Eldkvarn Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 ...tror jag kommer snart. Förslag på en bra fond som man kan lägga sina PPM-pengar i, när börsen börjar röra sig nedåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 ...tror jag kommer snart. Förslag på en bra fond som man kan lägga sina PPM-pengar i, när börsen börjar röra sig nedåt. XACT BEAR. Vet inte om den finns som PPM dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Tyvärr, så går det INTE att välja den för sina PPM pengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Intressanta spekulationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macaronis Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 ...tror jag kommer snart. Förslag på en bra fond som man kan lägga sina PPM-pengar i, när börsen börjar röra sig nedåt. Vad har du för belägg för detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 tror börsen kommer gå upp! så länge man får bättre än bankräntan kan man vara lite "nöjd" iaf. slår man dessutom index kan man vara ännu mer nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Vad har du för belägg för detta? 1) USA:s stora underskott i ekonomin.Den blir ju inte bättre av att man ska skicka ännu fler soldater till IRAK. 2) Börserna har stigit kraftigt dom senaste åren (nytt rekord igår i NY). 3) Räntorna är på väg uppåt. 4) Många experter tror på uppgång i år. 5) Och till sist, min magkänsla..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Index_fund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Index_fund ....och vad vill du ha sagt med den länken???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 ....och vad vill du ha sagt med den länken????....!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 ...tror jag kommer snart. Förslag på en bra fond som man kan lägga sina PPM-pengar i, när börsen börjar röra sig nedåt. Det finns räntefonder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Den blir ju inte bättre av att man ska skicka ännu fler soldater till IRAK. Kanske en fond som innehåller halliburton-aktier Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts