stenarn Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Snackade med en kille på deras live-support innan idag och han kunde bara säga att de förväntade sig mycket downtime idag, mer specifik vågade han inte vara. Okej. Tack för informationen. Han jag pratade med sa nämligen att det skulle vara klart inom 2 timmar från det vi talades vid. Bara att vänta och se! Citera
badtorsker Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Jag har Expekt, VCpoker och Betfred. Just nu får vi bara ha ett konto hos ipoker. Kommer den regel att försvinna när de har slagit ihop eller vi är tvingad att välja vilken site du vill spela? Någon som vet något om detta? Kommer vi som redan har ipoker-konton sedan tidigare inte kunna spela på de sajter som nu joinar nätverket från tribeca och tain? Lagom lyckat isåfall Citera
Gyre Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Nu är det uppe iaf, 12k spelare inne. Funkar PAHUD till iPoker? Citera
oknytt Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Hmm varför står det bara 9000 i min klient (Playgate)? Citera
Bubbla Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Nu är det uppe iaf, 12k spelare inne. Funkar PAHUD till iPoker? Hur är det möjligt? Titanpoker säger under 9000... Nej, ingen PAH än... Citera
Pokerducks Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Jag har Expekt, VCpoker och Betfred. Just nu får vi bara ha ett konto hos ipoker. Kommer den regel att försvinna när de har slagit ihop eller vi är tvingad att välja vilken site du vill spela? Någon som vet något om detta? Kommer vi som redan har ipoker-konton sedan tidigare inte kunna spela på de sajter som nu joinar nätverket från tribeca och tain? Lagom lyckat isåfall "One account policy" har tagits bort så det ska gå bra att spela på fler sajter. Mvh Pokerducks Citera
stenarn Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Det ser ut att bli ett mycket lukrativt nätverk! Citera
gestir Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Kommer alla tainklienter att läggas ner? :cry: Btw, finns det ingen smiley som störtgråter? Citera
sorkenkk Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Kommer alla tainklienter att läggas ner? :cry: Btw, finns det ingen smiley som störtgråter? Har Tain mer än en klient? Btw, varför finns det ingen smiley för ":O"? Citera
stenarn Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Har Tain mer än en klient? Btw, varför finns det ingen smiley för ":O"? Citera
Gyre Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Det ser ut att bli ett mycket lukrativt nätverk! Nej, spelkvliteten på NL400-NL1000 är sjuuukt bra, jag råder alla att byta sita till typ Full Tilt istället. Kom inte till iPoker, bara massa 2+2-nits.. Citera
maxxxx Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 nån som vet om det funkar att föra över till till ett annat av sina egna konton på ipoker via överföringsfunktionen i cashier? eller blir det problem? noIQ kör € på sin sida, och jag vill inte gå via neteller, ser ut som om man kan slippa växligsavgifter om man gör en transfer. Citera
Gyre Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 nån som vet om det funkar att föra över till till ett annat av sina egna konton på ipoker via överföringsfunktionen i cashier? eller blir det problem? noIQ kör € på sin sida, och jag vill inte gå via neteller, ser ut som om man kan slippa växligsavgifter om man gör en transfer. NoIP håller på att försöka fixa så man slipper sätta in i €, enligt live-supporten. Det kostar mig 200$ i växlingsavgifter när jag satte in. Lagom roligt. Citera
gestir Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Har Tain mer än en klient? Btw, varför finns det ingen smiley för ":O"? Ja det fanns flera stycken. Ingen finns tyvär kvar nu. Tainnätverket var ju det bästa nätverket någonsin . Citera
Supra Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 NoIP håller på att försöka fixa så man slipper sätta in i €, enligt live-supporten. Det kostar mig 200$ i växlingsavgifter när jag satte in. Lagom roligt. Fick du något datum när det ändras? Citera
mgps Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Nej, spelkvliteten på NL400-NL1000 är sjuuukt bra, jag råder alla att byta sita till typ Full Tilt istället. Kom inte till iPoker, bara massa 2+2-nits.. seriöst? du spelar väl inet så högt så hur vet du? iaf jag kommer spela där. blir nog min nya hemvist. stort och gött! Citera
stenarn Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 seriöst? du spelar väl inet så högt så hur vet du? iaf jag kommer spela där. blir nog min nya hemvist. stort och gött! Lägg märke till hans smiley:mrgreen: Citera
sorkenkk Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Ja det fanns flera stycken. Ingen finns tyvär kvar nu. Tainnätverket var ju det bästa nätverket någonsin . Seriöst? Hur såg den andra klienten ut? Citera
gestir Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Seriöst? Hur såg den andra klienten ut? Expekt, Parbet, Carlospoker, Pokerducks mfl hade sina klienter där. Såg ungefär likadana ut. Citera
Gyre Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 seriöst? du spelar väl inet så högt så hur vet du? iaf jag kommer spela där. blir nog min nya hemvist. stort och gött! Seriöst? Nej. Spelar jag så "högt"? Ja. Missade du min ironi? Ja. Citera
dedu Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Hur manga bord kan man spela pa samma gang (fran expekt)? Citera
EL_FishkO Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Är det bara jag som har problem med nya ipoker?Utslängd från bord och sånt... Citera
stenarn Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 NoIP håller på att försöka fixa så man slipper sätta in i €, enligt live-supporten. Det kostar mig 200$ i växlingsavgifter när jag satte in. Lagom roligt. Jag fick kursen 0.7447 av neteller och 0.7594 är den korrekta. Dvs 1,935% i växlingsavgift. Citera
wheelinho Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 vad ska man göra med alla sina FPP's hade dom tänkt? Citera
Recommended Posts