Gå till innehåll

Metaddicts pokerdagbok - Lås dagbok tack


Metaddict

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Påtal" om språket... vill verkligen inte mäta kuk med dig men check urself before ur wreck urself. Jag talar 4 språk flytande. Svenska, arabiska, engelska, franska. Jag har snart en ekonomi magisterexamen från uppsala universitet och jag har nästan en mille på banken. Slår dessutom vad med $1000 att jag har bättre betyg än dig. Har MVG i svenska a tom c. Om nån ska skämmas är det du och din fanboy.

 

ÄRUU SKÖN? det var längesen jag läste ett sånt sjukt töntigt inlägg.

Seriöst , du är en sån där man vill träffa ute och bara få läxa upp lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÄRUU SKÖN? det var längesen jag läste ett sånt sjukt töntigt inlägg.

Seriöst , du är en sån där man vill träffa ute och bara få läxa upp lite.

 

Äsch, det där var inget märkvärdigt. PMet jag nyss fick var mycket roligare :D Jag citerar: Du måste lära dig o inte jiddra i din db om folk o sen inte kunna backa upp det som den ryggradslösa nolla du är.

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äsch, det där var inget märkvärdigt. PMet jag nyss fick var mycket roligare :D Jag citerar: Du måste lära dig o inte jiddra i din db om folk o sen inte kunna backa upp det som den ryggradslösa nolla du är.

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

HAHAHA, han fattade kanske inte varför en mod låste dagboken ett tag?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta blir ju bara roligare och roligare. Tänka sig att jag kan vara roten till så mycket underhållning. Stort.

 

Jag skulle uppskatta om folk som bara är ute efter att käfta gör det i ett PM eller nåt så jag kan ignorera typ. Omoget att låta det gå ut över min dagbok.

 

Jag måste vara dum. Eller tolkar jag kanske ovanstående mening lite för bokstavligt? Jag trodde att du menade att du inte vill ha onödigt käftande i din dagbok och därför ber dem skicka sånt via PM istället. Men så kan det ju inte vara eftersom du sedan klistrar in PM:et i dagboken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta blir ju bara roligare och roligare. Tänka sig att jag kan vara roten till så mycket underhållning. Stort.

 

 

 

Jag måste vara dum. Eller tolkar jag kanske ovanstående mening lite för bokstavligt? Jag trodde att du menade att du inte vill ha onödigt käftande i din dagbok och därför ber dem skicka sånt via PM istället. Men så kan det ju inte vara eftersom du sedan klistrar in PM:et i dagboken?

Han vill ju inte ha en massa random tomtar som kommer hit å tjafsar i hans dagbok, men han vill ju också underhålla oss trogna läsare med roliga PMs från dem.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta blir ju bara roligare och roligare. Tänka sig att jag kan vara roten till så mycket underhållning. Stort.

 

 

 

Jag måste vara dum. Eller tolkar jag kanske ovanstående mening lite för bokstavligt? Jag trodde att du menade att du inte vill ha onödigt käftande i din dagbok och därför ber dem skicka sånt via PM istället. Men så kan det ju inte vara eftersom du sedan klistrar in PM:et i dagboken?

 

Menade nog att om det var nåt speciellt någon skulle undra över så kan man ta det i PM. Tänkte inte mig en lång rad otrevliga förolämpningar helt utan konstruktivitet, med diverse namecalling.

Jag förstår att du blev förvirrad men jag tyckte bara din väns hatinlägg var så hysteriskt roligt att jag ville dela med mig litegrann :D Ska inte upprepas :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han vill ju inte ha en massa random tomtar som kommer hit å tjafsar i hans dagbok, men han vill ju också underhålla oss trogna läsare med roliga PMs från dem.

 

Bobban, du satte det på spiken!

 

Jag tyckte helt enkelt PMet var för roligt för att kunna undanhålla det från mina "trogna läsare".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tyckte bara din väns hatinlägg var så hysteriskt roligt att jag ville dela med mig litegrann :D Ska inte upprepas :D

 

Det är I N T E min vän. Har inte en susning om vem det är. Velkaman, vars sladd jag drog ut, är min vän. Övriga postare i denna dagbok vet jag ingenting om. Ville bara klargöra det. Ska lämna din dagbok i fred nu.

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är I N T E min vän. Har inte en susning om vem det är. Velkaman, vars sladd jag drog ut, är min vän. Övriga postare i denna dagbok vet jag ingenting om. Ville bara klargöra det. Ska lämna din dagbok i fred nu.

GL

 

Har inget emot dig såvitt jag vet, så om du känner för att skriva något konstruktivt framöver, kring någon hand, eller vad som helst så har jag inga problem med det.

 

 

 

Hursomhelst ser jag att bijou är avstängd och jag kan inte säga att jag lider. Hade verkligen inte gjort ett skit eller sagt minsta ord mot honom när han började förolämpa mig, först i chatten, sen en massa här och slutligen i ett pinsamt PM. Förstår inte riktigt från var vissa människor hittar all negativ energi att sitta och orka förolämpa folk de inte känner på nätet.

MrDawwes dagbok är ju praktexemplet, verkligen sjukt hur många som gick in bara för att förolämpa och håna honom.

Konstigt man längtar bort ibland......(till typ Thailand)

 

För att ingen ska tro att jag på något sätt känner mig knäckt eller typ mobbad så ska jag klargöra att jag enbart finner "vissa" av personerna inblande i denna "såpa" väldigt roande :)

 

 

 

Dock är det ännu en påminnelse (den senaste kom så nyligen som igår...) om vad för släkte människan verkar vara. Det har funnits väldigt mycket folk, mer eller mindre, i min närvaro de senaste åren som betett sig på ett sätt som gjort att jag börjar känna mig mer och mer bitter. Kan folk må bättre eller sätta sig själv i bättre dager genom att sticka kniven i ryggen på en så gör dem det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...