Gå till innehåll

DaPajn i thailand! - Seg månad :(

Recommended Posts

Postad
hehe, ber om ursäkt för den. Men alltså jag jagade inte hålpipan om man säger så utan jag hade fått för mig att du var rätt weaktight efter några gånger då du C/F flop i blindsbattle efter att du höjt preflop, så jag tänkte att du C/F jävligt ofta på turn...

inte ska du be om ursäkt, jag e inte sur på dig lr nåt vi spelar ju påker :)

lycka till i fortsättningen!

• Svars 267
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
inte ska du be om ursäkt, jag e inte sur på dig lr nåt vi spelar ju påker :)

lycka till i fortsättningen!

hehe :) Hur tycker du värdet är på b2b då? Jag har ju bara lirat där nån dag men hitils gillar jag det jag sett :)

Postad
japps det stämmer :) Tror dock inte vi var uppe mot varandra i nån stor pott? :)

Nej, det var vi inte. Var la en pott över €50 då jag hade KQ och du AQ och båda träffade damen på floppen. Men det är ju ingen hand man vill byggga alltför stor pott med så det blev inte så dyrt för mig... :P

Jag har nyss börjat på B2B, har du några goda råd att dela med dig av?

Typ vem man ska akta sig för, vilka som fiskar, vilka stats som är funkar att ha, osv :)

Postad
hehe :) Hur tycker du värdet är på b2b då? Jag har ju bara lirat där nån dag men hitils gillar jag det jag sett :)

rätt hyffsat iaf på kvällar, men då man inte har b2b riggen i ryggen kan man lika gärna spela nån annan stans :P, jag menar alltså jag upplever att variationen är större.

Postad

varför inte köpa billiga kopior på gatan? Oftast samma kvalitét om filmen ändå kommit ut på DVD.

(Hej jag är i thailand, någon som vet var jag får tag på nedgångna pundarhoror från sverige för 2000 kronor?, går det att köra via posten?)

Postad
varför inte köpa billiga kopior på gatan? Oftast samma kvalitét om filmen ändå kommit ut på DVD.

(Hej jag är i thailand, någon som vet var jag får tag på nedgångna pundarhoror från sverige för 2000 kronor?, går det att köra via posten?)

vill ha svensk text :twisted:

Postad

Hahah grym jävla metafor! krädd på den.

Du kan ju be någon snäll vän köpa filmen och sedan skicka ner till thailand, förslagsvis utan kartong osv

Postad
Vars i phuket bor du? Ar sjalv har och tiltar lite smatt:-)

jag bor med 6 andra lirare i kathu, som ligger nära patong :)

edit: om du bor i närheten äre ju bara du kommer hit o grajndar nån dag :)

Postad
jag bor med 6 andra lirare i kathu, som ligger nära patong :)

edit: om du bor i närheten äre ju bara du kommer hit o grajndar nån dag :)

HUr lange blir ni dar? funderar pa att testa patong om en vecka kanske, skulle vara ratt kul att fisa forbi med laptopen nagon dag:-)

Postad
HUr lange blir ni dar? funderar pa att testa patong om en vecka kanske, skulle vara ratt kul att fisa forbi med laptopen nagon dag:-)

cirkus 1.5 månader till så bara glida förbi ;) PMa din msn så kan vi snacka där :)