DaPine87 Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Ja det är typ min 18:e dagbok men det får ni stå ut med Startar upp den för har haft stora problem med disciplinen senaste tiden närt jag vart utan dagbok så jag hoppas kunna komma igång ordentligt nu. Lite utförligare med mål och sånt kommer senare. Ska också lägga upp lite bilder på huset.. tanken är allafall att lira NL50/NL100 på prima på mornarna, och SnGs på party dem andra tiderna.. I skrivande stund sitter jag på ett NL100 bord: > DaPine87 wins $399.39 with a Full House, Aces full of Threes :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Oh my fucking god. A never ending story... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Stort lycka till käre vän:heart: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Haha! Jag gör så att jag flyttar in några gamla alster i arkivet. Lycka till med dagbok nr 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Oh my fucking god. A never ending story... Stort lycka till käre vän:heart: Ty ty Haha! Jag gör så att jag flyttar in några gamla alster i arkivet. Lycka till med dagbok nr 57 Hehe, man får tacka så mycket Speciellt för att ni orkar stå ut med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Polen i mörker. Solstolarna vid poolen. Ena huset (3 hus sitter ihop) Våran lucky buddha staty. Punkrock_Kid Wrien (Rille på forumet) Våran starka norrlänning P_kungen Poolen i dagsljus "värdebordet" Annan bild på poolen. Skönt att polräva här.. Badkar. Oggeking. Grajndbordet. EDIT: Mer bilder kommer senare, pallade inte fler nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Idag så har vi åkt gocart, softat i poolen, käkat på resturang, bowlat och grajndat Gocarten krossade jag i såklart, överlägsen seger Punken var mindre bra och blev varvad Bowlingen vann oggeking och jag skrällde som fan och kom 2:a. Är typ alltid nederlagstippat på bowlingen, beror nog på att jag sög första gången vi lirade och kom rätt överlägset sist Pokern började riktigt illa i morse med torskar på diverse spel, blev ungefär 300$ back.. Fick dock bra karma när jag gav en gammal gumma utan ben 100 baht ( 20 kr). Så eftermiddags sessionen gick riktigt fint då jag vann en 400$ pott på NL100 Så marginelt pluss idag.. Nu blir det massa mer pokergrajnd och polrävsgrajnd innan sömnen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sinja Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Misstänkt likt pf.nu på högra datorn på grind-bordet. Jag ska också köra lite vid poolen senare. Men då blir det ankdammen i Folkets Park, Malmö där det numera också är snö. Lycka till med grindandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 snygga bilder men kräver bild på mrdawwe och dapine nu! gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 snygga bilder men kräver bild på mrdawwe och dapine nu! gg Kommer imorn, pallade inte fler idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Lägg ner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Polen i mörker. lol. spellchecka ditt liv, kompis ...och jag är inte alls avundsjuk. Vad betalar ni i hyra för det där plejset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 lol.spellchecka ditt liv, kompis ...och jag är inte alls avundsjuk. Vad betalar ni i hyra för det där plejset? LOOOOOOOOOL 7K kr per person varje månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Misstänkt likt pf.nu på högra datorn på grind-bordet. Jag ska också köra lite vid poolen senare. Men då blir det ankdammen i Folkets Park, Malmö där det numera också är snö. Lycka till med grindandet! hehe, klart det är pf på min dator där LÖL, låter inge vidare det Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Verkar fan skönt som fan det där! Avundsjuk Hur är det med uppkoppling där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Kom igen nu! Upp med bilder på alla och ett litet personporträtt om vilka ni är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Verkar fan skönt som fan det där! Avundsjuk Hur är det med uppkoppling där? den är helt ok faktiskt Lägger ner nån gång ibland nån minut bara, men är helt lugnt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Kom igen nu! Upp med bilder på alla och ett litet personporträtt om vilka ni är bra idé, kanske kommer imorn när solen tittar fram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 den är helt ok faktiskt Lägger ner nån gång ibland nån minut bara, men är helt lugnt.. Okej Men vad snackar vi för hastighet? Ni får pröjsa extra för den också lr? Jag och några polare funderar nämligen på en thailandsresa nästa höst. Bra om man har koll på grindmöjligheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Ni ser ut att ha det bra! Snygg pool. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Grymt gött ser ni ut att ha det Semivekt dock att du inte slänger upp bild på dig själv, men får la hoppas att det kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Grymt gött ser ni ut att ha det Semivekt dock att du inte slänger upp bild på dig själv, men får la hoppas att det kommer snart hehe, tänkte ta hälften idag och hälften imorn, men kan lägga upp ett gammalt kort på mig så ni ser hur tomten ser ut sålänge Semidragen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Ni ser ut att ha det bra! Snygg pool. Vi har det riktigt bra med Och poolen är riiiktigt soft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Verkar ju nice. Hur länge ska ni stanna där? GL också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Okej Men vad snackar vi för hastighet? Ni får pröjsa extra för den också lr? Jag och några polare funderar nämligen på en thailandsresa nästa höst. Bra om man har koll på grindmöjligheterna 54 Mbit/s står det, men vettofan Det ingår tror jag Grajndmöjligheterna är allafall helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts