hackson Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Shoppen kommer "When It's done" hm...var har jag hört det förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
putte78 Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Tack för feedback Pepperum. Jag har tyvärr fortfarande ingen ny information gällande Summit Points-shoppen. Vill därför inte ge en uppskattning om när den lanseras. Var ligger problemet? Vad strular? Vad går inte som planerat? Jag kan fortsätta men du förstår nog vad jag menar och kan nog komma med ett utförligt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Jag skulle tro att shoppen inte är så högt prioriterad och föreslår att ni lutar er tillbaka, häller upp ett stort glas med hallonsaft och lyssnar nån skön Dylan-skiva medans ni väntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duracell Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Kan inte representanten slå hål på myten om shopen? JAg tror inte everest har några planer alls på denna shop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 8 Februari , 2008 Rapport Share Postad 8 Februari , 2008 Kan inte representanten slå hål på myten om shopen? JAg tror inte everest har några planer alls på denna shop. Everest Poker kommer att öppna en Summit Points-shop. Den här shoppen är som bekant försenad, och jag kan fortfarande inte ge några detaljer för lanseringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Shopen är flera år försenad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOffegrev Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Jag har lagt ner tanken om shop:en och spelar bort mina summit points istället. Vinner cash för pointsen och köper en stressboll eller everest t-shirt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VanMassenhoven Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Hej! Everest verkar ju vara en skämtsida, har nyss börjat lira där, men kanske lika bra att lägga ner. Varför tror ni att de inte vågar öppna en summitpoints-shop? Om grinders har hamstrat points i åratal i väntan på shopen så kommer EVP att vara tvugna att ge bort varor för åtskilliga dollars om de skulle öppna en shop. I framtiden när pokerboomen lagt sig så kan inte bolagen behandla kunderna på detta viset, men i dagsläget går det tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Hej! Everest verkar ju vara en skämtsida, har nyss börjat lira där, men kanske lika bra att lägga ner. Varför tror ni att de inte vågar öppna en summitpoints-shop? Om grinders har hamstrat points i åratal i väntan på shopen så kommer EVP att vara tvugna att ge bort varor för åtskilliga dollars om de skulle öppna en shop. I framtiden när pokerboomen lagt sig så kan inte bolagen behandla kunderna på detta viset, men i dagsläget går det tyvärr. Summit Points-shoppen är som bekant försenad, men den kommer att bli verklighet. Jag har för närvarande inga detaljer om när det här kommer att ske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Vad är oddsen på att shopen kommer under 2008? Nån som är villig att köra en bet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
leathur Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 everest är ett gäng jävla pajsare. hur svårt kan det vara att ge ett ärligt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Det ärliga svaret är att shoppen är försenad, men att den kommer att bli verklighet. Jag kan inte i nuläget säga när det här kommer att ske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Det ärliga svaret är att shoppen är försenad, men att den kommer att bli verklighet. Jag kan inte i nuläget säga när det här kommer att ske. Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Octocrab Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 Vad är oddsen på att shopen kommer under 2008?Nån som är villig att köra en bet? Vad ger du för odds? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 Allt går att göra. Det går att bestämma hur fort. Allt handlar om pengar. Vi får hålla liv i tråden så den alltid är aktuell och syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dave^ Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Det ärliga svaret är att shoppen är försenad, men att den kommer att bli verklighet. Jag kan inte i nuläget säga när det här kommer att ske. Haha det där är ju bara ett sjukt pinsamt svar. Jag tror inte det kommer bli en shop - någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hackson Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Problemet för Everest är att folk har bunkrat SP sen det startade, att folk sitter med flera 100k sps...eller så (antagligen) skiter dom i det. Eller kan representanten bara säga var det har strandat? Kan ju inte direkt vara svårt att få tag i grejer/partners, måste vara att de inte vill "ge ut gratisgrejer". Falsk marknadsföring? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Vad ger du för odds? Det beror på. Säger du att shopen kommer inom 2008 eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Everest Poker kommer att erbjuda sina spelare möjligheten att köpa merchandise för sina Summit Points. Som bekant har det här projektet blivit något fördröjt. Men så snart jag vet mer om shoppens lansering så är det här på Pokerforum som ni kan läsa om det först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 2007-01-11 Vi jobbar fortfarande på det här 2007-11-12 Ber åter om ursäkt för förseningen av shoppen! Men, som vi har meddelat tidigare, det är här på Pokerforum som shoppen först kommer att lanseras. Tack for ert tålamod! 2008-03-24 Everest Poker kommer att erbjuda sina spelare möjligheten att köpa merchandise för sina Summit Points. Som bekant har det här projektet blivit något fördröjt. Men så snart jag vet mer om shoppens lansering så är det här på Pokerforum som ni kan läsa om det först. Med andra ord så vet vi redan detta du just skrev, det alla undrar är när shopen kommer (om den kommer)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
54321 Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Everest Poker kommer att erbjuda sina spelare möjligheten att köpa merchandise för sina Summit Points. Som bekant har det här projektet blivit något fördröjt. Men så snart jag vet mer om shoppens lansering så är det här på Pokerforum som ni kan läsa om det först. Men du... kan du inte sejja åt din överman "mr poker" att vi börjar bli förbannade och mer o mer folk lämnar sajten för att det inte kommer nån shop ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Att skriva saker som inte erbjuds på sidan känns oseriöst och som bondfångeri IMO. Försenat hit o dit. Jag har fixat värre saker åt företag på under 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Det är helt klart olyckligt att lanseringen av shoppen har dragit ut på tiden. Men shoppen kommer att bli verklighet och ni kommer att kunna köpa merchandise för era Summit Points. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Att skriva saker som inte erbjuds på sidan känns oseriöst och som bondfångeri IMO.Försenat hit o dit. Jag har fixat värre saker åt företag på under 2 veckor. Ja att inte en stor sajt ska kunna få upp en shop på flera år är Skandal och ingen annat. Finns inga ursäkter! Att fixa en webbshopp är inget som tar spec. lång tid att göra bara man anställer nån. Har en kompis som ensam skulle kunna göra det på 1 vecka utan problen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Det är helt klart olyckligt att lanseringen av shoppen har dragit ut på tiden. Men shoppen kommer att bli verklighet och ni kommer att kunna köpa merchandise för era Summit Points. Vad är det som drar ut på tiden, kan du vara snäll att svara på frågan? För hade ni låtit ett företag eller annställt en webbdesigner att göra det så hade det varit fixat på Max 1 månad om dom jobbat Ruskigt långsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts