Gå till innehåll

Hur bor du?


mukkitre

Recommended Posts

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 6 months later...
Inte helt oväntat var det en svinstia...

 

Då ska du se när det är stökigt i rummet. Vem som helst kan hålla reda på ordning med det beöhvs ett geni att hålla reda på kaos. Jag antar att Sensationsjournalisten har ett prydligt organiserat hem så att fasaden inte krackelerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På golvet vid sängen: Snabba cash. Läge: horisontellt. Känsla: kung.

Tanke: Läsa klart. Suget. Spänningen.

Såg sig omkring. Klick. Fotade samma hörn. 18 gånger. Känsla: skön. Nöjd med hörnet. Foto med värsta NKOTB-shunnen. Trixa lite med belysning. Perfekt. Leta cider. Leta fez. 1,2...status: tappade räkningen. En sak klar: bokhyllan tung. Värsta franskish encik...enchyk...boken. Stylish. Ikväll skulle det ske. Vägen var öppen.

 

 

http://www.uploadimages.com/myalbum/22500

 

Hur många fezar kan ni hitta i mitt rum?

Hur många flaskor med "cider" kan ni hitta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På golvet vid sängen: Snabba cash. Läge: horisontellt. Känsla: kung.

Tanke: Läsa klart. Suget. Spänningen.

Såg sig omkring. Klick. Fotade samma hörn. 18 gånger. Känsla: skön. Nöjd med hörnet. Foto med värsta NKOTB-shunnen. Trixa lite med belysning. Perfekt. Leta cider. Leta fez. 1,2...status: tappade räkningen. En sak klar: bokhyllan tung. Värsta franskish encik...enchyk...boken. Stylish. Ikväll skulle det ske. Vägen var öppen.

 

Bra observation! Yes, Snabba cash av den judiske Jens ligger där och väntar på att bli läst. Jag läser dock just nu En av grabbarna. NKOTB? Är det fotot av Uri Geller du menar eller fotot av Yuri Gagarin du menar? Bokhyllan är faktiskt en av de få grejer jag snickrat ihop från scratch. Två fezar av två möjliga. Idag skedde det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntar på att bli läst? Läs mitt inlägg igen när du börjat så kanske det inte låter fullt så sjukt då. NKOTB avsåg naturligtvis herr kanton i fager ungdom.

 

Bra observation! Yes, Snabba cash av den judiske Jens ligger där och väntar på att bli läst. Jag läser dock just nu En av grabbarna. NKOTB? Är det fotot av Uri Geller du menar eller fotot av Yuri Gagarin du menar? Bokhyllan är faktiskt en av de få grejer jag snickrat ihop från scratch. Två fezar av två möjliga. Idag skedde det.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntar på att bli läst? Läs mitt inlägg igen när du börjat så kanske det inte låter fullt så sjukt då. NKOTB avsåg naturligtvis herr kanton i fager ungdom.

 

New Kids On The Block var det uppenbarligen inte och någon Herr Kanton känner jag inte till. Inte i mitt rum i vart fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uri är en kanton i Schweiz (onödigt vetande: en av två kantoner med tre bokstäver i namnet, Zug är den andra. Eller var på 1990-talet i alla fall. Hur det är nu vet jag inte, men jag antar att läget är detsamma.). NKOTB-liknelsen kom av frisyren, vilken ser ut som en blandning av tidig Joey och sen Danny i NKOTB. En 70/30-blandning skulle jag säga. Ungefär som en bra espressos proportioner mellan arabica och robusta.

 

Varför luktar bladen på mina chilepepparplantor gammal gymnastikpåse? Störande problem i eftermiddagssolen. Nu ska jag inte gaffla vidare, utan jag böjer mig för hungern och emigrerar till köket (vilken referenshumor!).

 

New Kids On The Block var det uppenbarligen inte och någon Herr Kanton känner jag inte till. Inte i mitt rum i vart fall.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att Sensationsjournalisten har ett prydligt organiserat hem så att fasaden inte krackelerar.

 

Är du spågubbe?

 

Nej då, men jag insåg för ett par år sedan att det verkligen är onödigt att spara på all skit. Jag rensade källaren och körde tre lass till tippen. Gamla skolböcker, möbler från ungkarlslivet etc.

 

Särskilt flaskor fyllda med urin bör avlägsnas fortast möjligt, Albert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hus 1 plans byggde 1994 220kvm

Kör - saab 9-5/audi a4

dricker - Öl,sprit inget vin

jobb - produktions ansvarig sedan 2005

fritid - barnen,sambo,poker,mmorpgs osv

 

Mål - Hålla min sambo i shack då hon blivit mer eller mindre köpgalen

 

Förhoppningar - Att inte bli nått kollo paket på långvården när det är dags.

 

Misstag - min första och enda krock, pillade på radion o körde på en V-svängare..gjorde dels förbannat ont och blev dyrt med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...