storkiz Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag kom 7a tror jag, blindsen va ju sjukt höga. Hittade 77 och fick stoppa in allt mot AK. Jag vann 6500kr men jag var inne för 7k så jag gick back lite Rebuy master Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Gnuf kommer att välrepresenterat i EPT Baden! Förutom svenska teamet kommer Gnufs tyska team att vara där (nästan hemmaplan för dem!) med Andreas Krause, Horst Koch och Christian Toboc. Dessutom kommer jag själv och Patrik Selin (en av grundarna) att vara med. Vad tror ni? Två gnuffare vid finalbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag och Molle slaktade ju i princip Baden förra året med 80k var dag1. jag var chipleader med 36 kvar och molle hade bra stack också, sen kom riggen och efter att ha torskat 5 raka coinflips så bustade jag 24a lr nåt. Molle kom 6a tror jag. I år finns det inte mkt som kan stoppa oss. Se bara till att jag slipper Andy Black så är jag glad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Vad tror ni? Två gnuffare vid finalbordet? Beror på hur mycket du vill betta om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Beror på hur mycket du vill betta om. Vad får vi för odds? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 1-75 Fast jag vill inte göra bets med någon med enorm bankrulle. Egentligen är det nog bättre chans än 1 av 75 att 2 av er (ca 10st?) klonkar hårt i samma turnering någon gång; särskilt med massa tyska fiskar. EDIT: Kom på att 1-75 är/skulle vara väldigt dåliga odds för min ekonomi men orkar inte ändra. För 1-20 till 1-30 skulle det vara hyffsad bra EV+ för mig. EDIT2: Brukar slå 1-1 vad men då är det nästan alltid jag som föreslår och är minst 60-95% säker på att vinna vadet (ofta är det 100% av någon konstig anledning....). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Dom är ju bara fyra st i teamet exklusive entourage. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Får det till 8 promilles sannolikhet att två av fyra går till finalbordet om det är 500 deltagare. Men då har jag inte räknat med ev edge och framförallt har jag säkert räknat fel, så vet inte varför jag ens postar detta:lol: GL hursomhelst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Går rykten om att Morbo är nere och fiskar på cc i Göteborg....kan man få någon konfirmation på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Litenfisk Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Man blir lite rädd när man ser tyska gnufteamet i sina "uniformer" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Blir förvånad om inte minst en Raymi når finalbordet, och det vore tamigfan på tiden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Går rykten om att Morbo är nere och fiskar på cc i Göteborg....kan man få någon konfirmation på det? Fråga Micke Westerlund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 1-75 Fast jag vill inte göra bets med någon med enorm bankrulle. Egentligen är det nog bättre chans än 1 av 75 att 2 av er (ca 10st?) klonkar hårt i samma turnering någon gång; särskilt med massa tyska fiskar. Hur mycket får jag sätta? Dom är ju bara fyra st i teamet exklusive entourage. Som jag skrev en bit ovanför så är även tyska teamet med (tre personer: Andreas Krause, Horst Koch och Christian Toboc) samt två av grundarna (Patrik Selin och jag själv = Jonas Ödman). Så vi är nio "gnuffare" som spelar EPT Baden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Gnufhangaround Mark i lite blåsväder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 The dude let me ride in his ferrari and pays for a lot of expensive dinners so I aint sayin shit about it. Hälsning till sebbe: :-D :mrgreen: ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 Gnufhangaround Mark i lite blåsväder.. Vidareutveckla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 För mig ät det eyy jävla frågetecken hur den hår dbn kan vara sticly Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 För mig ät det eyy jävla frågetecken hur den hår dbn kan vara sticly Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 För mig ät det eyy jävla frågetecken hur den hår dbn kan vara sticly Dags för bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 Vidareutveckla Vi kan väl säga så här, det verkar som att samtliga som deltog i WCOOP main kommer att flyttas upp 1 plats i resultatlistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 Ja då är det dags för EPT Baden då...Vi åkte ner till Wien tidigare ikväll och bor på Radisson i Wien. Turneringen startar kl 18 imorrn i Baden som ligger ca 30 min med taxi härifrån. Om det är någon som bor på Le meridien så vill jag gärna veta om rummen där fortfarande är lika sköna som förut, kommer ihåg att d va riktigt nice där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
77luck Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 GO TEAM GO! Jag kommer väl förhoppningsvis få lite rapporter från Sebbe som jag kan lägga upp här under kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
77luck Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Redan tredje handen vann Raymi en pott på ca 9k genom att syna ner en bluff alla gator. Sebbe sitter på samma bord som kaibuchse (?). Molle och Ramzi råkade hamna på samma bord med bara 2 pos mellan varandra med även Luca Pagano och den asiatiska tysken som vann baden förra året. Elvis sitter på samma bord som Katja Thater. Det är 281 spelare med och alla spelar idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Redan tredje handen vann Raymi en pott på ca 9k genom att syna ner en bluff alla gator. Sebbe sitter på samma bord som kaibuchse (?). Molle och Ramzi råkade hamna på samma bord med bara 2 pos mellan varandra med även Luca Pagano och den asiatiska tysken som vann baden förra året. Elvis sitter på samma bord som Katja Thater. Det är 281 spelare med och alla spelar idag. KaiBuxxe, men du är förlåten. Heja Gnuf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
77luck Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 KaiBuxxe, men du är förlåten. Heja Gnuf! Tack, snällt av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts