Gå till innehåll

Max Cady tackar för sig...

Max Cady

Recommended Posts

• Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grejen är att jag på 146 st $5.5or (ungefär 32 timmars spel) ligger +$5.5. Min plan som, sträckte sig mellan 29 okt-2 nov, var att spela 160 st $5.5 och jag räknade med att ligga på 20% ROI (låg innan 29 okt på ca 38%). Nu när det snart är den 2 dec ligger jag på 0.6% (mellan 29 okt och 2 dec alltså) :-( . Vad är vitsen liksom...+$5.5 när jag spelat tre hela kvällar i veckan? Jag vet att jag möjligen (?) är inne i en period av negativ varians men ändå, vad är vitsen? Är det verkligen kul att spela när man konstaterar att det inte ger någonting? Inga pengar och asjobbigt att bli utdragen heeela tiden. Näe...jag vet inte hur jag ska göra? Om jag åtminstone hade plussat någonting men $5.5 är ju bara löjligt! Jag vet ju att jag troligen inte kommer kunna sätta in några nya pengar att spela för på överskådlig framtid så cashar jag ut nu då är det slutspelat liksom. Fan också, det som var så jävla roligt bara för nån månad sen... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerStars Game #13546153716: Tournament #68706436, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level VI (100/200) - 2007/11/29 - 16:49:14 (ET)

Table '68706436 1' 9-max Seat #7 is the button

Seat 1: Mr Cady (3478 in chips)

Seat 2: maestrrro (1282 in chips)

Seat 7: Lobedaking (8740 in chips)

Mr Cady: posts small blind 100

maestrrro: posts big blind 200

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Mr Cady 9 of HeartsKing of Spades

Lobedaking: folds

Mr Cady: raises 3278 to 3478 and is all-in

maestrrro: calls 1082 and is all-in

*** FLOP *** 3 of Spades3 of DiamondsJack of Clubs

*** TURN *** 3 of Spades3 of DiamondsJack of Clubs6 of Clubs

*** RIVER *** 3 of Spades3 of DiamondsJack of Clubs6 of Clubs4 of Hearts

*** SHOW DOWN ***

Mr Cady: shows 9 of HeartsKing of Spades (a pair of Threes)

maestrrro: shows Ace of Clubs3 of Hearts (three of a kind, Threes)

maestrrro collected 2564 from pot

*** SUMMARY ***

varför pusha?

Länk till kommentar

Grejen är att jag på 146 st $5.5or (ungefär 32 timmars spel) ligger +$5.5. Min plan som, sträckte sig mellan 29 okt-2 nov, var att spela 160 st $5.5 och jag räknade med att ligga på 20% ROI (låg innan 29 okt på ca 38%). Nu när det snart är den 2 dec ligger jag på 0.6% (mellan 29 okt och 2 dec alltså) :-( . Vad är vitsen liksom...+$5.5 när jag spelat tre hela kvällar i veckan? Jag vet att jag möjligen (?) är inne i en period av negativ varians men ändå, vad är vitsen? Är det verkligen kul att spela när man konstaterar att det inte ger någonting? Inga pengar och asjobbigt att bli utdragen heeela tiden. Näe...jag vet inte hur jag ska göra? Om jag åtminstone hade plussat någonting men $5.5 är ju bara löjligt! Jag vet ju att jag troligen inte kommer kunna sätta in några nya pengar att spela för på överskådlig framtid så cashar jag ut nu då är det slutspelat liksom. Fan också, det som var så jävla roligt bara för nån månad sen... :cry:

Se det så här...det är fortfarande plus iaf. Du är fullt medveten om att alla kommer in i sämre perioder emellanåt. Deppa inte ihop för att det inte går som på räls. Kom igen nu och visa lite fighting spirit!!

Jag håller på dig!

Länk till kommentar

Tack för alla hejarop och dylikt! Det värmer! :h: till er alla! Alltså, jag vet ju att jag åtminstone är hyffsad på min nivå men det är ju det här med utdragningarna. Om ni kollar min första post här i db'n så ser ni att det är en sak som jag visste om och funderade över redan när jag startade db'n! Har inte plockat ut rullen än och fortsätter fundera/känna efter...

Simma lugnt!

MC

Länk till kommentar

MC Hammer? :lol:

Trevlig helg!

Ett tips. skit i pokern i helgen o ta en redig bläcka, och spela inte en hand föränn du verklgien är SUGEN på att lira.. Jag klarar det aldrig, men du kanske har bättre diciplin än mig ;-)

GL HF MR Hammer

JA! Fan man skulle ha sånna där flashiga jag-har-bajsat-på-mig-brallor som han hade!

Jag har inte varit full på flera år (:lol: ) så det skulle nog inte behövas några mängder för att bli packad och DÅ, då JÄVLAR skulle jag säkert vara spelsugen! Är nog verkligen +EV att spela när man är dyngrak... :roll:

Länk till kommentar

I kväll är det ungefär som vanligt...

JJ vs A7

AK vs nåt skit som rivrar färgen

88 vs KJ

A8 vs AK

55 vs TT

AQ vs AK

A9 vs KK

unt so weiter...

HU är det också som vanligt...

PokerStars Game #13609094657: Tournament #69019162, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level VIII (200/400) - 2007/12/02 - 16:23:27 (ET)

Table '69019162 1' 9-max Seat #8 is the button

Seat 7: Mr Cady (4825 in chips)

Seat 8: RuskieBaby (8675 in chips)

Mr Cady: posts the ante 25

RuskieBaby: posts the ante 25

RuskieBaby: posts small blind 200

Mr Cady: posts big blind 400

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Mr Cady 8 of HeartsAce of Spades

RuskieBaby: raises 800 to 1200

Mr Cady: raises 3600 to 4800 and is all-in

RuskieBaby: calls 3600

*** FLOP *** 7 of HeartsKing of SpadesQueen of Spades

*** TURN *** 7 of HeartsKing of SpadesQueen of Spades2 of Hearts

*** RIVER *** 7 of HeartsKing of SpadesQueen of Spades2 of Hearts7 of Spades

*** SHOW DOWN ***

Mr Cady: shows 8 of HeartsAce of Spades (a pair of Sevens)

RuskieBaby: shows Ace of Diamonds2 of Spades (two pair, Sevens and Deuces)

RuskieBaby collected 9650 from pot

*** SUMMARY ***

Länk till kommentar

Flera har sagt det tidigare... Ongame! Började precis igår spela $5.5 regulars på Ongame efter en riktig katastrofperiod på Full Tilts $6.5 turbos. Hann bara med två stycken (vågade inte starta fler med en ny klient), men satan vilka tomtar det verkar finnas där. Varför inte leta reda på någon lite mindre bonus och ge det ett försök? Spelarna är garanterat sämre än på Poker Stars. Miljöombyte är aldrig fel heller (även om jag inte är helt nöjd med klienten... än).

Länk till kommentar

Ajrå, krya på dig vettja! Det positiva är väl att du får ett naturligt bryt från pokern, det negativa känns som du redan erfarit ;)

Krya på dig!

Som vrakman säger så kan det ju vara ett naturligt bra break på ett par dagar.

Tackar tackar!

Bra start på ongame köret ;)

MaxCady x 28 $1 $18 30% $19

Fan du e värsta detektiven Skanke! Dessvärre måste jag göra dig besviken. Ingen stejk igång på Ongame. Siffrorna du hittat måste vara från när jag och Blattan försökte kvala in till SM... ;-)

Ja som ni ser så e jag tebax! ;-)

Länk till kommentar

Tackar tackar!

Fan du e värsta detektiven Skanke! Dessvärre måste jag göra dig besviken. Ingen stejk igång på Ongame. Siffrorna du hittat måste vara från när jag och Blattan försökte kvala in till SM... ;-)

Ja som ni ser så e jag tebax! ;-)

Nej du gosse jag mötte denna Max Cady X när jag avslutade min bonus med att skotta en 54a......

Förmodade att det inte var du.:)

Länk till kommentar