Gå till innehåll

NL50 SH - Floppad triss på BB


Recommended Posts

FI har bara spelat 7 händer på bordet så inga reads...

 

PokerRoom No-Limit Hold'em, $0.5BB (4 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

 

SB ($34.55)

Hero ($98.80)

UTG ($85.15)

Button ($73.90)

 

 

Preflop: Hero is BB with Tspade.gif, 6club.gif.

1 fold, Button calls $0.50, 1 fold, Hero checks.

 

Flop: ($1.75) 5diamond.gif, 6diamond.gif, 6heart.gif(2 players)

Hero checks, Button bets $0.5, Hero raises to $2, Button raises to $5.25, Hero??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På NL50 mot en tomte som har 75% i stacken, suttit 7 händer och limpar knappen är jag fan beredd att stacka av här tror jag. Eller? Kan man inte hitta honom på typ QQ eller TT där, eller vad fan som helst när korten viks upp? Syna och checkjamma turn eller bara stoppa in rakt av. Visar han A6 eller nåt skit får du väl fiska in tian. Hur svårt ska det vara liksom. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NL50

SB ($34.55)

Hero ($98.80)

UTG ($85.15)

Button ($73.90)

 

Preflop: Hero is BB with Tspade.gif, 6club.gif.

1 fold, Button calls $0.50, 1 fold, Hero checks.

 

Flop: ($1.75) 5diamond.gif, 6diamond.gif, 6heart.gif(2 players)

Hero checks, Button bets $0.5, Hero raises to $2, Button raises to $5.25, Hero calls $3.25.

 

Turn: ($12.25) 7heart.gif(2 players)

Hero checks, Button bets $11 Hero??

 

Känns lite väl häftigt att trycka in hela paketet på turn väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns lite väl häftigt att trycka in hela paketet på turn väl?

 

Va? Varför skulle det göra det? Du kan lika gärna stoppa in direkt på floppen som sagt. På turn är det väl inte ens pottbet kvar efter att han har bettat? Sluta trolla till saker så jävligt. Dega in. Klart. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Varför skulle det göra det? Du kan lika gärna stoppa in direkt på floppen som sagt. På turn är det väl inte ens pottbet kvar efter att han har bettat? Sluta trolla till saker så jävligt. Dega in. Klart. :)

 

Ligger $23 i potten och effektiva stacker är väl sisådär $55 men jag gjorde som du och dega in allt. FI visade :8d::7d: och river blanka.....

 

 

inte :evil::Kd:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger $23 i potten och effektiva stacker är väl sisådär $55 men jag gjorde som du och dega in allt.

 

Ah, my bad. Jag hade visst kollat fel på honom och SB i hela mitt resonemang (därför jag skrev om 75% ovan, och undrade vad det var att tjafsa om). Sorry. Men 150BB-stackar blir det ju en helt annan sak förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...