erik87 Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 50/50 Antingen vinner den bra spelaren eller så gör han inte det? Citera
Djens Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 50/50 exakt, 50%. Antingen vinner han den eller så vinner han den inte Citera
Billgren Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Grattis ! Synd bara att du har så jobbigt namn. Hur uttalas det? Bindestreck-understreck-bindestreck? Citera
jojje2k Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Grattis !Synd bara att du har så jobbigt namn. Hur uttalas det? Bindestreck-understreck-bindestreck? Ser du inte att det uttalas BigKing? Citera
Zyr Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 detta är den jobbigaste tråden på hela pf, man blir så sinnessjukt tiltad av att läsa den, tycker någon moderator plockar bort den som om det aldrig hänt! Citera
Billgren Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Ser du inte att det uttalas BigKing? Som hamburgaren på Burger King? Citera
mgps Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 jag vill också ha en sådan sjuk rush. typ 2 söndagsturneringar i rad... Citera
ZILLOW Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Nu måste ju tom iremats bli avis:shock: Citera
Ignatius Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Big King har utvecklats enormt, från en spelare som sällan kommer till finalbordet till en spelare som alltid gör det. Imponerande skills. Citera
-_- Postad 13 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2007 Big King har utvecklats enormt, från en spelare som sällan kommer till finalbordet till en spelare som alltid gör det. Imponerande skills. hahaha kul läsning.. men kanske sant iofs. är dock inne i en bad streak nu.. Inget finalbord dom senaste två söndagarna. Lirade iofs inte i heglen men iaf... Citera
matsile Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 hahaha kul läsning.. men kanske sant iofs. är dock inne i en bad streak nu.. Inget finalbord dom senaste två söndagarna. Lirade iofs inte i heglen men iaf... Även om du är bäst i världen för närvarande lär du få komma att redefiniera det begreppet Citera
Vrakman Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Big King har utvecklats enormt, från en spelare som sällan kommer till finalbordet till en spelare som alltid gör det. Imponerande skills. Javisst, det är ju killen som synar en all-in på semibubblan i 300 $ SNG med jämnstora stackar med 46 off... Vadå att fi hade AA? flop 446 eller vad det var... Ja, det var jag som sedemera åkte på bubblan Citera
SoderKrippa Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Kanske tabu-fråga, men hur mycket har du vunnit i reda pengar i år på turneringsvinster? Give me a number! GRATTIS!!!!!!!!!!!! /SK Citera
psykologen Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Även om du är bäst i världen för närvarande lär du få komma att redefiniera det begreppet Skillnaden är att då hamnar inläggen i beroendedelen. Citera
-_- Postad 13 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2007 Javisst, det är ju killen som synar en all-in på semibubblan i 300 $ SNG med jämnstora stackar med 46 off... Vadå att fi hade AA? flop 446 eller vad det var... Ja, det var jag som sedemera åkte på bubblan skulle iväg i träna tvungen att slå ut alla.. Citera
-_- Postad 13 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2007 Kanske tabu-fråga, men hur mycket har du vunnit i reda pengar i år på turneringsvinster? Give me a number! GRATTIS!!!!!!!!!!!! /SK skulle prcis posta en lista på alla resultat men så kom jag på att de kanske inte är såå smart att skriva ut på internet exakt var o när och hur man vunnit pengar på turneringar på nätet med tanke på skatt o sånt? Eller hur är det? Citera
Hjort Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 skulle prcis posta en lista på alla resultat men så kom jag på att de kanske inte är såå smart att skriva ut på internet exakt var o när och hur man vunnit pengar på turneringar på nätet med tanke på skatt o sånt?Eftersom din identitet är lätt att ta reda på så är det inte särskilt bra nej. Citera
Zyr Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 flesta sajter är ju skattefria, men hade varit intressant o veta hur mkt + du ligger 2007 varav hur mkt av plusset komemr från tours/cg's mvh zyr Citera
SoderKrippa Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Jag är löjligt sugen på att få reda på vad du dragit in. Fungerar som motivationsboost för en annan PMa mig e du snäll... /SK Citera
SoderKrippa Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Vad nickar du på party poker ? /SK Citera
vincentblack Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Spelar mot dig BigKing på Ongame en $20 SNG i detta nu, trodde du hade rulle för större och dyrare än så har du gått och gulat? Citera
Recommended Posts