hyperion Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Får väl via mitt skrivbord också då Notera mitt högteknologiska winamp skin högst upp till vänster som jag designat själv LÄNK!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
all_ur_horses Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Så här kan Du också få det ULTIMATA skrivbordsunderlägget: (I windows) Högerklicka i ditt skrivbord och välj Properties/Egenskaper. Gå till fliken Desktop/Skrivbord(/sunderlägg). I menyn Background/Bakgrund välj None. Ändra sedan färg i menyn Color/Färg efter behag. Förslagsvis svart, men om Du har dålig smak kan Du även välja något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Här kommer mitt nya fräscha förslag, satt å knåpade ihop en ny bakg lite kvickt nu! Ville ha nått som kan förknippas med spel, vilket jag tycker denna göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 nicely done! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 De banden hör mer till genren gothmetal och då med tjejer på sång. Dimmu Borgir och Cradle of Filth hör mer till melodisk blackmetal med gothmetal inslag hoppas du gillar den sortens musik också! sorry för OT! Då är det gothmetal med tjejer på sång som går hem mest. Lyssnade lite på DM och CoF, men det var lite för mkt pudelrockinfluenser för min smak, no offense. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Då är det gothmetal med tjejer på sång som går hem mest. Lyssnade lite på DM och CoF, men det var lite för mkt pudelrockinfluenser för min smak, no offense. Meh!!! Pudelrock vill ja kanske inte kalla de, men man kan ju inte tycka om allt, haha! Det finns väldigt mycket att utforska inom "vår" gothmetal-tjej genre, så headbanga ordentligt (de underlättar om man e långhårig) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kauppinen Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Tänkte bara inflika om ett bra goth-metal band med kvinnlig sång: The Gathering: Skivorna Mandylion, Nighttime Birds och If Then Else är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Tänkte bara inflika om en bra gothare med kvinnlig sång: Arn de Gothia Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Vad hände med min signatur..? Och vad ska jag med en björn till...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Vad hände med min signatur..? Och vad ska jag med en björn till...?? Don't know exactly what you mean? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 War: ON!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Kfluffie: Din avatar-bild är för stor, ändra till max 60x120 pixlar annars får du en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Varning? Instaban på det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Kfluffie: Din avatar-bild är för stor, ändra till max 60x120 pixlar annars får du en varning. WTF! Myssions sabbar ju för mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Nyhetsankaret ftw! http://ebusiness.up.seesaa.net/image/G4-M-Theuriau-111.jpg hehe riktigt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 http://img64.imageshack.us/img64/4227/skrivbordxl2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Varning? Instaban på det ju. Då får du nog tänka på din egna bildastorlek också... Den är nog lite stor den med va... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Efter the Hoff och Brad Pitt så är detta det naturliga valet; Bild 1 Bild 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 http://img134.imageshack.us/img134/1420/bild1pt1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlickJack Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jollan Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Hjälte. (Gud). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2007 Faith Lehane (Eliza Dushku). Kan de bli farligare och sexigare desktop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Finns det något sätt för att använda olika bakgrundsbilder om man har flera skärmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts