Krippa Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Tja! Jag tänkte kolla om det är någon som känner till vilka pokersidor som ägs och drivs av svenskar? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 leepoker som det skrivits mkt om här, dock negativ kritik. Läs i den officiella tråden. Många B2B skin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Såvitt jag vet finns det bara en svensk pokersite som drivs av svenskar och det är http://www.pokerbuddies.se/ Notera .se ändelsen - alla andra B2B skin är ofta internationella med .com adresser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 pokerpanther.net är b2b och drivs av svenskar leepoker.se är hel svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Tja! Jag tänkte kolla om det är någon som känner till vilka pokersidor som ägs och drivs av svenskar? Tacksam för svar! Gör vi ditt gymnasiearbete nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Svenskaspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 pokerducks, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Svenskaspel är nog svensk Tycker på något vänster att det hörs på namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Finns väl en del svenska B2B skin som t.ex Eviltable. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 hela b2b poker (nätverket) drivs väl tom av svenskar? och 24h poker är väl utvecklarnas egna klient? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krippa Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Gör vi ditt gymnasiearbete nu?´ Nej, det gör ni inte, det här handlar om affärer Tack för hjälpen grabbar, nu har jag lite att titta närmre på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kronas Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 lardigpoker.se är en helsvensk pokersida, ingen klient iof. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts