wingman Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Detta blir nog lätt flummigt men tänkte lite såhär nyss... Vad är svårast att spela i txs nl? HU = svårast SH = mellansvårt FR = lättast Detta är sanningar i de flestas ögon här på pf och jag är till viss del beredd att hålla med även om jag inte grindat hu. Världens bästa spelare tex. Ivey, Benyamine, Lodden, erik123, TLK eller Glimne skulle helt klart välja att spela HU och därefter SH mot valfri motståndare eftersom han/hon tjänar mest där på sin skicklighet. Detta betyder att en fantastiskt duktig spelare har störst edge vid ett game med få spelare och minst edge vid FR spel. hmm...för en tokigt duktig spelare... HU: Spelet är svårast-->enklast att skaffa sig edge-->lättast att plussa på. FR: Spelet är enklast-->svårast att skaffa sig edge-->svårast att plussa på. Dom bästa spelarna är alltså dom som kontinuerligt vinner mest på fullring eftersom det är svårast att skaffa sig edge där. Jag har min teori om var felet ligger...om det nu är fel... men först hur tänker ni andra? Citera
jackbalsam Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Världens bästa spelare tex. Ivey, Benyamine, Lodden, erik123, TLK eller Glimne Där har du felet. Citera
wingman Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 RÄTT! du upptäckte det! nh Citera
Recommended Posts