dannyM_ Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Hejsan! jag o min polare skulle grinda idag hos mig. Sen märker vi att vi e reggade i samma tunering när den började. Så min fråga är, vad händer om vi hamnar på samma bord? Jag vet att vi inte kan sitta de i cash eller sngs. Vill ju inte få mitt konto spärrat. Någon som vet? tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Det är lugnt. Men samarbeta inte, ni kan kollas i efterhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Japp, det är ingen som helst fara. Spela på ni, men se till att inte samarbeta på något sätt så att det inte blir några onödiga diskussioner efteråt. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Ska man tolka detta som att det är ok att sitta och spela samma turnering från samma IP? Det vill säga att om en av de två vinner så kan ingen klaga på samarbete om de inte uppenbart samarbetat? Var går gränsen och vem bestämmer det? Det går ju inte att kolla om de samarbetat muntligen och vad hindrar att samma person spelar båda nicken från olika datorer i så fall? finns det några regler skrivna på spelsidorna gällande detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 10 minuter så har du ett bra svar. Behöver 10 minuter till... Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Se http://www.partypoker.com/about_us/game_fairness/unfair_advantage.html 6. YOUR USE OF THE SERVICES6.1. The Company reserves the right to suspend, modify, remove and/or add to any Service in its sole discretion with immediate effect and without notice and the Company will not be liable for any such action.6.2. The Company forbids the use of all unfair practices when using the Services. We do this to protect our customers and the integrity of the Services. Please read our Unfair Advantage Policy which is incorporated in this agreement for further details and our Anti-Cheating Policy at section 28.4. If any customer is found to be participating in any form of collusion or other activities that we consider to constitute cheating his or her account may be permanently closed and any balance may be at risk of forfeiture or withholding as per section 17 of this Vad vi säger är i princip så här: - Om vi har skäl att tro att du på något sätt fuskar eller tillskansar dig otillbörliga fördelar så har vi rätt att vidta åtgärder. Det säger inget direkt om samma IP, men vi rekommenderar inte att man spelar flera från samma IP då det det kan leda till varningsflaggor i våra system. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schimmi Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Min erfarenhet av detta är att har man spelat med en kompis från samma ip blir man flaggad i den mån att man i forsättningen inte får spela på samma bord som sin kompis (förmodligen ej heller i samma turnering). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Har själv fått svaret att cash-game och sit&go är 'no-no' - däremot är det OK att deltaga i samma MTT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 6 konton är för mycke från samma IP, 5 är ok... synd för ZJ att han inte visste var gränsen gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anton1080 Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Jag och polare lirade 5000 turneringen på parbet , det slutatde med att jag vann och han kom två, trodde det skulle bli disskutioner efter och vinstpengarna skulle tas men eftersom vi inte hade teamat så gick allt bra, fast det är ganska svårt att inte små teama när man är 3 pers kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 Måste ställa en följdfråga här. Om man spelar på party ifrån ett IP på ngn publik plats (WLAN). Dock inte samtidigt som någon annan samt inte vid samma bort som någon annan.. Detta borde väl inte vålla några problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 Så länge man inte sitter vid samma bord ska det inte vara några problem. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eriatarka Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 mycket märkligt att det inte finns nån spärr för att förhindra flera konton från samma IP att sitta vid samma bord. mig veterligen är det inte möjligt på sng och cash game, men borde ju faktiskt gälla på MTT också. kan ju vara något svårt å definiera vad som faller under samarbete och fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts