Tiggr Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Jag skapade ett konto på wasapoker för några veckor sedan. Eftersom man hört om folk vars konton blivit kapade och tömda och jag satte in ganska mycket pengar tyckte jag att IP-restriction lät som en bra ide och aktiverade denna. Efter en storm gick hela nätet gick ner när det startades nätet upp igen så hade jag en ny IP-adress. Detta gjorde att jag inte kunde logga in på mitt konto. Jag försökte då låsa upp restriktionen genom mina användar uppgifter men kunde inte svara på min security question. Detta är givetvis extremt klantigt men till mitt försvar får jag skylla på brain overload när man har massvis med lösenord/security questions och annat på alla möjliga spelsiter och andra internetsidor, vad som gör det ännu svårare är att jag oftast svarar på frågan oseriöst och ibland bara skriver in nåt för att göra det svårare för folk att lista ut denna, jag har aldrig haft användning av security question ändå eftersom jag alltid har koll på mina lösenord. Jag har försökt att kontakta wasapoker support men dem kan tydligen inte göra något åt detta. Jag kontaktade även min internetleverantör och de säger att dem omöjligt kan byta tillbaka en IP adress. Jag skrev även att jag givetvis skulle kunna skicka vilka personbevis och andra uppgifter som helst som krävs för att lösa detta. Har någon varit lika klantig som jag eller finns det någon som kan ha en lösning för detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornufknu Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Jag skrev även att jag givetvis skulle kunna skicka vilka personbevis och andra uppgifter som helst som krävs för att lösa detta. Men dom godtog inte det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Supporten säger att de inte kan låsa upp ett kontot. Men borde inte secret question och svaret ligga någonstans att hämta ifall det skulle gå så illa så att någon glömmer bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Det är ju såklart att dem ska kunna låsa upp ditt konto trots att du inte har svaret till din säkerhetsfråga. Det blir dock alltid väldigt jobbigt när sådant händer och företaget inte har någon telefonsupport. Skicka ett nytt mail och förklara din situation i detalj, så borde dem kunna hjälpa dig, om inte be dem vidarebefoga mailet till någon högre uppsatt eller be om andressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Ring B2B Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.