Gå till innehåll

Vaniljkysss börjar om med 100 sek på Pojkvännens (Stoffe83) konto!


Vaniljkysss

Recommended Posts

Halloj Lovers!

 

Hoppas att allt är bra med er och att ni hittat till mig igen! Efter stort uppehåll är jag tillbaka på SS med 100 sek i starten på pojkvännens (Stoffe83´s) konto, då han nu spelar mest på Everest och CD poker. Startade igår efter en liten minus session på 87 sek och det gick lysande! Iaf om man ska se på min förmåga att spela! =) Hoppas ni håller koll på mig och säger till om jag utför dumma drag eller fiskar någon gång! Inte så lätt när man inte är så jätte bra på poker, men nog fan går det bättre! Målet just nu är att kunna spela ihop till en Emmaljunga Barnvagn (Är gravid för er som inte visste det.) Så en 6000 måste jag håva in! Ha det fint! // Madde (Vaniljkysss) :lol:

 

 

Så nu ska jag köra lite No Limit så får vi se hur det går! Puss!

 

BR: 202 kr efter en lyckad morgon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela ihop en barnvagn på poker. Jag gillar det!

 

Dessutom kommer du ju få ett gäng giva historier att dra för lill-knodden på era första promender...."och sen rivra jag en Q för topset och tog potten mot actionguy55, han tilta bort ett solskydd och mugghållare efter det" osv....hehe. aja GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...