Gå till innehåll

benknackan, 2007, HSNL @ UB


benknackan

Recommended Posts

Hmm nyss avslutat en session till... Och lite stört äre att varje session är ganska prick en timme :P Vill spela ungefär dubbelt så länge på en session men orkar inte.

 

Avslutningsvis irriterad på lite allt möjligt xD ... Blev bla kallad sämsta spelaren fi hade sett :P Bluffa stegdraget all-in på rivern med massa stegmöjligheter färg och kåk ute. Reppa hårt varje gata fi steker länge och hittade syn med överparet TT. Lite tråkigt men men, hade ganska fin image vann en 250BB pott med AK mot KJ på KXXXX där floppen var enfärgad (inte i min färg, lr hans). Beta ner hela vägen och fick betalt.

 

I alla fall trökhanden som man naturligtsvis ska avsluta med, halvtiltad som sagt synar hans re-raise med en taskig hand som knappt har värde och troligen dominerad floppar bästa möjliga pottar, bästa möjliga turn ... så drar han in kåk jäveln därifrån så trökigt:

 

Ultimate Bet

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $2./$4.

5 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $80

benknackan: $393.40

Button: $395

SB: $236.80

BB: $592.30

 

Pre-flop: (5 players) benknackan is CO with K :diamond: T :diamond:

UTG folds, benknackan raises to $14, 2 folds, BB raises to $44, benknackan calls.

 

Flop: 3 :club: J :diamond: 6 :diamond: ($90, 2 players)

BB checks, benknackan bets $90, BB calls.

 

Turn: 9 :diamond: ($270, 2 players)

BB checks, benknackan is all-in $259.4, BB calls.

 

River: 9 :spade: ($788.8, 1 player + 1 all-in - Main pot: $788.8)

 

 

Results:

Final pot: $788.8

benknackan shows Kd Td

BB shows 9c 9h

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 664
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bah va drygt ... småtilten kommmer fan alltid när session närmar sig en timme lol löjligt xD ... I alla fall slutade lite upp igår ligger ca 600 $ upp nu för idag. Busta dock ytterliggare ett inköp mot kabul på 2/4, ganska illa på sätt och viss. Sen tilta på 3/6 $ bordet lite smått, och taskiga kort så blev typ en 700 back till på den mindre sidan. Sen så gick det bra i alla fall på UB, sportingbet har vart mysko idag inte funnits ngra USD bord typ ... Får se hur jag ska göra med det ..

 

En liten HH för en gång skull och utan resultat. Fi är ganska kompetent tror jag inte sett han spela ngt mycket men såg han tidigare på dagen spela 10/20 och när jag lämnade bordet typ, sen kan man väl kanske spekulera i nicket om man känner för det, tankar ?:

 

Stakes: $3/$6 Blinds ($1 Minimum Chip)

Seat 3 : kabul starts with $786

Seat 4 : benknackan starts with $471

Seat 5 : BLUFIT starts with $1,107

Seat 3 : kabul has the dealer button

benknackan posts the small blind $3

BLUFIT posts the big blind $6

>>>DEALING HOLE CARDS<<<

benknackan dealt down Ts Tc

kabul folds

benknackan raises $12 to $18

BLUFIT calls $12

>>>DEALING FLOP<<< [ Qs 6c 9h ]

benknackan bets $26

BLUFIT raises $26 to $52

benknackan calls $26

>>>DEALING TURN<<< [ 6s ]

benknackan checks

BLUFIT bets $67

benknackan calls $67

>>>DEALING RIVER<<< [ 7s ]

benknackan checks

BLUFIT bets $193

benknackan ???

 

___________________________________________________________

 

1/5: 484

2/5: 1760

3/5: 469

 

 

Tot: 807 $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeees äntligen fick man lite händer med sig var skönt, lyckades spela hela 90 min också lol xD ... ~ +3k $ ... Började riktigt drygt dock första handen typ botten mot top settet :P

 

Gick väl ganska segt sen jobba in det, sen hittar jag ngra fina händer och i slutet plockar jag upp ett par riktigt fina potter med händer som 98s 9Js och en AA :P Kunde kanske ha fått ännu mer betalt i några potter. Skönt att man fick vinna lite som ajg tycker jag förtjänar haha, har fixat till mitt spel lite också tror jag men slaskar på bra på boss tillsammans med resten av fiskarna haha :)

 

fortfarande ingen som har ngn tanke om TT handen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

heh spelade en timme till nu gick fint nu också +1k $ till :), droppade dock kanske 400-600 $ i slutet med par i ess som får nersynat hela vägen med 8 i färgdraget som träffar blä. Ställer mot shortie med färg+hålstege fi orkar hitta synen med A4 (tp). Får inte dra ut, Re-raise med AQs CB syn död hand meh. Lite tråkigt hade vart rekorddag annars men riktigt fint är det ju ändå :)

 

Känns bra kan man slaska på kryssningen sen så mycket jag vill bra för självförtroendet också vart segt ett tag nu.

 

Hur som helst blire ingen rapportering förrens på söndag kväll måndag för slasket där ska bli riktigt skoj i alla fall satsar väl på att klonka hem hela skiten :)

 

Är TT handen för lätt lr vad haha lr är ni inte vana att jag postar händer som inte har resultatet med i sig lol ... :S

 

1/5: 484

2/5: 1760

3/5: 469

4/5: 4242

 

 

Tot: 3434 $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej då ska vi se, spelade 20 min nu +750 $ typ.

 

Lite nya regler för min satsning att etablera mig på 5/10 $:

1. Rullen MÅSTE vara över 35k annars är det absolut tabu. (just nu ~36.4k)

2. Jag bör känna mig i form, känner mig ur slag så ska det absolut ge fan i, gärna även 3/6 $ då.

3. Leta värde så gått det går på det ngt begränsade utbudet som finns på UB, främst dagtid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så då var den korta posten gjord.

 

Jag var och spela Spring PokerCruise i helgen som sagt, som den första live turre jag spelar med ett inköp. Vi börjar med den korta informationen:

 

Inköp: 2000 kr

Antal spelare: 100

Placering: 9

Antal Priser: 9

Prispool: 200kkr, tyckte det borde bli det när jag räkna ihop prisstegen fast det borde vart 10 % adderat ...

9:e plats gav: 4400 kr

Vinst: 2400 kr

Resan allt som allt kostade: ~4kkr

 

Över till hur det gick för att komma fram till den 9:e platsen då.

Startstack på 7500, 25/50 blinds och 30 min perioder, starttid 23:45 spel 5h innan break för "dagen". Börjar med mycke fold från min sida, ngra spelare utmärker sig genom att vara aktiva och prata och trevliga för den delen också. De tre som satt till höger om mi från början, en av dem en 3:e plats tagare på en tidigare kryssning. En pf.nu spelare utmärker sig snart som bordets halvfisk som träffar det mesta imho. Medelålders man i mittposition utmärker sig genom att spela löst och mycket aggresivt.

 

Ny blinds nivå, foldar vidare tills jag hittar 77 utg+1, limpar spelaren till höger råka säga att han lägger 73o. Ngn til limpar in vi är 3 lr 4 på floppen som kommer A72, checkar checkas fram til knappen som var den som hade kommit trea, bet 300 tror jag det var jag synar resten lägger. Turn X checkar igen fi bet 600 höjer till 2k fi tänker länge och synar. River X jag betar ut 3k fi steker igen länge men synar med vad han sa AJ, har då ca 1k kvar jag ca 14k.

 

Sitter i ngn av blindarna har jag för mig ngn dubblar lr tredubblar blindsen en syn och jag tre till flop, jag har A6s, floppen kommer Axx check synar floppen, sedan checkas den ner hela vägen till river där jag visar och vinner med paret i A.

 

Ny nivå, försöker göra ett spel mot grabben som alltid höjer typ K2s på BB fi höjde till typ 3BB synar check raisar flop varpå han re-raisar mig igen illa. nere på ca 12k.

Kommer till en hand där fi som kom 3:a har plockat upp lite marker från tidigare och har ca 4k ställer i tidig position, jag har JJ väljer att bara syna. Ingen annan spelare med flopp A45 3 6 typ lagom kul han dubblar och jag åker ner till 8k.

 

Ny nivå, inget intressant egentligen förutom sista handen innan första breaken. Sitter med 74s på knappen alla har foldat till mig, försöker en steal pf.nu grabben synar, floppen kommer 89T med två i min färg han checkar jag betar 3/4 pott, fi steker länge innan han foldar. Jag är uppe på ca 12k med average strax under 10k har jag för mig och blinds på 200/400.

 

Ny nivå, inget speciellt under denna period har jag för mig. Lite steals ngn all-in men inget som synas

 

Ny nivå, Igen inget som jag kan minnas som skulle vara särskilt intressant.

 

Ny nivå, 500/1000. Här så ligger jag och pendlar mellan 14-20k. Sen kommer den starkaste handen som jag får, QQ i sb höjer till 2500 tot varpå BB ställer instasyn fi visar ATs (och var ganska nykomen till bordet). Jag har 15k fi 10k vid all-in, med tanke på att jag redan fått en liknande hand utdragen kändes det rätt bra tills floppen kom, AXX men som tur var kom turn Q och river blank så jag klarade mig bra ändå, men på floppen så trodde jag allt att min chans i turneringen var påväg att försvinna.

 

Näst nästa nivå, 1000/2000. Jag lhar tappat lite och ligger kanske runt 18k när perioden börjar. Varpå jag får slå ut två spelare med 2BB stackar. 99 mot 87 resp TT mot KJ båda håller. Blindas bort lite och slutar denna period vilket var den sista för "dagen" med 24.3k.

 

Efter den försökta intagna sömnen börjas det igen med blinds på 1500/3000, 26 spelare kvar. Bordet har fått ganska många nya spelare efter att det i slutet av förra perioden försvann tre spelare på raken. Blindas mest bort här ngn steal här och där. Sen kommer väl ända handen jag går in som dog, alla foldar till mig i sen position och väljer att trycka med KTo, de som suttit vid bordet hela tiden vid mig tror jag hade lite av en read att jag var tight. Men i alla fall denna pf.nu kille som sagt hittar synen med A4 typ, varpå efter handen är spelad det framkommer att åtminstonde ett A var foldat. Flopen kommer KTX turn X river X och jag klonkar hem potten på ~45k .

 

Näst nästa period, 3000/6000, Lungt fram till mitt största misstag kanske eller schabel i alla fall ... UTG höjer till 16.5k med 32.5k i stacken varpå jag pushar all-in med AQs... alla foldar fram till UTG, jag får på ngt sätt hjärnsläpp och tror att vi båda redan är all-in och slänger upp korten. :S ... Dock bedömmer turneringsledaren att det var ett misstag och att handen spelas med mina kort öppna (tack turneringsledaren), eftersom jag inte kan reglerna vet inte jag vad som ska hända men enligt de andra så borde handen vara död enligt svepof, men denna ligger väl inte i deras regi direkt... Hur som helst fi väljer att lägga sin AT. Här har jag 66K ca blindas fram och tebax,

 

Ny period, 5k/10k, turneringsledaren säger att finalbordet blir på 9 pers, sista handen innan bordet ska brytas för finalbordet så igen fi UTG raisar till 25k jag har ~ 50k trycker all-in med A8 efter att han pratat än massa bla sagt att jag inte vill bubbla (vilket jag inte skulle ha gjort om det turnerinsledaren sa från början ... men finalbordet blev på 10 pers). Fi steker länge men inser väl att han inte kan folda och visar A7 spliiiit.

 

Finalbordet: 5k/10k

Börjar finalbordet med 58k, ligger typ 5 till runt där. Ganska snabbt är en ute, har hunnit gått ett varv och jag har tryckt än gång med AQo utan syn så oförändrat chipcount. Blindshöjning skulle det blivit handen efter denna till 7k/15k jag har JJ i UTG+1 typ, ställer varpå herr pf.nu som klonka ngn hand innan och nu hade större stack än mig ochkså går all-in. Fold runt, fi visar AQ. Brädan kommer XKX fortfarande vid liv yay ... turn A river X ... Så var det med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Små tankar kring arrangemanget och allmänt känslor osv :P

 

Tankar kring första live turneringen: Riktigt kul att spela live helt annat än online så är det bara, kommer gärna göras om igen nu närmast i Barca siktar väl på ett finalbord i alla fall som alla andra då hehe xD. Måste väl säga också att jag hade ett ganska bra kortsnitt men inte fick betalt av det riktigt, åkte ut på den handen jag hade flest ggr. JJ med 5 lr 6 ggr ! på 8h live spel. Annars var det bästa jag fick QQ/AKs, dock fick jag många PP två träffade trissar dock inte betydelsefulla så att säga.

 

Motståndet: Ja vad ska man säga fanns allt möjligt slags folk, Som t.ex pf.nu killen som hade riktigt rejält med flyt kombinerat med en halvlös aggro still under första "dagen" tog han till en chiplead inför dag två då han var iskall fram till finalbordet där han snabbt dubbla varpå han slåt ut mig ett par händer senare :S ... Ja vad mer jao slog ju faktiskt svenska mästaren placeringmässigt heh, betyder i och för sig ingeting typ men ändå rätt nice att göra en sån sak bara sådär.

 

Arrangemanget: Ja vad ska man säga, turneringen löpte på bra och likaså sidospelen (om man inte räknar med vissa personer som inte skötte sig?). Hur som helst förutom det så var det väl inte mycket jag har att säga som är bra egentligen spelar antalet blev ruttet litet. Starten med 23.45 spel till 05.00 för att återupptas 09.00 är kanske inte den bästa. Båten är inte den fräschaste, ngn tar fruktansvärt med extra utgifter (pokerevent?) På vad en hytt egentligen kostar. 3700 för hytt + inköp ... 1700 för en hytt kostar det väl ändå inte normalt sett ?. Sen en stor jävla fråga egentligen när jag tänkte efter lite på hur prisstrukturen egentligen var så är jag 100 % på att den inte var 10 % adderat vilket sades att den skulle vara ! ... Riktigt kasst, inte för att det gör ngn direkt skillnad för mig men men ...

 

Liten notering: Slö spelade 20 min cash nyss online och tjännade mer än under kryssningen heh xD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm spelade en till session nyss på ca 1H, tappade ngra hundra $ i slutet igen tråkigt... men men i alla fall ca +700 för sessionen $

 

Dagens bluff, trodde fi var svag möjligtsvis 8:a lr typ AK då han stekte länge på flop följde upp på turn sen att han lyckas folda när han träffar J också är ju trevligt :):

Hand #41863026-22114 at Sumter (No Limit Hold'em)

Started at 07/May/07 13:30:43

 

_-Legend-_ is at seat 0 with $200.

nashty2213 is at seat 1 with $905.75.

richgarces is at seat 2 with $1411.

wbfinist is at seat 3 with $1611.60.

AngrySunbear is at seat 4 with $1000.

benknackan is at seat 5 with $1113.25.

The button is at seat 5.

 

_-Legend-_ posts the small blind of $5.

nashty2213 posts the big blind of $10.

 

_-Legend-_: -- --

nashty2213: -- --

richgarces: -- --

wbfinist: -- --

AngrySunbear: -- --

benknackan: As 7s

 

Pre-flop:

 

richgarces folds. wbfinist raises to $35.

AngrySunbear folds. benknackan calls. _-Legend-_

folds. nashty2213 folds.

 

Flop (board: 8h 6d 6c):

 

wbfinist bets $85. benknackan raises to $210.

wbfinist calls.

 

Turn (board: 8h 6d 6c Jh):

 

wbfinist checks. benknackan bets $350. wbfinist

folds, showing 8c Jc. benknackan is returned $350

(uncalled).

 

 

 

Hand #41863026-22114 Summary:

 

$3 is raked from a pot of $505.

benknackan wins $502.

_______________________________________________________________

Slutet på TT handen eftersom ingen reflekterat på den :P :

benknackan dealt down Ts Tc

kabul folds

benknackan raises $12 to $18

BLUFIT calls $12

>>>DEALING FLOP<<< [ Qs 6c 9h ]

benknackan bets $26

BLUFIT raises $26 to $52

benknackan calls $26

>>>DEALING TURN<<< [ 6s ]

benknackan checks

BLUFIT bets $67

benknackan calls $67

>>>DEALING RIVER<<< [ 7s ]

benknackan checks

BLUFIT bets $193

benknackan calls $193

BLUFIT cards were Th Js

benknackan cards were Tc Ts

benknackan wins $659 with two pair, tens and sixes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Näst nästa period, 3000/6000, Lungt fram till mitt största misstag kanske eller schabel i alla fall ... UTG höjer till 16.5k med 32.5k i stacken varpå jag pushar all-in med AQs... alla foldar fram till UTG, jag får på ngt sätt hjärnsläpp och tror att vi båda redan är all-in och slänger upp korten. :S ... Dock bedömmer turneringsledaren att det var ett misstag och att handen spelas med mina kort öppna (tack turneringsledaren), eftersom jag inte kan reglerna vet inte jag vad som ska hända men enligt de andra så borde handen vara död enligt svepof, men denna ligger väl inte i deras regi direkt... Hur som helst fi väljer att lägga sin AT. Här har jag 66K ca blindas fram och tebax

 

Fan va illa benknackan! :mrgreen: Gör du detta i sommar hemma här när vi lirar homegame så avlivar vi dig ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va illa benknackan! :mrgreen: Gör du detta i sommar hemma här när vi lirar homegame så avlivar vi dig ;-)

 

Haha jo de homegamen är det mest seriösa liret ngnsin :P ... Du får se till och slå ig ngra ggr då så ska du se att du kan spela xD

 

Om jag inte sagt det så kom den grabben sen till slut på en 5:e plats :S ... Han kunde lika gärna ha åkt ur där om jag inte klantat mig lol aja :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag inte sagt det så kom den grabben sen till slut på en 5:e plats :S ... Han kunde lika gärna ha åkt ur där om jag inte klantat mig lol aja :P

 

Han borde ge dig halva vinsten :-D

 

Hur mkt i förstapris i turren? Antagligen mer än våra 60-80 spänn vi har här hemma? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skön kort nattgrind på 40 min :) +2.6k $

 

En riktigt trevlig hand också, fi stekte ganska länge på min check raise på flop, bestämde mig där att jag väldigt troligt ledde där. Sen när fi instapushar efter min bet på turn följer jag magkänslan från flop och instasynar hans push och det blev ju kannon :) :

Ultimate Bet

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $5./$10.

6 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $247.50

UTG+1: $867.50

CO: $1000

Button: $433.40

SB: $675.35

benknackan: $978

 

Pre-flop: (6 players) benknackan is BB with J :club: A :heart:

2 folds, CO raises to $35, 2 folds, benknackan calls.

 

Flop: J :spade: 7 :diamond: 2 :diamond: ($75, 2 players)

benknackan checks, CO bets $60, benknackan raises to $160, CO calls.

 

Turn: 3 :heart: ($395, 2 players)

benknackan bets $300, CO raises all-in $805, benknackan calls all-in $783.

Uncalled bets: $783 returned to benknackan.

 

River: 4 :diamond: ($1961, 0 player + 2 all-in - Main pot: $1961)

 

 

Results:

Final pot: $1961

CO shows 9d 9h

benknackan shows Jc Ah

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lalala va trevligt det är att spela ibland hehe :D ... +3.3k $ på sessionen. Spelade bra fick bra kort ochbra träffar + en klonk, sånt som händer när det rinner på bra hehe :P

 

NL400 ett inköp AQ mot AK all-in på turn där ett andra A kom på brädan blev checkraisad fold går ju inte riktigt trots att man rätt lätt kan vara slagen (särskilt med tanke på att en J fann påbrädan också ...) men men pusha river var Q xD...

 

Tot idag: +5927 $ rekord dag om jag inte spelar mer ... får se brukar vara rätt sugen att spela nmer när det går bra så får se men rekorddag då kanske jag avstår får se :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm slaskade ny mobil nu då istället nu när det vart enså fin dag hehe xD. Min gamla har ju vart bråkig sen i höstas och sen lyckades jag tappa bort baksidan för den på kryssningen helt sick.

 

I alla fall ville ha en som typ kan fungera som digitalkamera typ på krogenlr whatever om man glömt tittade på olika för ville *egentligen* inte ha samma mobil som alla andra :P Men blev en Sony Ericsson K800i i alla fall :P (tycker inte om nya modellen). Men tog Bronze färgen i alla fall är väl inte så vanligt kanske men men :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bah va drygt ... småtilten kommmer fan alltid när session närmar sig en timme lol löjligt xD ... I alla fall slutade lite upp igår ligger ca 600 $ upp nu för idag. Busta dock ytterliggare ett inköp mot kabul på 2/4, ganska illa på sätt och viss. Sen tilta på 3/6 $ bordet lite smått, och taskiga kort så blev typ en 700 back till på den mindre sidan. Sen så gick det bra i alla fall på UB, sportingbet har vart mysko idag inte funnits ngra USD bord typ ... Får se hur jag ska göra med det ..

 

En liten HH för en gång skull och utan resultat. Fi är ganska kompetent tror jag inte sett han spela ngt mycket men såg han tidigare på dagen spela 10/20 och när jag lämnade bordet typ, sen kan man väl kanske spekulera i nicket om man känner för det, tankar ?:

 

Stakes: $3/$6 Blinds ($1 Minimum Chip)

Seat 3 : kabul starts with $786

Seat 4 : benknackan starts with $471

Seat 5 : BLUFIT starts with $1,107

Seat 3 : kabul has the dealer button

benknackan posts the small blind $3

BLUFIT posts the big blind $6

>>>DEALING HOLE CARDS<<<

benknackan dealt down Ts Tc

kabul folds

benknackan raises $12 to $18

BLUFIT calls $12

>>>DEALING FLOP<<< [ Qs 6c 9h ]

benknackan bets $26

BLUFIT raises $26 to $52

benknackan calls $26

>>>DEALING TURN<<< [ 6s ]

benknackan checks

BLUFIT bets $67

benknackan calls $67

>>>DEALING RIVER<<< [ 7s ]

benknackan checks

BLUFIT bets $193

benknackan ???

 

___________________________________________________________

 

 

Fold. Vad ska han ha? 66 och 99 känns troligast

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fold. Vad ska han ha? 66 och 99 känns troligast

 

Redan postat resultatet juh men men gör det en gng till då eftersom du lär ha missat det kanske ? ^^ ...

 

benknackan calls $193

BLUFIT cards were Th Js

benknackan cards were Tc Ts

benknackan wins $659 with two pair, tens and sixes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade inge mer igår liten natt session nu gick fint också i alla fall :) busta lite drygt ett inköp på NL400 med KK mot AA all-in flop inte så mycket att göra åt ... Men NL1k $ har gått helt okej hittils denna månad riktigt nice :)

~ +1700 $ hittils idag.

 

standard ? :

***** Hand 611640239 *****

5.00/10.00 Texas Hold'em (No Limit) - 05/09/2007 1:09:18 AM

Table TH 733 (Real/Cash Game)

Seat 1: LTDKK84 (1084.64)

Seat 2: ivanrober (2049.50)

Seat 3: benknackan (1577.00)

Seat 4: Fisk-PPP (792.00)

Seat 5: LOOOOOOL! (1331.25)

Fisk-PPP post SB 5.00

LOOOOOOL! post BB 10.00

** Deal **

LTDKK84 [N/A, N/A]

ivanrober [N/A, N/A]

benknackan [9c, Qh]

Fisk-PPP [N/A, N/A]

LOOOOOOL! [N/A, N/A]

*** Bet Round 1 ***

LTDKK84 Fold

ivanrober Fold

benknackan Raise to 40.00

Fisk-PPP Call 40.00

LOOOOOOL! Fold

*** Flop(Board): *** : [7h, Qs, 6s]

*** Bet Round 2 ***

Fisk-PPP Check

benknackan Bet 60.00

Fisk-PPP Call 60.00

*** Turn(Board): *** : [7h, Qs, 6s, Qd]

*** Bet Round 3 ***

Fisk-PPP Bet 130.00

benknackan Raise to 830.00

Fisk-PPP Fold

 

 

1/5: 484

2/5: 1760

3/5: 469

4/5: 4242

5/5: -

6/5: -

7/5: 2363

8/5: 5927

 

 

Tot: 11725 $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men jo visst, är väl inte ofta man hittar synen där eller att man inte är slagen så som handen spelades, magkänslan sa dock att jag skulle syna skallen sa nej xD Tur att jag lyssna på det rätta alternativet :)

 

Hehe =] Han har ju drag/set där och enda draget är JT. Han spelar den snyggt genom att mesbeta turn som parar brädet.

och du gör en snygg syn =]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en tjugo min nu drygt blev lite okoncentrerad efter att jag förlorat handen nedan ... så slutade ganska snabbt efter blev väl -1.3k $ ca.

 

 

Handen då, som sagt önsketänkande att man splittar på turnmed väldigt stor sannolikhet ? Och vill ha in allt för att dels reppa 6:a (66) och eller 67 (vilket en jävel nu hade doh grrrrrrrr). Och samtidigt få betalt maximalt om man skulle dra in färgen ? Eller tänker jag fel ?, förövrigt största pott jag spelat sofar ... hmm nu direkt i efterhand så känns den väl rätt fettöverspelad med tanke på actionen ... syna turn och check folda rivern som den kom imho ... ?:

5.00/10.00 Texas Hold'em (No Limit) - 05/09/2007 1:46:26 PM

Table TH 49 (Real/Cash Game)

Seat 1: YES_I_WON (980.00)

Seat 2: Jarcon_FIN (1682.00)

Seat 3: Brumle2 (1533.25)

Seat 4: benknackan (1076.00)

Seat 5: vKrzychoo (4004.00)

Jarcon_FIN post SB 5.00

Brumle2 post BB 10.00

** Deal **

Jarcon_FIN [N/A, N/A]

Brumle2 [N/A, N/A]

benknackan [As, Qs]

vKrzychoo [N/A, N/A]

*** Bet Round 1 ***

benknackan Raise to 40.00

vKrzychoo Call 40.00

Jarcon_FIN Fold

Brumle2 Call 40.00

*** Flop(Board): *** : [:3c:, :4s:, :5c:]

*** Bet Round 2 ***

Brumle2 Check

benknackan Check

vKrzychoo Check

*** Turn(Board): *** : [:3c:, :4s:, :5c:, :2s:]

*** Bet Round 3 ***

Brumle2 Check

benknackan Bet 80.00

vKrzychoo Raise to 240.00

Brumle2 Call 240.00

benknackan All-in 1036.00

vKrzychoo Call 1036.00

Brumle2 Call 1036.00

*** River(Board): *** : [:3c:, :4s:, :5c:, :2s:, :7c:]

*** Bet Round 4 ***

Brumle2 Check

vKrzychoo Check

*** Showdown *** : Rake: 3.00 Total Pot: 3230.00

YES_I_WON [N/A, N/A] Highest card threes Win: 0.00

Jarcon_FIN Fold Win: 0.00

Brumle2 [5h, 5s] Three of a kind, fives Win: 0.00

benknackan [As, Qs] Straight to the five Win: 0.00

vKrzychoo [6h, 7h] Straight to the seven Win: 3230.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...