Gå till innehåll

Resedagboken för Team Gnuf

RaMz

Recommended Posts

• Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gnuf kommer att välrepresenterat i EPT Baden! Förutom svenska teamet kommer Gnufs tyska team att vara där (nästan hemmaplan för dem!) med Andreas Krause, Horst Koch och Christian Toboc.

Dessutom kommer jag själv och Patrik Selin (en av grundarna) att vara med.

Vad tror ni? Två gnuffare vid finalbordet? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och Molle slaktade ju i princip Baden förra året med 80k var dag1. jag var chipleader med 36 kvar och molle hade bra stack också, sen kom riggen och efter att ha torskat 5 raka coinflips så bustade jag 24a lr nåt. Molle kom 6a tror jag.

I år finns det inte mkt som kan stoppa oss. Se bara till att jag slipper Andy Black så är jag glad....

Länk till kommentar

1-75

Fast jag vill inte göra bets med någon med enorm bankrulle.

Egentligen är det nog bättre chans än 1 av 75 att 2 av er (ca 10st?) klonkar hårt i samma turnering någon gång; särskilt med massa tyska fiskar.

EDIT: Kom på att 1-75 är/skulle vara väldigt dåliga odds för min ekonomi men orkar inte ändra. För 1-20 till 1-30 skulle det vara hyffsad bra EV+ för mig.

EDIT2: Brukar slå 1-1 vad men då är det nästan alltid jag som föreslår och är minst 60-95% säker på att vinna vadet (ofta är det 100% av någon konstig anledning....).

Länk till kommentar

1-75

Fast jag vill inte göra bets med någon med enorm bankrulle.

Egentligen är det nog bättre chans än 1 av 75 att 2 av er (ca 10st?) klonkar hårt i samma turnering någon gång; särskilt med massa tyska fiskar.

Hur mycket får jag sätta? 8-)

Dom är ju bara fyra st i teamet exklusive entourage.

Som jag skrev en bit ovanför så är även tyska teamet med (tre personer: Andreas Krause, Horst Koch och Christian Toboc) samt två av grundarna (Patrik Selin och jag själv = Jonas Ödman).

Så vi är nio "gnuffare" som spelar EPT Baden.

Länk till kommentar

Ja då är det dags för EPT Baden då...Vi åkte ner till Wien tidigare ikväll och bor på Radisson i Wien.

Turneringen startar kl 18 imorrn i Baden som ligger ca 30 min med taxi härifrån. Om det är någon som bor på Le meridien så vill jag gärna veta om rummen där fortfarande är lika sköna som förut, kommer ihåg att d va riktigt nice där.

Länk till kommentar

Redan tredje handen vann Raymi en pott på ca 9k genom att syna ner en bluff alla gator.

Sebbe sitter på samma bord som kaibuchse (?).

Molle och Ramzi råkade hamna på samma bord med bara 2 pos mellan varandra med även Luca Pagano och den asiatiska tysken som vann baden förra året.

Elvis sitter på samma bord som Katja Thater.

Det är 281 spelare med och alla spelar idag.

Länk till kommentar

Redan tredje handen vann Raymi en pott på ca 9k genom att syna ner en bluff alla gator.

Sebbe sitter på samma bord som kaibuchse (?).

Molle och Ramzi råkade hamna på samma bord med bara 2 pos mellan varandra med även Luca Pagano och den asiatiska tysken som vann baden förra året.

Elvis sitter på samma bord som Katja Thater.

Det är 281 spelare med och alla spelar idag.

KaiBuxxe, men du är förlåten. Heja Gnuf!

Länk till kommentar