Gå till innehåll

Support vid brådskande ärenden?


tamtaram

Recommended Posts

På 2+2's forum har en spelare rapporterat att han har fått sitt konto tömt (25kUSD) och rapporterat detta till FT under tiden som tömningen har skett. FT verkar ha hanterat detta dåligt både i svarstid och sedan med själva svaret.

 

Detta gör mig orolig som spelare på FT. Skulle vara intressant att få FT's svenske representants syn.

 

Min oro är att det tar en sån tid att få svar på mail och att det inte finns nån annan support.

 

Läs och begrunda nedan:

 

http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=8692530

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen deras support den e nog nätets sämsta, man ska ha tur om man får svar överhuvud taget, jag har flera ggr själv aldrig fått svar eller fått svar 2-4 veckor efter jag skickat, ibland har jag skickat flera ggr o det tar alltid lång tid, vet att många klagat på det o det e ingen skillnad alls sen jag började.

Så någon "snabb hjälp" kan du nog glömma.....

 

Det har hänt flera ggr att ligor lägger ut länkar på FT där dom på olika sätt erbjuder spelarna olika bonusar eller annat godis, länken går till en sida som ser exakt lika dan ut som riktiga FT men e en bluff sida, där ska man fylla i sina login uppgifter som dom sen snor o tömmer spelares konton. Detta har pågått vid ett antal ggr så länge jag spelat där över 1 år, jag fattar inte hur FT kan tillåta ligor att posta url där när dom vet att det hänt många ggr, varför inte förbjuda det helt då det endå bara e spam o tjuvar som postar länkar där. Ren skandal tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...