det jag hade på kontot till Neteller. Citera
el_in Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 brukar funka att bara skicka över id och någon räkning... brukar jag göra på de sajter som vill hålla en hög "säkerhet". tycker inte det känns specielt säkert att skicka över kopia på visa kortet???? Citera
Zyr Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2007 brukar funka att bara skicka över id och någon räkning... brukar jag göra på de sajter som vill hålla en hög "säkerhet". tycker inte det känns specielt säkert att skicka över kopia på visa kortet???? det är ganska säkert, sen om man är smart har man aldrig mer än några tusenlappar på kontot bundet till visa och förnyar sitt kortnummer nån gång i kvartalet Citera
eyedol Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Plus att det brukar gå bra att dölja typ fyra sista siffrorna i kortnumret.. Citera
Zyr Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2007 har fått svar av everest supporten nu och jag behöver inte scanna in mitt visa och pengarna kommer inte skickas som check tack o lov tummen upp! Citera
EverestPoker Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Vår driftsavdelning kan komma att be spelare att verifiera sina spelarkonton vid uttag av en betydande summa pengar. Spelare ombeds i dessa fall att verifiera betalningsalternativ som de registrerat på sina spelarkonton och efter att vi mottagit de efterfrågade handlingarna kan spelare begära utbetalningar till utbetalningsalternativet de föredrar. Om spelaren vill ta ut vinster till Moneybookers exempelvis kommer vi inte att skicka utbetalningen via check. Eftersom det inte framgår tydligt i meddelandet som skickas ut från IBS vad vi behöver i individuella fall rekommenderar jag spelare, vars konton blivit låsta, att kontakta spelarsupporten för information om vad vi behöver för att verifiera spelarkontot. Citera
Recommended Posts