Gå till innehåll

Fyra raka finalbord på party!


-_-

Recommended Posts

Måste bara få skryta lite, har lyckats ta mig till fyra raka finalbord i partys 200k söndagsturnering... Helt galet.

 

Kommit trea, fyra, trea och idag sjua.

 

Segast var de förra helgen då jag loosa floppat set mot KK i en fem mille pott... hade kommit HU med 5,6M mot 500k. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 105
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måste bara få skryta lite, har lyckats ta mig till fyra raka finalbord i partys 200k söndagsturnering... Helt galet.

 

Kommit trea, fyra, trea och idag sjua.

Segast var de förra helgen då jag loosa floppat set mot KK i en fem mille pott... hade kommit HU med 5,6M mot 500k. :-(

Tråkig badbeat när det handlar om så stora pengar, men... Du måste haft en osannolik tur för att klara FT 4 ggr på raken, va? :) Grattis iallfall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste typ vara typ en på miljonen att komma till fyra finalbord.

 

Tänk hur många 50/50 du har vunnit....

 

Själv vinner man högst en 50/50 irad.

 

 

tack alla!

 

Kan bara minnas en riktig utdragning där jag hade hela stacken på spel och de var i den andra turneringen med K6 mot AK på bubblan. Annars spelar jag ett spel som försöker undvika showdowns så jag har nog inte vunnit så otroligt många coinflipps. Har nästan hela tiden täckt den spelaren jag varit all-in emot och då haft råd att förlora en del coinflipps. Så kan inte påstå jag haft flyt och vunnit 45 av 50 coinflipps. Dock vunnit dom i rätt läge men som jag sa innan så försöker jag undvika coinflipps så länge jag kan då jag anser jag kan spela ut dom andra..

 

 

Priserna har fördelats på detta vis

 

1a: 3a $24,000 (deal)

2a: 4a $10,000

3e: 3a $17,000

4e: 7a $7,000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte så mycket flyt alltså :o

njaa party har sjukt bra struktur i sin turnering och om man lyckas få upp en bra stack så har jag hittat en riktigt bra taktik. Har varit så bra med hela tiden så har klarat mig utan att spela all-in poker.. De går att vinna turneringar utan att gå all-in pre-flopp hela tiden..

 

JAG LOVAR!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

njaa party har sjukt bra struktur i sin turnering och om man lyckas få upp en bra stack så har jag hittat en riktigt bra taktik. Har varit så bra med hela tiden så har klarat mig utan att spela all-in poker.. De går att vinna turneringar utan att gå all-in pre-flopp hela tiden..

 

JAG LOVAR!

 

alla vet att tours är 99% tur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...