icecoldwind Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 du har 24 din motståndare har 35 bordet 777AK nu har ni båda EXAKT samma triss... Citera
Klyka Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Borttaget. Anledning: Bekämpa gärna troll, men inte här. Citera
Hap Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Vår vän har nog aldrig spelat Texas Hold'em. Lite svårt att få samma triss i mörkpoker faktiskt. Citera
boil42 Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Det finns dock ett undantag: Om det ligger en hel kåk på bordet, tex QQQKK Så vinner den med högsta sidohanden. Dvs AT vinner över A9, men 22 vinner över AT, för den är ett par. Visst Klyka, jag förstår att man blir trött ibland, men är det inte lite onödigt att posta sånt här i Nybörjarfrågor ändå? Citera
Klyka Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Visst Klyka, jag förstår att man blir trött ibland, men är det inte lite onödigt att posta sånt här i Nybörjarfrågor ändå? Oj, såg inte att det var i den avdelningen. Håller helt med dig. Editerar bort det. Edit: Editen borttagen. Citera
Olyckan_77 Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Men tiiiilt! Sila mygg och... Får väl börja med att be om ursäkt om någon tog illa upp av min "dryga" attityd i denna tråd som förklaringen löd. Som Klyka skriver så ser även jag först nu att det var i nybörjaravdelningen, så kan väl delvis förstå avstängningen. Jag har absolut inget emot nybörjarfrågor, men var bara tvungen att dra iväg ett inlägg efter det 4:e exemplet på hur man kan inneha lika triss. Man kan ju tycka att det räckt med 1 ex, men är det nybörjaravdelningen så får man väl ha överseende. Det komiska var att ingen förstod ironin förutom moderatorn som bannade mig. Peace Citera
Klyka Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Och jag vill be om ursäkt till Olyckan för att jag sa att han skrivit mkt skit förut. När jag nu ser din avatar så kommer jag på att jag blandade ihop dig med nån annan. Det är väl iofs möjligt att du har skrivit mkt skit, men det vet jag isf inte om, så jag tar tillbaks det. Sen är det en annan sak om du var "dryg" i denna tråd. Mvh Klyka Citera
Olyckan_77 Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Och jag vill be om ursäkt till Olyckan för att jag sa att han skrivit mkt skit förut. När jag nu ser din avatar så kommer jag på att jag blandade ihop dig med nån annan. Det är väl iofs möjligt att du har skrivit mkt skit, men det vet jag isf inte om, så jag tar tillbaks det. Sen är det en annan sak om du var "dryg" i denna tråd. Mvh Klyka Citera
kfluffie Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Nu vet ni iaf att det är Nybörjarforumet och inga spydiga eller sarkastiska svar är önskvärda, även för frågor som kan kännas självklara för oss. Mvh, KF! Citera
Klyka Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Nu vet ni iaf att det är Nybörjarforumet och inga spydiga eller sarkastiska svar är önskvärda, även för frågor som kan kännas självklara för oss. Det är taget! Citera
Gallimatias Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Det finns dock ett undantag: Om det ligger en hel kåk på bordet, tex QQQKK Så vinner den med högsta sidohanden. Dvs AT vinner över A9, men 22 vinner över AT, för den är ett par. QQQKK på bordet så splittar A9 och 22 på handen eftersom båda har samma bästa hand (QQQKK). Det finns inget som heter sidohand? Citera
Klyka Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 QQQKK på bordet så splittar A9 och 22 på handen eftersom båda har samma bästa hand (QQQKK). Det finns inget som heter sidohand? Nej, det var en dum ironi från min sida. Jag har blivit tillsagd och tagit åt mig av det. Ber om ursäkt. Citera
kfluffie Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 QQQKK på bordet så splittar A9 och 22 på handen eftersom båda har samma bästa hand (QQQKK). Det finns inget som heter sidohand? I have spanked Klyka's Ass for that! Citera
Recommended Posts