Hemdhes Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 säga vad man vill...men kan man annat än älska honom?..ja har varit hatisk ett tag men efter all turbulens etc.. men nu har jag bestämt mig..vet inte om det är för jag är i ett glädjerus eller varför..men blir varm i kroppen av att se den här mannen..glad att han "lyckats" Citera
demimonde Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Han behövde väl taxi pengarna! Men mäktigt gjort. Hade aldrig klarat det själv. Citera
Goose_strike Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Maktigt har aldrig satt nagon som hallsar en flaska vin. Har inga problem att hallsa en flaska ol men det ar sjukt. Citera
Bezt Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Tror ni verkligen det var vin i flaskan då? Hade hellre sett att den var helt oöppnad när de började. Citera
Loveless Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Vadå, skulle det vara lättare med en annan vätska då eller? Citera
back Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Vadå, skulle det vara lättare med en annan vätska då eller? Vatten? Citera
Recommended Posts