Ängeln17 Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 Sedn rekomenderar jag att du lägger in dig på psyket. Jag är 380 dollar plus sen jag kom hit Det är så djävla skönt å se att du har kvar humorn iaf. Sköt om dig och hoppas allt löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 Man ska nog inte spela om man inte tycker det är kul, men det är inte många dagar sedan du tyckte det var skitkul... Jag skulle ta det lite lugnt med beslutet att plocka ut rullen. Vila huvudet några dagar, kom tillbaka när du är sugen och ROIa 50% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 Sedn rekomenderar jag att du lägger in dig på psyket. Jag är 380 dollar plus sen jag kom hit Glöm inte att du måste ha en rumspolare med laptop och mobilt internet bara. Jag har sagt till Skanke att stanna där och köpa loss klonk-datorn och abonnemanget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2007 Grejen är att jag på 146 st $5.5or (ungefär 32 timmars spel) ligger +$5.5. Min plan som, sträckte sig mellan 29 okt-2 nov, var att spela 160 st $5.5 och jag räknade med att ligga på 20% ROI (låg innan 29 okt på ca 38%). Nu när det snart är den 2 dec ligger jag på 0.6% (mellan 29 okt och 2 dec alltså) . Vad är vitsen liksom...+$5.5 när jag spelat tre hela kvällar i veckan? Jag vet att jag möjligen (?) är inne i en period av negativ varians men ändå, vad är vitsen? Är det verkligen kul att spela när man konstaterar att det inte ger någonting? Inga pengar och asjobbigt att bli utdragen heeela tiden. Näe...jag vet inte hur jag ska göra? Om jag åtminstone hade plussat någonting men $5.5 är ju bara löjligt! Jag vet ju att jag troligen inte kommer kunna sätta in några nya pengar att spela för på överskådlig framtid så cashar jag ut nu då är det slutspelat liksom. Fan också, det som var så jävla roligt bara för nån månad sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MoneyTree Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 ongames? + RB, många kassa jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MoneyTree Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 PokerStars Game #13546153716: Tournament #68706436, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level VI (100/200) - 2007/11/29 - 16:49:14 (ET)Table '68706436 1' 9-max Seat #7 is the button Seat 1: Mr Cady (3478 in chips) Seat 2: maestrrro (1282 in chips) Seat 7: Lobedaking (8740 in chips) Mr Cady: posts small blind 100 maestrrro: posts big blind 200 *** HOLE CARDS *** Dealt to Mr Cady Lobedaking: folds Mr Cady: raises 3278 to 3478 and is all-in maestrrro: calls 1082 and is all-in *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** Mr Cady: shows (a pair of Threes) maestrrro: shows (three of a kind, Threes) maestrrro collected 2564 from pot *** SUMMARY *** varför pusha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 varför pusha? Vad ska han göra då, spelar det nån rol om han bettar 600,1200 eller ställer in. Fold finns ju inte på kartan....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 Grejen är att jag på 146 st $5.5or (ungefär 32 timmars spel) ligger +$5.5. Min plan som, sträckte sig mellan 29 okt-2 nov, var att spela 160 st $5.5 och jag räknade med att ligga på 20% ROI (låg innan 29 okt på ca 38%). Nu när det snart är den 2 dec ligger jag på 0.6% (mellan 29 okt och 2 dec alltså) . Vad är vitsen liksom...+$5.5 när jag spelat tre hela kvällar i veckan? Jag vet att jag möjligen (?) är inne i en period av negativ varians men ändå, vad är vitsen? Är det verkligen kul att spela när man konstaterar att det inte ger någonting? Inga pengar och asjobbigt att bli utdragen heeela tiden. Näe...jag vet inte hur jag ska göra? Om jag åtminstone hade plussat någonting men $5.5 är ju bara löjligt! Jag vet ju att jag troligen inte kommer kunna sätta in några nya pengar att spela för på överskådlig framtid så cashar jag ut nu då är det slutspelat liksom. Fan också, det som var så jävla roligt bara för nån månad sen... Se det så här...det är fortfarande plus iaf. Du är fullt medveten om att alla kommer in i sämre perioder emellanåt. Deppa inte ihop för att det inte går som på räls. Kom igen nu och visa lite fighting spirit!! Jag håller på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2007 Tack för alla hejarop och dylikt! Det värmer! till er alla! Alltså, jag vet ju att jag åtminstone är hyffsad på min nivå men det är ju det här med utdragningarna. Om ni kollar min första post här i db'n så ser ni att det är en sak som jag visste om och funderade över redan när jag startade db'n! Har inte plockat ut rullen än och fortsätter fundera/känna efter... Simma lugnt! MC Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 MC MC Hammer? Trevlig helg! Ett tips. skit i pokern i helgen o ta en redig bläcka, och spela inte en hand föränn du verklgien är SUGEN på att lira.. Jag klarar det aldrig, men du kanske har bättre diciplin än mig GL HF MR Hammer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2007 MC Hammer? Trevlig helg! Ett tips. skit i pokern i helgen o ta en redig bläcka, och spela inte en hand föränn du verklgien är SUGEN på att lira.. Jag klarar det aldrig, men du kanske har bättre diciplin än mig GL HF MR Hammer JA! Fan man skulle ha sånna där flashiga jag-har-bajsat-på-mig-brallor som han hade! Jag har inte varit full på flera år ( ) så det skulle nog inte behövas några mängder för att bli packad och DÅ, då JÄVLAR skulle jag säkert vara spelsugen! Är nog verkligen +EV att spela när man är dyngrak... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 Vad ska han göra då, spelar det nån rol om han bettar 600,1200 eller ställer in. Fold finns ju inte på kartan....... Skulle pusha där alla dar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 Skulle pusha där alla dar i veckan. Japp, försökte bara få fram vad han som skrev ville att vi skulle gjort..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 MC Hammer? Ett tips. skit i pokern i helgen o ta en redig bläcka, och spela inte en hand föränn du verklgien är SUGEN på att lira.. Jag är aldrig riktigt SUGEN att lira poker..jag gör det istället för att kolla på TV. Däremot är jag alltid sugen på en bläcka:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 2 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2007 I kväll är det ungefär som vanligt... JJ vs A7 AK vs nåt skit som rivrar färgen 88 vs KJ A8 vs AK 55 vs TT AQ vs AK A9 vs KK unt so weiter... HU är det också som vanligt... PokerStars Game #13609094657: Tournament #69019162, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level VIII (200/400) - 2007/12/02 - 16:23:27 (ET) Table '69019162 1' 9-max Seat #8 is the button Seat 7: Mr Cady (4825 in chips) Seat 8: RuskieBaby (8675 in chips) Mr Cady: posts the ante 25 RuskieBaby: posts the ante 25 RuskieBaby: posts small blind 200 Mr Cady: posts big blind 400 *** HOLE CARDS *** Dealt to Mr Cady RuskieBaby: raises 800 to 1200 Mr Cady: raises 3600 to 4800 and is all-in RuskieBaby: calls 3600 *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** Mr Cady: shows (a pair of Sevens) RuskieBaby: shows (two pair, Sevens and Deuces) RuskieBaby collected 9650 from pot *** SUMMARY *** Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 2 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2007 3/12 ITM i kväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hesson Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Flera har sagt det tidigare... Ongame! Började precis igår spela $5.5 regulars på Ongame efter en riktig katastrofperiod på Full Tilts $6.5 turbos. Hann bara med två stycken (vågade inte starta fler med en ny klient), men satan vilka tomtar det verkar finnas där. Varför inte leta reda på någon lite mindre bonus och ge det ett försök? Spelarna är garanterat sämre än på Poker Stars. Miljöombyte är aldrig fel heller (även om jag inte är helt nöjd med klienten... än). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 3 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2007 Stängt pga magsjuka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Ajrå, krya på dig vettja! Det positiva är väl att du får ett naturligt bryt från pokern, det negativa känns som du redan erfarit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Krya på dig! Som vrakman säger så kan det ju vara ett naturligt bra break på ett par dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Bra start på ongame köret MaxCady x 28 $1 $18 30% $19 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 5 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2007 Ajrå, krya på dig vettja! Det positiva är väl att du får ett naturligt bryt från pokern, det negativa känns som du redan erfarit Krya på dig! Som vrakman säger så kan det ju vara ett naturligt bra break på ett par dagar. Tackar tackar! Bra start på ongame köret MaxCady x 28 $1 $18 30% $19 Fan du e värsta detektiven Skanke! Dessvärre måste jag göra dig besviken. Ingen stejk igång på Ongame. Siffrorna du hittat måste vara från när jag och Blattan försökte kvala in till SM... Ja som ni ser så e jag tebax! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 5 December , 2007 Rapport Share Postad 5 December , 2007 Tackar tackar! Fan du e värsta detektiven Skanke! Dessvärre måste jag göra dig besviken. Ingen stejk igång på Ongame. Siffrorna du hittat måste vara från när jag och Blattan försökte kvala in till SM... Ja som ni ser så e jag tebax! Nej du gosse jag mötte denna Max Cady X när jag avslutade min bonus med att skotta en 54a...... Förmodade att det inte var du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 5 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2007 VA?! Finns det en till Max Cady på Ongame? Skumt... Edit: Kollade SS och hittar ingen MaxCady? Var nicket precis så som jag skrivit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 6 December , 2007 Rapport Share Postad 6 December , 2007 Har du läst de två senaste trådarna av tarmac i Handanalysdelen? Nu spelar ju du på PS och inte FT men det ska väl inte skilja sig så mkt på hur duktiga averagespelaren är. Jag är nämligen lite nyfiken på om de verkligen är så genomusla som vissa får dom att framstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts