Gå till innehåll

Stort problem IP-restriction


Tiggr

Recommended Posts

Jag skapade ett konto på wasapoker för några veckor sedan.

Eftersom man hört om folk vars konton blivit kapade och tömda och jag satte in ganska mycket pengar tyckte jag att IP-restriction lät som en bra ide och aktiverade denna.

 

Efter en storm gick hela nätet gick ner när det startades nätet upp igen så hade jag en ny IP-adress.

Detta gjorde att jag inte kunde logga in på mitt konto.

 

Jag försökte då låsa upp restriktionen genom mina användar uppgifter men kunde inte svara på min security question.

 

Detta är givetvis extremt klantigt men till mitt försvar får jag skylla på brain overload när man har massvis med lösenord/security questions och annat på alla möjliga spelsiter och andra internetsidor, vad som gör det ännu svårare är att jag oftast svarar på frågan oseriöst och ibland bara skriver in nåt för att göra det svårare för folk att lista ut denna, jag har aldrig haft användning av security question ändå eftersom jag alltid har koll på mina lösenord.

 

Jag har försökt att kontakta wasapoker support men dem kan tydligen inte göra något åt detta.

Jag kontaktade även min internetleverantör och de säger att dem omöjligt kan byta tillbaka en IP adress.

Jag skrev även att jag givetvis skulle kunna skicka vilka personbevis och andra uppgifter som helst som krävs för att lösa detta.

 

Har någon varit lika klantig som jag eller finns det någon som kan ha en lösning för detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju såklart att dem ska kunna låsa upp ditt konto trots att du inte har svaret till din säkerhetsfråga. Det blir dock alltid väldigt jobbigt när sådant händer och företaget inte har någon telefonsupport. Skicka ett nytt mail och förklara din situation i detalj, så borde dem kunna hjälpa dig, om inte be dem vidarebefoga mailet till någon högre uppsatt eller be om andressen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...