Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag undrar om det är någon här inne som har erfarenhet av båda sajterna, då jag har tröttnat på svenska spel för tillfället, då de flesta spelarna på min nivå är väääääldigt svårlästa. Jag har bytt till pokerstars för tillfället och spelar cg endast 0.05-0.10 dollar men arbetar mig uppåt. jag anser att nivån på spelarna där är betydligt högre än på 0.50-1 kr hos svenska spel. Vart tror ni jag kan spela på svenska spel om jag plussar säkert på pokerstars 0.05-0.10 ????

Postad
Du missförstår! jag har plussat nl 100 sen i september och gått plus några tusenlappar, men vill ha lite mer logiskt spel och undrar på vilken nivå de galna spelarna inte finns...

Det är ju "galningarna" som är lättast att ta pengarna av? ... Men du kanske skulle testa 0,5/1 PL på svenska spel istället.

Postad

jojo...det har du rätt i. Men jag har tröttnat på att få syn av nästan vad som helst trots att man höjer 5-6 bb preflop... vill lära mig spela lite riktig poker. och komma ifrån svs 0.50-1 kr pokern som man trots allt måste anpassa sig till väldigt mkt enligt mig. kanske provar 2.5-5 kr..får se...är dom borden lite lösare än 5-10kr borden på svs?

Postad
om du ska spela på SvS så ska du spela 5-10kr eller mera, där går dom nästan aldrig med på vad som helt, finns knappt några fiskar där enligt mig i alla fal. Spela bara tajt så kommer det nog funka :)

5/10 är ju rena wilda western IMO. Först på 25/50 börjar det ju bli någon så när nivå på det hela på Svs.