jimisola Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 ja jag vet, intetsägande rubrik men allt jag kom på blev så långt vad händer om man vinner en plats i en turnering man redan är anmäld till? får man ut vinsten i cash då eller hur fungerar det? kan man ge platsen till annan spelare? Citera
Appel Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Det beror ofta på vilken satelit vi pratar om och vilken site. En del siter låter dig på den andra (osv) ger ut vinsten i cash. Vissa (har iaf förut) gett dig turneringscash. Alltså pengar som du endast kan spela turrar för. Citera
jimisola Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2007 eftersom jag postade tänkte jag väl att det var satelliter på just deras klient som var aktuellt tack för svaret ändå Citera
EverestPoker Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Om du vinner två satelliter till samma turnering kommer ditt spelarkonto att krediteras vinsten i den andra satelliten i kontanter. Om vinsten således är en plats i en 100$+9 turnering, kommer du att få 109$ i kontanter insatta på ditt spelarkonto för din vinst i den andra satelliten. Om du däremot skulle välja att avregistrera dig från en turnering kommer du att få en guldpollett + 9$ i kontanter insatta på ditt spelarkonto (om inköpet till turneringen är 100$+9). Du kan använda denna guldpollett för att köpa in dig till en annan 100$+9 turnering. Om du vinner en plats till en turnering, avregistrerar dig och sedan vinner en plats till turneringen på nytt kommer du att återregistreras till turneringen. Du finner mer information om turneringsreglerna på denna sida: http://www.everestpoker.com/sv/tournament/mtt/rules.html Citera
Recommended Posts