Gå till innehåll

NLT - Trn, 13/2, Online, post-game snack!

Recommended Posts

Postad

Sådärja, där skjutsade jag ut mig själv mer eller mindre frivilligt. Ställde in mot raise från knappen med AQs. Das Knapp hade givetvis AK.

Gick ruggigt trögt idag. Var tvungen att folda mina hyfsade starthänder för reraisande och resten var Q3o...så jag kände att jag inte pallade folda mer:)

Lycka till, resterande spelare!

• Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Försöker mig på att tjäla blindsen med K3o men får omslag på hela min stack rakt upp i ansiktet, gamblar lite och synar, han visar 77, jag floppar K, men han floppar settet så det hjälpte föga :)

Plats 40 i min första pf.nu online får vara godkänt.

Postad

Efter fadäsen med att få stryk med AK mot AK jobbade jag mig upp till 4000, hittar QQ och hamnar allin mot pokermon eller nått. Han visar 88 och vinner handen på stege......Var inte riktigt min turnering :?

Postad

ute på 29... fick en ganska bra start men sen fick jag inga kort, snodde nåra blinds... trycker in halva stacken UTG med JJ och får omsalg av knappen... jag hoppas på överkort eller underpar och synar... det blir JJ vs AKo som klonkar 2par och så är man ute...

Postad

Sådärja, klarade sig nästan ända tills pausen innan pokerforum.nu sjukan slog till. Har hänt alla turneringar i rad nu, men det går iaf längre och längre innan den slår till varje gång.

(Som är att man får kramp i fold-fingret när man får 49o och raisar mot sig varje hand tills man är sönderblindad.)

Postad

Inte lätt att spela i dessa turneringar. Här spelar de bästa och de garanterat sämsta i hela landet. Håll med om att det är svårt när man hela tiden får tänka, möter jag en bra elitspelare eller en nisse från

tomteland?

Tips tas tacksamt emot på hur man anpassar sig till spelet när det skiljer så mycket på spelarna.

Lycka till de som är kvar

Postad

Tack så mycket!

Det var en riktigt kul turnering (duh :D) och roligt att ta hem det. Hade tur med några utdragningar på finalbordet, inklusive sista handen mot kauppinen. Jag hade inte förväntat mig att sätta 6:an, men den var välkommen.

Postad

Japp där hade du tur :D

Förstår bara inte att du synade min all in när du hade K6 :lol:

Äntligen kom man till finalbordet och därmed upp på top tio (7:a) i turneringsrankingen. :twisted:

Måste bara se till att vinna någon snart oxå.... 8-)