Gå till innehåll

Liknande program som windows movie maker?

Recommended Posts

Postad

Mitt "windows movie maker" fungerar inte als som det ska utan stänger ner sig så fort jag försöker lägga in musik. Undrar om det är någon som vet något liknande program för att enkelt redigera filmer och musik?

Postad

Ett kraftfullt program (dock ej så enkelt) är ju Adobe Premiere ...

Fixa det och prova lite, om du ska fortsätta lite mer Advance med film så kan det vara kul att lära sig det direkt skulle jag tro.

Mvh, KF!

Postad

Jag höll på en hel del med sånt här när jag gick i gymnasiet, så vet att det kan vara lite krångligt att komma in i programen. Grejen är att jag ska försöka slänga ihop en film rätt snabbt så har bara dagen på mig, därför anledningen till att jag vill ha ett enkelt program. Men tack för svaret.

Postad
ProShow Gold typ kopia av moviemaker fast med fler funktioner

laddade hem en testversion av det... vet inte om det bara är jag som inte förstår hur det funkar.. men verkar bara gå att använda stillbilder?

Postad
laddade hem en testversion av det... vet inte om det bara är jag som inte förstår hur det funkar.. men verkar bara gå att använda stillbilder?

Kan säkert stämma aldrig använt det de andra tipsen här låter vettigare

Postad

Måste vara något som är fel på min dator, för exakt samma sak händer när jag använder "video edit magic" som med "windows movie maker". Så fort jag försöka lägga in en mp3 låt så får jag upp ett felmeddelande och programmet stänger ner.