Gå till innehåll

Tain, Ipoker och Tribeca blir ett?


Daxxar

Recommended Posts

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gyre, eller någon annan som spelar på noiqpoker hur många FPPs kan man tänka sig dra in på ett ungefär på 4st NL400 bord på en timme? Såg att de hade olika VIP levels, antag att man precis börjat och är på lägsta nivån.

Det går rätt fort, gissar på runt 250-300 poäng per NL400 bord och timme. Så du bör håva in runt 1000+ poäng i timmen med fyra bord.

 

Hur fan betar man på siten/siterna? Musen hoppar ju bort från betrutan när man ska fylla i lämpligt belopp! Om man försöker dra på slidern så ändras ju beloppet om man flyttar musen. Lika dåligt som SS tyvärr...

Har hört folk säga att det beror på att servrarna är lite överbelastade nu iom ihopslagningen. Ibland är det värre, ibland funkar det utmärk. När det väl funkar så är klienten betydligt bättre än SS tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gah, har lyckast beta med en nolla (dvs $220 istället för tänkta $22) efter min tänkta bet 3-4 ggr, och jag bara loggat 400 händer. 7,5x pott är det nya 0,75x pott.

 

I övrigt tycker jag dealertjejens röst är sjukt sexig.

 

Har ännu inte lyckats med detta även om det varit nära massor med ggr. Klienten flimrar och blippar väldigt mycket också. Options på chatrutan blippar ju fram hela tiden också. Tur man inte har anlag för epilepsi...

 

Har foldat/checkat/minibetat massor med händer som jag velat standardhöja. Beror det verkligen på servrarna Gyre? Klienten känns tyvärr oerhört instabil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån som vet om det funkar att föra över till till ett annat av sina egna konton på ipoker via överföringsfunktionen i cashier? eller blir det problem?

 

noIQ kör € på sin sida, och jag vill inte gå via neteller, ser ut som om man kan slippa växligsavgifter om man gör en transfer.

 

Hör av dig till support tillsvidare så täcker de din avgift tills de har fått ordning på så man kan ha USD konto på cashier.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...